Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

III. Mrazivě prázdno

17. 09. 2006
0
0
1576
Autor
_nemo_

To prázdno,

 uvnitř.

 

 

 

 

 

 

 

Ozvěna ticha na zasněžené pláni,

život odňatý umrzající lani

(dvě a půl slzy v dlani).

Blizard jí šeptá něžné rekviem,

surově odívá do závějí,

je sladkým zpěvem i hrobníkem,

a ostatní - ti se smějí.

 

 ...sněží

 

.       *                 .           *      .

.            *

.    *           *            .  *

*           .                *            *

.         *       .           .

.             .                     *

*             *             *         .         *

 *   To prázdno v nás,     .

*       .   pocukrované ledem.     *     .


_nemo_
19. 09. 2006
Dát tip
Nicollette: A na to se napijem!!! :oP

Nicollette
18. 09. 2006
Dát tip
já myslim, že všichni tady meleme nesmysly :o)

_nemo_
18. 09. 2006
Dát tip
ch_34: A má smysl psát tak, jak se ještě nepsalo, když to druhému nic nedá? (Myšleno obecně bez synapse na moje "básně".) malej_blazen: Kdyby jsi chtěl vědět, kolik mi je, obětuješ 10 sekund a podíváš se na "stránku autora". Jinak máš pravdu, chce to něco, co nemá každý. Má to jen málokdo. Nicollette: Kdo mluví hodně a moudrost žádná? My čtyři/vy tři tady, nebo my, co píšeme, jako já?

Nicollette
18. 09. 2006
Dát tip
nemají pravdu, nikdo ji nemůže mít.... zastávala sem se tak obecně, ne přímo tebe :o) mluvíte hodně, ale moudrost žádná

nemo: nemyslim si ze by takhle psal kazdej...to preci neni pravda...i kdyz se vyskytuje plno takovych vlastne navodu - pravdou je ze jsem tak psaval i ja...ale clovek to prekona...nevim kolik ti je...ale je dost mozny ze tohle je jenom odrazovej mustek kazdej nejak zacina...ovsem takhle opravdu nejde psat - respektive jde ale pro sebe a pro kamaradu kteri se na to podivaj a reknou ze je to strasne krasny...ale jinak to nema nic moc s literaturou spolecnyho...rozhodne pis dal odrazovat jsem te urcite nechtel ale chce to hodne nacist a hodne psat...

ch_34
18. 09. 2006
Dát tip
a má smysl psát tak, jak se už dávno nepíše?

_nemo_
18. 09. 2006
Dát tip
"Prosím... nakresli mi beránka..." "Cože?" A. de S.-E.

_nemo_
18. 09. 2006
Dát tip
Víte jak se dnes dělá umění? Vezme se trocha cynismu, trocha vulgarity, trocha sexu, trocha mindráků, trocha násilí, hódně znechucení nad světem/životem a zamíchá se tak, aby to náhodou nemělo formu a hlavně... aby se smysl ukryl někam rádobyhluboko, kde už vlastně není. Svět zaplesá, nazve to genialitou a za pět minut zapomene. ch_34: Viz předchozí odstavec. malej_blazen: Taky, ale je to o něco lepší. Nicollette: Díky za zastávání se mě, ale mají pravdu. Já vím, na nevinnost a sny dětí už v dnešním světě není místo. Hezký den přeji...

nicol: a cim sem ho neakceptoval kdyz jsem se zeptal at mi nekdo vysvetli v cem to je dobre? a nemyslim si ze bych tady s nekym hrube zachazel...a kdyz s kazdym budem jednat jako v rukavickach tak hold nikdy ti profesionalni pisatele tady z nikoho nebuduou dneska se o vsecko musis porvat a myslim ze ty bys to mela vedet vic nez dost...skoda ze tady neni nejakej mladej salda ahoj mej se ochrankyne prav nevinnych:)

nicol: a cim sem ho neakceptoval kdyz jsem se zeptal at mi nekdo vysvetli v cem to je dobre? a nemyslim si ze bych tady s nekym hrube zachazel...a kdyz s kazdym budem jednat jako v rukavickach tak hold nikdy ti profesionalni pisatele tady z nikoho nebuduou dneska se o vsecko musis porvat a myslim ze ty bys to mela vedet vic nez dost...skoda ze tady neni nejakej mladej salda ahoj mej se ochrankyne prav nevinnych:)

nicol: a cim sem ho neakceptoval kdyz jsem se zeptal at mi nekdo vysvetli v cem to je dobre? a nemyslim si ze bych tady s nekym hrube zachazel...a kdyz s kazdym budem jednat jako v rukavickach tak hold nikdy ti profesionalni pisatele tady z nikoho nebuduou dneska se o vsecko musis porvat a myslim ze ty bys to mela vedet vic nez dost...skoda ze tady neni nejakej mladej salda ahoj mej se ochrankyne prav nevinnych:)

ch_34
17. 09. 2006
Dát tip
Ale Nicoll... neni hrubý říct pravdu, co si o tom myslíš.. když se o to evidentně stojí... jenak by to autor nemusel dávat na pissmaga. autoru nikdy nepomůže, pokud mu budou lidi lhát a říkat mu, že je to dobrý, není-li

Nicollette
17. 09. 2006
Dát tip
já přece akceptuju to že se ti to dílo nelíbilo, propánajána... vždyť v pořádku.... ty neakceptuješ vkus druhých lidí... aspoň v tomto případě žádnou pravdu nemám :o) v tom je ten fígl jen si myslim, že by sme se, aspoň k některejm lidem, měli chovat slušně :) a nebrat svůj vkus jako ten nejlepčí a určující... měj se :) *

no protoze to je hold muj nazor:)))) porad ot nechapes ja se muzu divit stejne jako se divis ty! spatnej muze bejt ale pro nekoho jineho nikdy ne pro me a v danou chvili kdy ho pisu...objektivita je na hovno je to jenom prizpusobovani a subjektivita se nikomu nelibi co s tim...ze a todleto taky nema smysl...proc se o tom bavime? stejne ani jeden tomu druhemu svoji pravdu nevyvratime...ja to rikam bez obalu ty se brzdis...co je uprimnejsi? nejspis oboji...

Nicollette
17. 09. 2006
Dát tip
ch_34 - jenže tady nikdo neni profesionální spisovatel, aby ho moh někdo takhle stírat... tady sou lidi, který to baví psát - dobře nebo špatně, to je přece jedno... nemam nic proti věcnejm připomínkám a poznámkám, ale proti hrubýmu zacházení docela jo :)

Nicollette
17. 09. 2006
Dát tip
samozřejmě že se ničeho nevzdávej, ale proč se tak divíš, že se to někomu mohlo líbit? jinak to překrucuješ. když někomu píšu pod dílo, dávam si dobrej pozor (teď už si ho dávam), abych někoho zbytečně neurazila a aby muj názor nezněl nijak sebevědomě, protože pořád je to jen muj subj. vkus a může bejt klidně dost špatnej

ch_34
17. 09. 2006
Dát tip
neni to náhodou tak, že kritika je subjektovní.. a jediná objektivita jsou znalosti nabyté subjektem.. takže zesubjektivisovaná objektivita je ta maximálné, které lze dosáhnout... a krom toho.. kdyby se kritik měl psát s tím.. je to hnus, ale možná to tak příjde jenom mně, takže se omlouvám, jsem-li v menšině, tak by to bylo docela nahovno myslím, že se s tebou Jirka taky nehádá ale do krotoky nepatří nic takovýho jako soucit s dušičkou autora..a za tim si stojim :--)

sak...ja taky nikomu nenutim svuj nazor romale to poskyl ke kritice tak to je muj nazor a napisu ho to ze se to libi jinejm kvuli tomu se mam vzdat ja sveho nazoru? neco mi vytykas ale delas to tim samym stylem to neni moc dobre ne?

Nicollette
17. 09. 2006
Dát tip
jiří já se s tebou o tom nehádám, já na to jen upozorňuji :o) necháváš se moc strhovat svým egem - co se tobě líbí, co tobě připadá dobře napsaný apod. a pak nechápeš, jak se to může líbit druhejm (viz. báseň od romáleho)... vždyť proboha každej máme svuj vkus a svojí literaturu, to je přece krásný ne...

ch_34
17. 09. 2006
Dát tip
JÉJE! VLOČKÍÍÍÍÍÍ! idiotský vločkííííííí! mete mete metelice fujá fujá fujavice náhle vyběh na chodník chundelatý bílý psík to nás naučili v první třídě! jsem na sebe hrdej, že jsem se to tehdy zvládl a nazpaměť... vzpomínám si, že tehdy uměla hodně dětí číst, ale žádný ne psát

nicol: ach nicol pokud neni autor neurotik tak nad tim mavne rukou to jednak nebo druhak je stejnak presvedcen o svem dile a muze mu to byt ukradene a nebo proste ma hold zakzenej den ale uprimne kdo ho tu jeste nikdy nemel?

Nicollette
17. 09. 2006
Dát tip
mile upozorníš? :))) jasný, ale my autora neznáme - ty jo? Třeba sme mu zkazili den :)

no sou...ale kdyz mile upozornim ze vkus je blbej tak si muze dat priste pozor.... ne kecam je to muj nazor a on/na na nej muze vklidu srat

Nicollette
17. 09. 2006
Dát tip
ty příšerný vločky jsou otázkou vkusu, nebuď tak přísnej ! :) trochu tam něco je, ale pod ledovou vrstvou sněhu..

umrzajici lan? ozvena ticha... rekviem...proc ta klise? i kdyz ono je trochu dnes i klise rikat klise...ale tady je to nutne....uffffff! chlad to nevyvolava ani trochu spis smich a ty priserny vlocky sou tomu jenom prisvedcujou...

marlene
17. 09. 2006
Dát tip
zamrazilo mě...rozumím...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru