Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VI. Tenký led

17. 09. 2006
1
0
1130
Autor
_nemo_

Sníh se třpytí v rodícím se zlatě

- klečí tam,

však nevypadá svatě,

závěj mu lýtka pohřbívá.

 

Sepjaté ruce naději drtí

a kapky ledu na rtech,

v očích záblesk nevinný

- chtěl mít víc než život svůj,

ukrást hvězdy z hladiny

všech jezer sestry Štěstí.

 

Sníh se třpytí v dávno mrtvém létě

- klečí tam,

na příliš tenkém ledě…

 

Vzpomínku poslední

v zmrzlých rukou třímá,

ovine ji nadějí,

poslední slza z oka vzlíná,

do ledu vrývá slovo LÁSK…křup


no...ani ne

ch_34
17. 09. 2006
Dát tip
inu.. na tenhle klasický verš jsem již dlouho čekal: "- chtěl mít víc než život svůj," a jak jsem k němu došel, začal jsem se řáchat jinak k básni.. je to napsaný tak, že se to prostě nedá číst... každym coulem je to nudný, nic co by bylo zajímavý, krom toho, že je to blbý chtěl jsem tomu dát šanci.. nutil jsem se to dočíst.. a ten konec.. no.. lhal bych na smrt, kdybych řekl, že mě to nějak dojalo nebo něco že by bylo vtipnýho... snad jen ono užití verše: "- chtěl mít víc než život svůj,"

krup jako kap v onom znamem hitu mrkvisatu prsi... ovsem hehe autor chce hlubsi kritiku tak patrne to mysli vazne a ja se u ty basnicky smal...ta rpvni sloka jeste jde ale ostatni pusobi jako parodie...tak nevim...

malá*
17. 09. 2006
Dát tip
s Tipem* Lásku lépe hledat proto ho tu nejde nedat...:) přivál jsi lehce mrazivou nostalgii do mého dopoledne, ale líbí :)

zorka
17. 09. 2006
Dát tip
nemo se hledá, snad se najde...:-)snad v první sloce:-.)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru