Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lásko

04. 09. 2006
6
0
2220
Autor
Mila_cik

věnováno tomu, co láme srdce napotkání

Pusinko,
srdce mi puká...
Snad ne kvůli mně, lásko?
Neříkám sbohem,
jen už běž!!!


Mila_cik
10. 09. 2006
Dát tip
není zač..:-) ráda sem posloužila..

Mila_cik
10. 09. 2006
Dát tip
joyce11: děkuju...:-) pajpu? to já ti přesně neřeknu, je to útvar, v ekterém platí pravidlo 5 řádků; 1. řádek musí mít tři slabiky, 2. řádek musí mít 5 slabik, 3. řádek má 7 slabik, 4.řádek má už jen 5 slabik a 5.řádek má jen 3 slabiky... pokud ti tohle vysvětení nestačí písni na Gab_1, on tenhle útvar vymyslel...a třeba ti poví víc...a řekni, že tě posílám já...:-)

Mila_cik
06. 09. 2006
Dát tip
zelvi: tak se na ně musí...občas je to důležitý.. přeju Ti klidný a harmonický vztah

zelva
06. 09. 2006
Dát tip
Mila_cik: no u me je to zas v pohode s chlapem jen se vyskytla malá komplikace ktera po dvou dnech se vyrešila tím že se přestala řešit jelikož jich bude takových bohužel víc když nás dělí 270 km a poprve se stalo když sem chlapa nechala myslet že sme meli byt spolu ale holt to nevyšlo, ale zvládli sme to ale dala sem mu pořádné kapky, co se taky jiného dá čekat od zdravotní sestřičky:-))) gab_1: no u nás trpíme oba, tím že sa nemožem videt tak jak bysme chteli, ale dva roky to přežijem ale bude to pořádný očistec ale pak už snad budem v raji až budem bydlet spolu gabe nej bude to neřešit a to radím i tobe pak clovek aj trpet prestane!!!

Mila_cik
05. 09. 2006
Dát tip
gabíšku: proč máš pořád tak nechutnou pravdu... s tebu si člověk moc iluzí neudrží..ale aspoň stojí nohama na zemi... díky šikulka, vymyslel jsi to skvěle..

gab_1
05. 09. 2006
Dát tip
Ž* + R* ...děvčata, netuším, kdy přestanete trpět kvůli chlapům, ale něco mi říká, že nikdy...:-) ...ve většině vztahů vždy aspoň jeden trpí... ...divnej svět... ...já vím, že sedlo, proto jsem to vymyslel :-)))

Mila_cik
05. 09. 2006
Dát tip
gab: máš pravdu....jinak opravdu nevím, kdo na to přišel..ale asi mi sedlo... :-) želva: no taky se někdy ptám, kdy člověk přestane trpět kvůli chlapům.. jinak oboum mooooooooc děkuji

zelva
05. 09. 2006
Dát tip
Mila_cik, gab_1: Ach ti(vy) chlapi, kdy kvůli nim (vám) přestanem trpět!

gab_1
05. 09. 2006
Dát tip
POZOR!!! Lamači srdcí jsou nestálí...oni pouze lámou srdce, aby se dostali k jiným partiím těla :-)) ...jinak pajpu je to opět parádní... ...kdo tento útvar vymyslel, že Ti to tak jde??? :-))) TO JSEM TEDA BLÁZEN!!!:-?

Mila_cik
04. 09. 2006
Dát tip
rainman: děkuji.... ráda Tě vidím..

rainman
04. 09. 2006
Dát tip
*

Mila_cik
04. 09. 2006
Dát tip
želvi, díky trávníčku: třeba i tobě...


zelva
04. 09. 2006
Dát tip
...tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru