Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Záblesk vzpomínek

07. 09. 2006
0
0
587
Autor
DondedoG

Vzpomínal jsem na jakousi situaci a zjistil, že se mi nevybaví naráz, ale po detailech. Já si pak ty střípky složil do kompletní scény. Říkal jsem si, že takhle by šlo i psát. Sterilnost jednoduchých sdělení by se mohla spojit se zkušenostmi a vzpomínkami čtenáře. Možná, že by tak šly psát texty lidem bližší a zároveň zapojit čtenáře daleko víc do děje. Stal by se sám obrazotvůrcem. Možná to je na čtenáře moc, možná tudy nějaká cesta vede. Jak to působí na vás?

Bohatý Muž. Krásná žena. Dva lidé. Pár.

Láska. Peníze. Nějaké city. Slova jako miluji tě. Prázdné řeči. Jasné cíle.

Iluze. Hra na život. Přetvářka. Slova jako štěstí. Vztah. Domeček z karet.

Svatba zbytečností. Tradice staromilnou záležitosti. Rychlovka na úřadě.

Čas plyne. Ze snu rutina. Sebeklam. Slova jako napořád. Tiché zasmátí.

Peníze. Všechno. Nic nechybí.

Těhotná. Brzda. Záchrana. Spojka. Důvod se přiblížit. Vrátit se k sobě. Opět. Konečně.

Dítě. Zdraví. Dostatek peněz. Nic nechybí.

Holčička. Radost. Milá starost. Žena a dítě. Žena a domov. Samota. Muž a práce. Muž a sekretářka.

Anonym. Pláč. Dotek reality. Šok. Věty typu šlo jenom o sex. Pocit zrady. Vztek.

Pošlapaná čest. Hádky. Tahanice. Právníci. Dítě a matka. Peníze a otec.

Nový přítel. Alkohol.

Mladá dívka. Černá. Všude spoustu černé. Nepříjemné pocity.

Lítost? Milovala? Nenáviděla? Co cítila? Co cítí?

Smutné tváře. Divadélko. Kostel. Tvrdé lavice. Kolena. Otravná nuda. Hroby. Kříže. Rakev.

Otec a blondska. Věnec. Nikdy nepoznaní příbuzní. Černá. Slova jako vzpomínáme.

 

Matka má rum. Otec má jinou. Křik. Hádky.

Pach alkoholu. Bezvládná matka. Otec nemá čas.

Nenávist. Strach. Nesnášet sebe. Nesnášet strach.

Nechtít být doma. Nevidět. Necítit chlast.

První noc venku. Zima. Tma. Černo a strach. Strach a zlost.

Kamarádičci. První cígo. Blití. Vztek

Krabička denně. Špek. Láhev vodky. Smrad alkoholu. Blití.

Nuda. Špeky. Nuda. Matka v prdeli. Otec v zahraničí.

Něco tvrdšího. Jehla. Strach. Zlost. Menší štípnutí. Světla. Stíny. Barvy. Lehkost. Lepší svět.

Poslední drobný. Obrovská chuť. Stres. Strach. Vztek. Hlavák.

Plno lidí. Zmatek. Vlaky. Hluk. Chlápek. Úsměv. Vousy. První sex. První výdělek.

Pepa. Pasák. Milenec.

Hádka. Facka. Druhá. Třetí. Úlek. Vztek. Monokl. Modřiny. Špatný kšeft. Vztek.

Vlastní odraz. Podlitiny. Vztek. Už nikdy více.

Facka. Poslední. Kov. Studí. Výstřel. Hřeje. Usměv. Volnost.

Domov. Šero. Smrad a chlast. Mrtvo. Smrad a mrtvola.

Pohřeb. Černo. Vzpomínky. Nevědět, co cítit.

Policajt. Mříže a malé okno. Zima a vlhko.

 

Hezký zadek. Krásné nohy. Pěkná tvář. Solidní vztah.

Čtyři stěny. Strop. Podlaha. Kancelář. Dřevěný stůl. Papíry. Spoustu papírů.

Nespokojenost. Domovu. Postel. Žena. Všechno jakoby cizí.

Semletý. Sny. Plány. Zbylo jen papírovaní. Papír a peníze. Jsem stroj?

Ženy. Velká zábava. Žena. Velká otrava.

Flirt. Dívčí smích. Všechno jakoby ožívalo.

Porod. Dcera. Plíny. Plíny a papíry. Jsem stroj?

Výlety. Zahraničí. Hotely. Povyražení. Jiná žena. Jiný život.

Žena a hádky. Ženy a hrátky. Žena chlastá. S ženy chlastá.

Domov. Peklo. Nový byt. Klid.

Blondýnky na týden. Práce. Papíry. Flirty.

Psaní. Dcera? Oznámení o úmrtí. Žena?

Kostel. Zlé tváře. Hádka z tchýní. Známe rysy. Z druhé strany hrobu. Dcera.

Fialové kruhy. Zapadlé oči. Vyhublá. Bílá kůže mezi černí.

Lítost? Ne. Jen chvilková slabost. Už je pozdě.

Mávnutí rukou. Ruka kolem ramen. Nová přítelkyně. Vidina hezkého večera.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru