Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jako cukr

13. 09. 2006
0
0
1625
Autor
Candy

Uvnitř

 

Rozpouštím se

      po kostkách

     

ve velkém hrnku

 

neslazeného

čaje

 

 

 

Zvenku

     

Bez udání důvodů       pomalu

      z povzdálí sleduji            ji

jak předpozdní zjev si

 

klidně

 

taje

 

 

Neutrálně

 

Pohledem                        oslepeně

ze zaledněného

 

kraje

 

odkapává kaluží pode mnou

vodově zabarvená

 

duše

 

 


Candy
16. 09. 2006
Dát tip
SENOIR:nechápu, jak můžeš posoudit, kdo je talentovaný a kdo ne...je to subjektivní a nemůžeš to říct tak, jako že to je prostě tak...Sice si o sobě rozhodně nemyslím, že zrovna já talentem oplývám,ale snaha tady rozhodně nechybí, to se pleteš... sklenář: díky za upřímnost - ta roztrhanost a protichůdný výrazy a obrazy jsou asi způsobený mým celkovým stavem a jakousi rozpolceností, kterou v sobě cítím...Sice nejsem schizofrenik (nebo to aspoň nevím), ale určitá pocitová dvojitost u mě existuje...

sklenář
13. 09. 2006
Dát tip
Senior: hele staříku - chápu je to votrava mezi tolika pitomcema - přesto co trochu víc invence a snahy taky z tvojí strany - takhle je to jen o masáži ega nemyslíš? Candy: první - Uvnitř - ano ostatní dvě jsou (podle mýho) rozpadaj: název nekoresponduje s vniřkem, je to zahlcený rádoby nahodile protichůdnejma obrazama.

SENIOR
13. 09. 2006
Dát tip
Text je roztahaný jako píšou tady ti tipovaní snaživci s málem talentu. Tady ale snaha chybí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru