Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odebírání

20. 09. 2006
6
8
5089
Autor
NePoe_ta

První úspěsný had.ač má u mne plný krajáč ... :)

Z krajáče

- kde démon hluchoty nalez skrýš

spíš než ona

do luhů hájů vyhrnula

- tóny obestřela svět


8 názorů

úplná symfonie

Wee
07. 05. 2007
Dát tip
pěkný vtipný kritiky :-) no jo, chytrý Fouckault to nasek a hadač romále to dosek :-) tak beru zpět...přišla jsem o 7 měsíců později... ( vlak, že, Ne_Poeto ?! :o))

Wee
03. 05. 2007
Dát tip
jasně, já už taky pampapadám do peří...

NePoe_ta
03. 05. 2007
Dát tip
První ze sedmi. Jak vidno šikovným nezbedníkem vyhádaná, už se nepočítá. Až se vyspíme, můžeme pokračovat?

Wee
03. 05. 2007
Dát tip
tak, a jak to teď vyřešíš, když já jsem úspěšný hadač ...Weeš jak..přečteš a takovej ten blesk Tebou projede... (teda neWeem, jestli jsem první, nemám už enerdži číst kritiky dozadu...ale usuzuji z tvé odpovědi, kterou tu vidím dóle, že jsem první a jediná.... (a bude ode me taky asi hádanka, ty a Baz.jste mne inspirovali)

NePoe_ta
26. 03. 2007
Dát tip
Jéje (protírám zraky), otisk kopýtek v našich oráčinách, ... a by nestratila podkověnku (když jednou přitluču na futra, zuby abych vytahoval). Ten kumis, hodil se nám do krámu i do krajáče. A jak tak nad tím uvažuji, i "Hubička" by bodla :) S bůčkem od řeznického synka, nebyla by košér. Tak zase nic.ccc. Marná sláva v roce zelených kobylek? Prvním ze sedmi?

Tehdy prý na podzimní procházce zaslechl v lesích kolem Jablůnkova hrát hoboj a pořád ho nemohl v mlze najít. Tolik z deníku krajáče, co i sluch ztrácel tuze umělecky. Takže cením, že jste na něj, pane, zaměřil ucho. A za odměnu předepisujem trochu novosvětského bůčku :-)

pekný obraz;)

Celebrian
04. 10. 2006
Dát tip
jeden úsměv k téhle :-)

JiKo
03. 10. 2006
Dát tip
Byl jsem blízko...ale jen díky tý reklamě jak píše vltavu podle kapek co stékají z piva a v slunci se zdají notami býti:-)

NePoe_ta
29. 09. 2006
Dát tip
:) More ..., seš z mé krve! Nechci si hrát, chci víc! Nebo nic! Rozdej naOKO, a ... tahni! V té hře jde jen o život. :)

Diana
28. 09. 2006
Dát tip
Moc krásná a duchaplná hádanka!T*

Rabb
26. 09. 2006
Dát tip
:-) Jo, Smetana.. ..tak to už chňápu.

NePoe_ta
26. 09. 2006
Dát tip
Byl myšlen(-a) Bedřich Smetana - krom jiného neohrabaná snaha postavit hříčku na prodikladu feminizovaného příjmení pana skladatele. PS: Smetanu mohu, řezníka Dvořáka musím!

NePoe_ta
26. 09. 2006
Dát tip
Tys sledoval pošetilý cíl, bys na cestě k němu chrámem vystavil. :) Napomíná mi na Velkou Fermatovou větu - noblesní Pierre zaznamenal z rozmaru tuškou na okraj stránky nepodstatné knížky: neexistuje trojice kladných celých čísel x, y, z, kde pro libovolné přirozené číslo n platí; x**n + y**n = z**n - zůstala 350 let neprokázaná. Přestože nemá pro matematiku větší význam než rozmarná hříčka, hledání řešení dalo podnět k rozvoji nejedné elegantní a monumentální theorie, použitelné v algebře (např. uniony, ideály, etc) ... Tož přeji další spanilé poutě, ... :)

NePoe_ta
26. 09. 2006
Dát tip
Štěstí v neštěstí, neb tak jak svedeš ztratit tkaničku z bot, tak snadno Ti uhodnout. Žel nejsem sličná selka, co by před Tebe postavila krajáč plný mléka se smetánkou. Ale víš co, dělat budu mrtvého brouka, třeba všem pro ostudu ..., nezavřu dnes kurník na petlici - přijď si třeba pro slepici! :) Ni kůlna, nebude v noci na závoru, mezi plaňky krok do dvoru, a hned vedle komína, pivovarská kobyla - beztak mi jen zahýbá ... inu? :)

NePoe_ta
26. 09. 2006
Dát tip
Bacha na přehnanou slušnost - zlomila již nejeden vaz! :)

Rabb
21. 09. 2006
Dát tip
Poe, co to jéééé?? :-))) je to zamotánmo.. ..až je to fajn.

Muamarek
21. 09. 2006
Dát tip
Řekl bych hudba, trýzeň, cit, melodie, střípky vjemů, jež obtížné je vyjevit, povedlo se to však jemu. Člověku snad nestálému, nic neslyšel, ač slyšel vše, nevím, zda znal někdy trému, naději hudba vykřeše :-)) Takže má odpověď - hudba, Muamarek

no vidíč a já se o takovéto snažím už víc jak 3 roky

NePoe_ta
21. 09. 2006
Dát tip
Inu, jeden nikdy neví k jakým zabrousí pramenům ... ale myslím, že plavba v zlatistých mocích je protentokráte vstupem do slepého ramene ... :)

NePoe_ta
20. 09. 2006
Dát tip
Tolik podobný falešnému hráči, šumavským byliným pančuji malt of the first level :)

NePoe_ta
20. 09. 2006
Dát tip
Není mi souzeno býti čarodějem, bych vytáh pár králíků z klobouka, pár holubic, ... bych Mou vlast vyléval z hrnečku :)

NePoe_ta
20. 09. 2006
Dát tip
Trefa - téměř do černého, ne však za 10

Fouckault
20. 09. 2006
Dát tip
Vltaváá :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru