Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stroskotanie duše

04. 04. 2001
5
1
2020
Autor
Naso

Koľko môže byť hodín? Vonku je aj svetlo aj tma. Únavou skrehnutý tuším splodím úvahy o čase, o toku dejín, myšlienky... strach... Strach, že tu zavládne obluda z bájí požierač ľudí, požierač snov lievik pre srdcia, pre lásky v máji, chlieb že mi utečie spod mojej ruky, spolu so soľou sa schová pod stôl. Ani neviem koľko je hodín vonku je svetlo vonku je tma. Pomaly starnem. Viem, že sa bojím únosu noci, príchodu dňa. Deň je však spása! Deň je tak zlý! Všetka tá krása hranatá zdá sa umelým rajom, záhradou v púšti, v záhrade rýľ Kopem a neviem koľko je hodín vonku je svetlo ale aj tma. Deň ešte nejde, noc sa len strojí odísť a ten môj oný, zmysel pre vraždu chce zabiť Boha. Chce sa mi spať Koľko môže byť hodín?

1 názor

Sarinka
25. 04. 2010
Dát tip
Z príboja času môžme občas uniknuť v snení.

Bia
16. 11. 2002
Dát tip
Veľmi sa mi pačila,večne hľadanie človeka...zaujimavy pristup k tejto téme života.

Bacil
04. 04. 2001
Dát tip
A je to dôležité, koľko je hodín? Alebo skôr ide o náš vnútorný čas...

inventor
04. 04. 2001
Dát tip
unášející noc!!!

Naso
04. 04. 2001
Dát tip
jasné, že tu o hodiny nejde... Je to skôr taká nástojčivá otázka, ktorá akoby očakávala upokojujúcu odpoveď, že naozaj nie sme pominuteľní, že štvrtý rozmer sa nás vôbec netýka...

Bix
04. 04. 2001
Dát tip
A upokojujúcu odpoveď v žiadnom prípade nedostane, však ? Pripadá mi to, keď som v polospánku, ale ešte si nemôžem ísť ľahnúť, musím bdieť...a nemôžem si presne vybaviť, čo som to vlastne chcela, nástojčivosť, mhm...súhlas

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru