Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dotyky

04. 09. 2006
7
0
1775
Tušila jsem je po vláknech ve verších už mi braly dech a když jsem se pak jednou směla kousíčku dotknout tvého těla mi samet hebší hermelínu vteřinu laskal polštářky konečků prstů - hřbet tvé ruky když hladila jsem dychtivě pro krátkou chvíli co jsme byli si blízko přitom vůbec sami tak nesmyslně hodinami tlačeni blíž blíž loučení se vrátím - nezná překážky láska když říká: Chytni mě ...............!
Nickyx
09. 09. 2006
Dát tip
:)

stenos
06. 09. 2006
Dát tip
Krásná...

Jste mi všichni nade všecko milí - pokusím se vás nezklamat! - :)))

Idefix
05. 09. 2006
Dát tip
Moc pěkné,takové romantické.Moc se mi to líbí,... ostatně jako většina Vašich básní je moc procítěná a taková opravdová...je vidět že máte srdíčko na pravém místě :-)

bluesmoke
05. 09. 2006
Dát tip
Jako když se ráno vzbudím po příjemném snu a víčkama tlačím na oko, aby ještě spalo, ale ono už to nejde, už je to pryč a ten sen už nechytíš...

alternic
04. 09. 2006
Dát tip
Konec mi uplně nesedl - ale i tak je to parááááda. Paní básnířka je asi romantik... Je to dokonale vystižený okamžik - i ten pocit. * :-)

Sarrah
04. 09. 2006
Dát tip
Chyť!!!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru