Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ze sedmi sedm

21. 09. 1999
3
0
1644
Autor
Lalinka

Do pisku napisu Ti, co bych vsechno chtela, na kameni bude Tvoje iniciala budu si predstavovat nase tela, ktera tak vasnive se milovala.. Budu usty libat Tva tajna mista, rukama budu Te tvarovat do mych predstav a snu, sebou i Tebou si v tuto chvili budu naprosto jista a ze sedmi sedm milovat se budem dnu..
Lalinka
03. 11. 2003
Dát tip
no to bych rekla ! :-) koukam ze ses zacet do mych vytvoru :) dik

sgt_Hakon
25. 10. 2003
Dát tip
pěkné... líbí... hezký rým na konci :O) *

Drakkan
21. 04. 2002
Dát tip
4/5+T opět skvělé.....nemám co dodat.....

Lasy
20. 06. 2000
Dát tip
Je to fajn, ja . . . sem po rozchodu (ona se mnou s erozesla) a ja u tohoplacu a a mam chut se vsim seknout, vidim to co ty, ale je mi z toho smutno. Je to otrepana fgraze, ale mozna nam chybel zen osmy den ??? LASY (jinak ja jsem Michal Lasko) jen jsem se neumel spravne prihlasit - tenkrat, normalne jsem tady jako LASY

Lalinka
28. 09. 1999
Dát tip
pak tedy dodavam.. a co je na ni spatneho.?? respektive horsiho nez na chlapecke..?
ja to nedelim a paklize Ty anonyme nebo kdokoliv kdo to deli, reknete.. co je jine?

Merle
21. 09. 1999
Dát tip
Hmmm tvarovat do tvých představ. To ve mě vyvolává nepříjemnej pocit, že holky celkově si chtějí kluky vždycky předělat podle vlastních tužeb.

Lalinka
21. 09. 1999
Dát tip
merle: mozna chceme , ale to delaji i kluci, ne?
:o)

Datin
21. 09. 1999
Dát tip
Pěkné...moc pěkné...

kačka
21. 09. 1999
Dát tip
Pokud se něco předělává "k obrazu svému" většinou to dopadne nad očekávání hůře. Nejsem si jista sebou, natož tak tebou, jsou bílá místa.

Bibša
21. 09. 1999
Dát tip
Jéj, až jsem se zalekla té Tvojí odvahy... ze sedmi sedm? Stačilo by ze sedmi osum.

slavek
21. 09. 1999
Dát tip
předělat podle svých představ. Ale jen do chvíle, než se zjistí, že skutečnost je daleko krásnější, než naše představy.

zámek
21. 09. 1999
Dát tip
... souhlasím se slávkem ... Miluji sny, ale vždycky se těším až procitnu ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru