Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dávno jak bahno dna

31. 08. 2006
5
0
1977
Autor
JirkaS

.....věta v názvu propůjčena od JK

Až se ti v burčáku utopí další rezatý mravenec budu už dávno někde spát Jenomže na studený zemi se špatně spí notabene když vám seberou střechu nad hlavou... Takže nebudu spát jen odpočívat s unavenýma očima a vyviklaným mozkem a budu se domnívat že jsem v Chicagu třicátých let neboť nebe rozstřílel sám veliký Al Capone kolik je na něm děr... Nebo že jen pro vás právě hrají tu prastarou "it's a long way to Tiparary" (nebo jinou – na tom nesejde) Anebo že se prostě můžete rozkrájet a rozdrolit všudypřítomným holubům kteří vašimi myšlenkami pokálí celý svět (Myslím že už teď vím proč mě táta nikdy nehoupal na noze - asi nechtěl aby mi bylo špatně od žaludku!) Takže nebudu vůbec ale vůbec spát a jak se tak budu dívat nahoru budu vědět že to nemohlo přežít – myslím tu salvu a bude mi děsná zima a tak se sbalím a půjdu si dát další močku zatímco ty budeš v klidu lovit patnáctého rezáče jako by se nikdy nic mezi námi nepřihodilo... .
K_Anče
31. 08. 2006
Dát tip
Jirko, u tebe těžko co psát---nebo spíš něco jinýho, než že prostě umíš.

dadik
31. 08. 2006
Dát tip
*

Eidam
31. 08. 2006
Dát tip
jo to je *

Noe1
31. 08. 2006
Dát tip
fajn věc *t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru