Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hrušky ze zahrádky

12. 09. 2006
0
0
1994
Autor
Deni

Chci se s Váma podělit o příhodu, která se mi včera tj. 11.9.06 skutečně stala

Večer kolem 22.00 hod. mi přišla sms, kde stálo : " Ahoj Denisko, ahoj sluníčko, přeji Ti všechno nej nej nej a posílám po kolegovi malou pozornost ze zahrádky. Zasmála jsem se a sms smazala.

Dneska ráno v 6.30 hod. někdo zvoní jako kdyby šlo o život. Hlavou mi proletělo, kdo otravuje hned po ránu .Když jsem otevřela  dveře , byla jsem ohromená. Stál tam asi dvoumetrový chlap s výrazem dementa a podával mi tašku se slovy: " Ahoj, to ti posílá Ondra".
Já slušně poděkovala a zabouchla dveře. Ani jsem nedošla s taškou do kuchyně a už zase zvonek.
Položila jsem tašku plnou hrušek a tak trochu otráveně jsem šla znovu otevřít. Ve dveřích tentýž chlap , vycenil na mě zuby a takovým monotonním hlasem spustil : " Promiň, zapomněl jsem vyřídit, že Ti přeje všechno nejlepší k jmeninám ". Byla jsem jako opařená a i když normálně jsem hodně upovídaná, v tento okamžik ze mě vyletělo jenom : " Děkuji, ještě něco ? , tak ahoj ".
Chvíli jsem vyčkávala za dveřmi, zda se do třetice neozve zvonek, ale bylo ticho, takže jsem začala hned za čerstva vytáčet Ondru, bohužel má vypnutý telefon, asi ví proč.

Teď si tady sedím a pochutnávám si na nasládlé, zeleno-žluté hrušce a je mi fajn. 

 


Induan
30. 10. 2006
Dát tip
Dobrý, ale něco tomu chybí. Hlubší popis možná.

Deni
05. 10. 2006
Dát tip
sumus . jo, díky za radu, mrknu potom na tvoje dílka :-)

Celebrian
04. 10. 2006
Dát tip
Jiko, Jiko...vy ste všici stejný ;-D

Deni
30. 09. 2006
Dát tip
Oldjerry máš pravdu, nepřemýšlela jsem nad zpracováním, chtěla jsem pouze pobavit, přišlo mi to legrační ...

Oldjerry
30. 09. 2006
Dát tip
Začíná to jako policejní hlášení. Povídka ? Tak by tam bylo v deset večer, nebo skoro o půlnoci.... ráno už po šesté zazněl zvonek... Příběh je dobrý, ale vůbec sis nedala práci se zpracováním. Povídka má své zákonitosti, poohlédni se...

Deni
12. 09. 2006
Dát tip
to mě fakt nenapadlo, asi mě ničím nepřitahoval, chi chi chi

JiKo
12. 09. 2006
Dát tip
fakt řekl k jmeninám?.... a tos ho ani nepozvala na panáka nebo sex či tak něco?:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru