Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noc

20. 02. 1999
0
0
1704
Autor
Jarka

Jsem zvědav, kterým směrem se tento nový druh kritiky bude ubírat, doufám, že tím správným...

Dvojkritiky jsou založeny na spolupráci dvou kritiků, není podmíněna tím, aby se oba znali, či měli stejný názorový okruh myšlenek. Zatím se jako lepší varianta jeví, když se oba autoři vůbec neznají, protože pak celková kritika obsahuje víc názorů na dílo a jednotlivé myšlenky jsou lépe rozváděny, protože jeden kritik doplňuje toho druhého a celá tato smíšenost dodá barvitost a hlavně podnět autorovi k přemýšlení nad dílem a dalšímu literárnímu kování a obrábění svého umu. Jak je již výše uvedeno kritiku provádějí dva kritici(je lepší kritizovat celý oddíl najednou-vyniká to hlavně u sbírek)v těsném závěsu za sebou(doporučuji minimální časové rozmezí)kritika musí mít vtip, myšlenku, neměla by urážet...Hlavně by měla sloužit jako pomůcka pro autora! Toť vše Všechny nové myšlenky jsou vítány a nebudou opomenuty.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru