Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odmilovani

20. 09. 1999
1
0
2047
Autor
Lalinka

jo odmilovani neni jednoduche.. je nejaky recept, jak to udelat co nejrychleji?!
:o)

Malovala jsem jak mohlo by to s nami byt nepocitala jsem s tim ze nemusis to chtit Chci jit ted pryc vzdyt jsme tu spolu den co den. Nemuzu tu jen tak stat vzdyt co pro Tebe jsem.. Mozna nic nebo jeste min nechci byt jen jeji stin Musim to prekonat a radsi uz ted se vzdat nema uz cenu dal o nej bojovat
nápad na změnu v části možná nic nebo ještě míň jméno mé je Sťalíín a v časti posledni a nemá už cenu o Proletariát je to jen nápad

sk8ergirl
17. 10. 2004
Dát tip
Mi to přijde hodně jednoduchý, ale na vyčištění hlavy to možná nebylo špatný...

sgt_Hakon
25. 10. 2003
Dát tip
ne, nejde to udělat rychleji, mě to trvalo naposledy rok a čtvrt!! takovýho času, c jsem ztratil. ale jsem rád, že to jde jen přirozenou cestou. člověk se poučí...

Leclajr
24. 04. 2002
Dát tip
Proč slýchávám to stále častěji?? A sám jsem to zažil..

Drakkan
21. 04. 2002
Dát tip
0/5 nikdy bych se odmilovat nechtěl...protože když se do někoho zamiluju tak je to opravdově...a chtěl bych na něho myslet po celý život...i když je to velké trápení... ale jinak čas....to už tady bylo řečeno...

Anonym
28. 12. 1999
Dát tip
perfect

Merle
21. 09. 1999
Dát tip
Ještě pomůže jiný zamilování, a to takřka okamžitě. Má to ale jeden háček, nový disko nejíš... ehm teda můžeš taky vlízt z deště pod okap.

Lalinka
21. 09. 1999
Dát tip
merle: nova laska..
to asi jo, a co kdyz se vzdycky zamilujem do nepravych? :o)

Bibša
21. 09. 1999
Dát tip
Jo, jak jsou ty osudy podobne ... Ja mam jednu tajnou zbran na me nestastne lasky - sednu napisu dopis Na rozloucenou, dam ho do obalky, zalepim a tim to pro me konci. Otevru az po roce. To to se mnou zarucene ani nehne. A nad postel si nalepim A1 papir s napisem : "Nebyl to ten pravy, jde se patrat dal !!!" - pro radost Ti pisu taky bez hacek a bez carek:-)

Bibša
21. 09. 1999
Dát tip
Jo, a lálí, žádná láska není "nepravá", každá je v pravém okamžiku pravá, a každý vztah Ti něco do života přinese, aspoň poučení, pokud né víc ...

Datin
20. 09. 1999
Dát tip
Na odmilování pomůže zaručeně jedině čas...

Lalinka
20. 09. 1999
Dát tip
Datin: ajaj tak to je strasne pomale...

Datin
20. 09. 1999
Dát tip
Lalinka: Pomalé ale 100% účinné...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru