Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prorocká?

02. 09. 2006
5
0
2400
Autor
Nickyx

trochu netradičně řešená...

Ustřihnuté copánky tolik milované Odložené kotě v krabici u popelnice Rozpárané bříško oblíbeného plyšáka. Ano, jen drobnosti... Drobnosti, ze kterých se skládá svět...
Nickyx
09. 09. 2006
Dát tip
pro me to taky nejsou drobnosti...ale spousta lidi to prehlizi, nebo si to moc nebere, proto drobnosti...dekuji s usmevem!

pepička15
09. 09. 2006
Dát tip
po literární stránce by se tahle ´látka´ asi dala zpracovat líp, ale nevím jak... bohužel... po stránce nápadové a pocitové hodně dobré... ale co se mého náhledu na svět týče, tak bych to asi nenazývala drobnostma... vždyť to jsou ´drobnosti´, které utvářeli ( a utvářejí )každého z nás...

Kaczenka
05. 09. 2006
Dát tip
o cemze to melo byt?nejak jsem uplne nepochopila, proc ty veci nazyvas drobnostmi, ktere tvori svet..asi mi tam tentokrat chybi pointa. promin

Nickyx
05. 09. 2006
Dát tip
jo, snad pochopím )) děkuji za krásnou kritiku :)

Baziliška
04. 09. 2006
Dát tip
Oldjerry má pravdu...a on to musí vědět, Nicky...nezapomeň: "...tak dlouho mi trvalo, než jsem se stal optimistou/kdo nežral hlínu, ten to neocení/tak dlouho mi trvalo, než jsem se stal optimistou/a život není peklo, je to jen jeho oddělení..." tak ti přeju trpělivost, nadhled a pokoru...prohlédni si čekanku a pochopíš, co myslím...:-)

Nickyx
03. 09. 2006
Dát tip
je to trochu detske )) dekuji :)

Anyz
03. 09. 2006
Dát tip
tak tohle se mi libi moc je to takove nezne detske hrave no takovy fajn drobny dekuju *

Nickyx
03. 09. 2006
Dát tip
mohu jenom potvrdit :) děkuji za krásnou kritiku, usmívám se ))

Oldjerry
03. 09. 2006
Dát tip
V kontextu s tvými dalšímipracemi a s pohledem na vývoj se mi ale vůbec nezdá, že by to bylo tak placaté. Zase ten pesimistický despekt k životu. Je to tvá věc, ale já ti prorokuju, že lepší to už nikdy o moc nebude. Žijeme to co máme a ne to, co bychom chtěli. Sny a snění je však nutné, aby měl život nějaký smasl.

Nickyx
03. 09. 2006
Dát tip
vy jste se spolčili, to není fér! ((,D) jo beru to...děkuji, úsměv ))

musím souhlasit s Kubou....lehce fádní....

Nickyx
03. 09. 2006
Dát tip
a zase dekuji s usmevem ))

Nickyx
03. 09. 2006
Dát tip
ď :)


Nickyx
03. 09. 2006
Dát tip
Jakubisko: já moc nečtu (skoro vůbec) tak moc nepoznám co je tuctové a co ne )) zkusím se příště polepšit...děkuji + úsměv Háber: tak tak...děkuji s úsměvem

Háber
03. 09. 2006
Dát tip
ano skláda sa z nich pekná

Jakubisko
03. 09. 2006
Dát tip
Tuctové, promiň...sice pravdivé, ale trošičku tuctové...:/

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru