Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Brunátny

20. 09. 2006
7
0
2634
Autor
rudko
    Mávam z opačnej strany ulice na chodcov oproti. Tvária sa vyčerpane a nechápavo. Slnko sa schovalo za zelenú budovu.

    Držal som v ruke vec a dával si pozor na prechode, aby som stúpal len na tie biele pásiky. Myšlienky nechceli.... to .....prichádzať. Tak len v opare neurčitosti po pamäti som blúdil, možno hľadal... a rozhodol sa, že idem do lesa.

    Minule som sa s ním (s lesom) začal rozprávať a našiel som prekvapivo veľa hríbov. A potom som chcel stretnúť jeleňa a on sa priblížil a odišiel.

    Obrazov je toľko... a pri vybratí hociktorého sa ďalšie možnosti nenávratne zužujú.

    -Ahoj, ja som rUDKo
    -Ahoj, a ja zase neviem či som tu správne...
    -Hmm... teraz by som sa mal zahrať na ťažky hĺbajúceho človeka...
    -Nevieš či som tu správne?
    -Otázne je, kde chceš byť
    -Tak ja pôjdem...
    -Maj sa...    

    Chcete počuť jedno tajomstvo, prišiel som naň, keď som sa viezol vlakom, poprosím ticho....
    A je to tu: "Všetko je smiešne"

    Vážne, a tak s týmto zistením poznačený a s jemným mrazením na končekoch prstov prekladám ďalšiu stránku, vytrhávam ju a prikladám na vatru, kde okamžite vzlietnu čierne kúštičky a iskry.

    A informátorky sa na seba príliš podobajú.

...hm...da sa... ....tato sa mi lubi viac..

sidonia
21. 09. 2006
Dát tip
libi se mi to po dlouchy dobe neco, co je ... hmm. rekneme.. osvezujici.. asi si tre proctu dyl tohle joooo*

Rabb
21. 09. 2006
Dát tip
netradičně napsané.. ..jako pohled na ohořelé poletující kousky papíru.

rudko
20. 09. 2006
Dát tip
joyce11: ok, ja len tak... :)) Inak citam 100 rokov samoty, tento raz po cesky a je to o dost ine a super... a zajtra sa chystam na Majstra a margaretu... to tiez len tak... inspiracia....

rudko
20. 09. 2006
Dát tip
fungus: dakujeem

rudko
20. 09. 2006
Dát tip
no, myslienka tam nebola, alebo ich bolo prilis vela a rozlietanych... musim sa viac sustredit nabuduce, dakujem za ohlas.. a citanie...

fungus2
20. 09. 2006
Dát tip
Fajn povídka.

myxomatosis
20. 09. 2006
Dát tip
mne sa pacilo ako sa ti nechcelo prechadzat tie biele pasiky... ;) celkom fajn, ale mne tam chybala trochu myslienka... je to pocit len... ale ako experiment dobre

rudko
20. 09. 2006
Dát tip
len aby to nebolo uz take zo zvyku.... ale dakujem inak... sa mi nedari pisat... ked uz sa sudtredim ne nejaky dej, chcem iny a s nijakym som neni spokojny...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru