Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NABÍDKA AUTORSKÉHO ČTENÍ V KAVÁRNĚ POD VESUVEM (PRAHA)

10. 09. 2006
3
0
6689
Autor
vesuvanka

zatím provádím jen prÛzkum, zda bude zájem....

Milí Písmáci,


nabízí se nám možnost uspořádání autorského čtení v Praze,

v Kavárně pod Vesuvem, Praha 8 - Karlín, Šaldova 34.

Kavárna pořádá různé kulturní akce, koncerty, výstavy, atd.

Programy bývají uveřejňovány v Pražském kulturním

přehledu.

Bude-li o autorské čtení zájem, ráda dohodnu v kavárně

termín. Protože programy jsou připravovány nejméně měsíc

dopředu, přicházelo by to v úvahu nejdříve v listopadu.

Pokud by byl listopad již zadaný, bylo by možné dohodnout

pozdější termín - nejlépe asi po novém roce.


Více o Kavrně pod Vesuvem včetně fotografií najdete na

www.vesuv.cz


Těším se na Vaši odezvu

Vesuvanka
Nicollette
24. 09. 2006
Dát tip
ok

pozorovatel
23. 09. 2006
Dát tip
no, nějak mi nechoděj avíza..občas janek: myslim na mladší:) vesuvanka: bezva a jestli by měl zbora zájem, tak bych se s nim i někdy blíže dohodnul.. např. při automobilové cestě na jablkonoce:)

vesuvanka
23. 09. 2006
Dát tip
pozorovatel, Zbora, Nicollette - děkuji za zájem i nabídku hudebníků i pomoci. To je prima. Pomoc uvítám, a to v moderování literárního večera - mně to opravdu nejde, takže budu vděčná, když se toho někdo ujme.Příští týden se zastavím v kavárně, zjistím přesný termín a dám vědět - nejspíš jako novou upoutávku. Pak bychom dohodli muzikanty.

Nicollette
22. 09. 2006
Dát tip
ráda přijdu jako posluchač, eventuelně i s něčim pomůžu :)

Zbora
22. 09. 2006
Dát tip
Bohdalová, když jsem s ní mluvil, řikala, že by za to chtěla konzumačku na baru, což jsem samozřejmě odmítl.

Zbora
22. 09. 2006
Dát tip
S nabídkou hudebníků už jsem také chtěl přijít. Můžu též zdarma zajistit výborného experimentálního příčného flétnistu, solidního klavíristu a bývalou cimbálistku běloruského národního orchestru...toho času v důchodu. ...samozřejmě každého zvlášť :o) Dále se redakce písmáka pokusí sehnat na každý měsíc nějaké knihy, které by mohly posloužit jako ocenění pro nejpůsobivější autory toho večera.

pozorovatel
22. 09. 2006
Dát tip
skvělý tak já se nabízim k pomoci měl bych snad i možnost zařídit hudebníky zdarma a dokonce i pár lidí z divadla (netvrdim, že přivedu bohdalovou:)) takže jakýsi tým ochotný vystupovat mám byl bych pro ten listopad

vesuvanka
21. 09. 2006
Dát tip
Makrelka - díky za návštěvu i zájem :-)))

vesuvanka
21. 09. 2006
Dát tip
Makrelka - díky za návštěvu i zájem :-)))

Makrelka
21. 09. 2006
Dát tip
Ja bych přišla, nevím to na sto procent, ale na osmdesát devadesát procent by mi to v listopadu vyšlo Makrelka

vesuvanka
13. 09. 2006
Dát tip
ch 34 - díky za návštěvu i zájem - jakmile budu mít termín, dám vědět, a pejska také uvítám :-))) jan(ek) děkuji za návštěvu i zájem, také vzpomínám na naše čtení na Letné. Zdravím Tě a přeji krásný den :-)))

ch_34
13. 09. 2006
Dát tip
nazdar.. kdyby to byl dobrej den.. říkám si.. že by to bylo fajn zase si začíst.. takže.. kdyby ses někdy ozvala... nemusel by to být problém třeba pro celého Kouzelníka a jeho psa klidně si mě zapiš:.--)

vesuvanka
12. 09. 2006
Dát tip
Vaud - díky za milé zastavení i zájem, čtení je pro básníky i prozaiky :-)))

Vaud
12. 09. 2006
Dát tip
Ahojda, to je asi jen pro básníky, co?

vesuvanka
12. 09. 2006
Dát tip
Oldjerry - díky za milé zastavení - to je škoda, ale veršuješ skvěle :-))) Smetiprach - Ahoj Janku, Tvoje slova mě potěšila, díky :-)))

Smetiprach
12. 09. 2006
Dát tip
Ahoj Jano, to by se mi libilo! J.

vesuvanka
11. 09. 2006
Dát tip
Noe1 - díky, mám radost, že se Ti kavárna líbí :-))) Milly - díky za zájem, budu se těšit. Díky i za nabídku písničkářů, ale zatím ještě počkej :-))) Zbora - díky za zájem i nabídku, budu se těšit :-)))

Oldjerry
11. 09. 2006
Dát tip
Vesuvanko drahá daleko je Praha stáří nohu víže hledím trochu níže...

Zbora
11. 09. 2006
Dát tip
Příjemný komorní prostor. S největší pravděpodobností bych chodil...a pokud by bylo potřeba pomoci s realizací, rád.

Milly
11. 09. 2006
Dát tip
Vesuvanko, ráda přijdu..... .-) Mám ještě tedy "shánět" ty písničkáře? :-)

Noe1
11. 09. 2006
Dát tip
Vím, byl jsem tam na tvém čtení, moc příjemné místo :-)

vesuvanka
11. 09. 2006
Dát tip
Noe1 - díky za milé zastavení a zájem :-))). Bylo by to prima, kdyby o čtení byl zájem z řad autorů i posluchačů. V kavárně je pěkná atmosféra, autorské čtení by bylo doplněno hraním na kytaru :-)))

Noe1
11. 09. 2006
Dát tip
Ahoj Jano, rád se zapojím ... už mám abstinenční příznaky :-))))

vesuvanka
11. 09. 2006
Dát tip
Jarmilko, díky za milé zastavení i zájem :-)))

Přijdu se podívat, Jani :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru