Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Samota

21. 09. 1999
0
0
1325
Autor
Lalinka

strasnej pocit, zazila jsem ho sice jen parkrat, ale kdyz uz tak to stalo za to teda..!!

Dnesek zda se nekonecnym hodina je jako den, vsechno co kdy vychazelo, dneska slehlo popelem. Pomsta a chut ovladaji cele telo bez moci ja a cely pocit muj jsme vezni a otroci. Krasne bylo na svete, avsak ted pripadam si zbytecna, jak mohla jsem tak zustat sama, jak pismena netecna.
Drakkan
21. 04. 2002
Dát tip
0/5 samota...chápu.....té jsem zažil tolik že by to vydalo na sbírku.....

Merle
22. 09. 1999
Dát tip
Je sám a Sám. Oboje znám... Však kvůli tomu neplakám.

Bibša
22. 09. 1999
Dát tip
Lálinko, samotu ti nezávidím, moje bytná, ale naštěstí se doma moc nezdržuji ... ale na té básničce je hodně co vylepšovat. Určitě se k tomuto tématu vrať, až to bude za tebou.

Datin
21. 09. 1999
Dát tip
Nemám rád, když jsem sám...

Lalinka
21. 09. 1999
Dát tip
datin: ja nekdy ano, potrebuju si odpocinout jak od sebe tak od ostatnich, ale nemam rada dlouhe chvile, to pak clovek az moc premysli..:o)

slavek
21. 09. 1999
Dát tip
tak tenhle pocit znám víc než dobře..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru