Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Okno...

01. 04. 2001
1
0
1770
Autor
Naso

zo zbierky Mesačný kokteil básní čiže Abeceda z dna pohára

Ráno pod cudzou bránou Ako, kedy, čo a prečo môj mozog myslí cudzou rečou Mám zo seba nepríjemný pocit zabudnuté udalosti noci Od vyčerpania nohy trnú pod sebou badám zvláštnu škvrnu Rána nemusia byť také hmlisté keby v myšlienkach bol dáky systém Pod bránou akési cudzé ráno
Naso
03. 04. 2001
Dát tip
A čo je radosť? keď po šiestom pive sa dúha pocitov stáva z banálne sivej...

Bacil
03. 04. 2001
Dát tip
...len niekedy ta dúha skončí v kríku alebo ešte horšie na chodníku...

Bacil
02. 04. 2001
Dát tip
Ak Ťa to poteší, tak hmlisto je v mojej hlave - tak isto...

Janis
01. 04. 2001
Dát tip
...a všcihni se díváme..odněkud...ze svých oken...ne každej si je ale umejvá :)

Funda
01. 04. 2001
Dát tip
Takovou skvrnu jsem spatřil jenom jednou a dost to se mnou zacloumalo. PS: přeju Ti, ať se Ti to už víckrát nestane Janis: Jsi si jistá, že jsi to pochopila?

Janis
01. 04. 2001
Dát tip
Nemám sílu něco po Tobě....dodávat.....děla se mi špatně blééééé........... :(

Naso
01. 04. 2001
Dát tip
Funda & Janis&ostatní: - prečo si okamžite myslíte, že to, čo píšem som zažil na vlastnej koži (či močovom mechúri)? Keby poézia bola len o vlastných zážitkoch a pocitoch a nie aj o širšej empírii/reflexii vecí a dejov okolo, časom by sa zúžila na veľmi subjektívne vnímanie sveta. Ja sa dosť často pokúšam vžiť sa do kože a myslenia iných postáv, lebo si nemyslím, že tento prostriedok patrí len do prózy, a tak dávať môjmu videniu a opisu sveta zcela iný rozmer. Pokúšal som sa o to najmä v (anti)alkoholickej zbierke mesačný kokteil básní. Na zdravie! :-)

Funda
01. 04. 2001
Dát tip
V tom případě se Ti vřele omlouvám, a děkuji Ti za obšírné vysvětlení. PS: jen tak dál

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru