=*U S A*= | |||
datum / id | 22.09.2006 / 218267 | Vytisknout | | |
autor | SENIOR | ||
kategorie | Smíšené verše | Další dílo autora | |
zobrazeno | 10618x | ||
počet tipů | 21 | ||
v oblíbených | 0x | ||
zařazeno do klubů | 1+1, Klubová zcéna Písmáku, | ||
Prolog | |||
Nuže. Tak vkládám dílo, které jako první od mě spadá do klubové zcéna písmáku kam patří jen to nejlepší. Přemýšlel jsem kterou svou báseň vybrat ale, při určité kvalitě se už vybírá těžko.. jsem samozřejmě připraven i na nájezd jakoby těch zhrzelých co jsem jim dal oprávněnou špatnou kritiku, ale to řvounství už je jejich osud asiže. Nu co, v době písmáckého klubu už mi na neodborných tipech této nejhlasitější spodiny stejne jakoby už nemusí zajímat - viz poslední dílo na aut. Voloďa. U klubových děl stačí pár - od lidí co tomu rozumí, fanšmekrů. Ale nyní už se soustřeďte na poesii, vybral jsem ze šuplete bojovnejší báseň proti státům co mi leží trochuby jako v žaludku. A už se nevrťtě: | |||
=*U S A*= | |||
Tam kdesi bílý dům u něho zahrádka krom chlívku s Laurou i záhonky s mrkví
když jsi hned mrtvý když trysky má a plutonium
sebe či svoje kravky když zásah naše čest dostane rovnou do brňavky..
když hvězda a pruh ve větru plá to já vždy odvrátím ty svoje oči vrané - pruhy přec vězením! hvězdy zas zbraně štvané!
měli bychom mít všichni strach! jednou si bude své ufouny skladovat i v našich ledničkách!
za kterou dostaneš křeslo..
před TV budeš se podivně komíhat jako bys kvedlal těsto |
Názory čtenářů (Zobrazit smazané) |
26.10.2011 22:30:36 | dát kritice tip | DeadKennedys |
MASAKR :-D | ||
16.07.2009 14:41:00 | dát kritice tip | erich.kromer |
Héh, podařená rýmovačka, ale souhlasím s tématem!! Asi máme k U.S.A stejný vztah:D | ||
28.07.2008 20:44:44 | dát kritice tip | Johana Baesil |
jaká nuda?Krásný barvičky!Zvlášť toto chce se mi zdůraznit, velmi šukézní verš! marně pak budeme schovávat sebe či svoje kravky když zásah naše čest dostane rovnou do brňavky.. T/nemohu jinak | ||
28.07.2008 11:07:22 | dát kritice tip | vindal drámo |
bůro jak vyšitý podprůměr nuda udivující sebevědomí | ||
24.07.2008 15:27:55 | dát kritice tip | Ines |
Hlubší kritika? No netuším jak bych mohla definovat hlubší kritikou tohle povrchní dílko s nádechem jakoby básnických výrazů...Radši se té kritiky zdržím...přeji hezký den:) | ||
18.07.2008 23:13:29 | dát kritice tip | Wee |
koukám-půl roku pauza od posledního čtenáře píšícího---přečetla jsem si to znovu a mám pořád stejný názor-ten svůj minulý jsem teď tedy nečetla, ale tuším tak nějak , že zůstal zhruba tejný-pořád ještě si doufám myslet, žes obře reflektuješ, co a jak píšeš, prostě je to parodie na více věcí-jak obsahem, tak formou...může to být dost promyšlený, s nadhledem..pokud ne, tak to by mi bylo líto, a pak se přimlouvám zs...ale nene--jsem ještě optimista .-) | ||
29.12.2007 19:22:47 | dát kritice tip | clarez |
píčovina na entou..občas vtipné sekvence | ||
10.12.2007 16:54:19 | dát kritice tip | chytrá_jak_radio |
baví mě představa tebe jako mladého nadějného svazáka, který za takovouhle sovětskou agitku dostává v potemnělém průjezdu pěkně přes držku. Nejde jen o pozvraceníhodný obsah, forma kulhá jak stará kobyla a celé dílo je dosti nepovedené. | ||
10.12.2007 16:46:13 | dát kritice tip | chytrá_jak_radio |
bohajeho, tohle by se snad mělo zakázat | ||
02.12.2007 03:28:23 | dát kritice tip | kapitan |
Recese? Jiný nick..nebo troufalost ? | ||
16.08.2007 15:52:04 | dát kritice tip | kalinka |
jako by měl zvrhlik pravdu, nevim, nevim. | ||
02.08.2007 21:45:33 | dát kritice tip | JanDeprivaceTuha |
Také mi to připomnělo Skřivanky na niti (dokonalosti chybí tu strýček Sam a vrazi z Wallstreetu...) Tak už nejsi redaktorem ani jsi mi nikdy nic nenapsal ani se tě nebojím, takže věř čistej názor. Myslí si že buďto jste byli s vlastníkem domluveni nebo tvého bláznovství pouze využila. A ve chvíli kdy vyhodila laskavého Honzyka musela vyrazit i nafoukaného zloducha. Jo jó všechno je politika ne jenom USA. K básni :-)))). Přišlo mi to celý nejdřív jako pitomost, ale časem musím uznat že od ufonů tam něco něco je. Ale to jazzování:-))způsobí že vše se jeví jenom jako děsná kraviná. Závěrem bez výsměchu a srandy (jestli jste teda nebyli s majitelkou domluveni)navštěvuješ nějakého odborníka? jestli ne myslím si, že by jsi měl!!! Měj se dobře. | ||
22.07.2007 16:27:03 | dát kritice tip | ruprecht |
nechce se mi číst všechny ty komentáře... ani nejspíš není proč... ta napsaná věc je totiž úplně blbá... kritika snad neodborná, však upřímná... | ||
18.07.2007 12:26:12 | dát kritice tip | Nedochůdče |
Teda, tak ti nevim jestli se mam smát nebo brečet. Podle tvých velmi oduševnělých komentářů u jiných autorů jsem očekávala dílo přinejmenším velkolepé a ona to říkanka bez rýmů, bez rytmu, bez hlubší pointy ...no nic, tak já jdu zas jinam...zklamal si mě...moc | ||
10.07.2007 13:45:48 | dát kritice tip | viktorsefcik |
no romane, amerika nieje ziadny svetusik...aj ja proti nej nieco mam...ale je fakt, ze SENIOROVA poezia je staromodna neoriginalna at d hehe | ||
06.07.2007 01:26:10 | dát kritice tip | ROMAN_L |
COS DĚLAL, KDYŽ TADY BYLY RUSOVÉ? SRAL STRACHY DO DÍRY POD SEBOU? TO, CO SE NESTYDÍŠ PREZENTOVAT JE PĚKNÁ SRAČKA...ŽÁDNÁ VELKÁ ZEMĚ NENÍ SVATÁ, ALE V ROCE 1918 BY ČSR BEZ NICH NEBYLO A V ROCE 1945 - TAM HOLT BYLA DEMARKAČNÍ ČÁRA, JESTLI PŘI TVÝCH KVALITÁCH VÍŠ,CO TO JE. VADÍ MI TVÉ PŘEKLEPY, PROTOŽE JE JICH NA TO, ŽE JSI REDAKTOR PŘÍLIŠ A TVÉ NÁZORY JSOU TĚŽKOTONÁŽNÍ NESMYSLY OD A DO ZET. JE MI LÍTO, ŽE DÝCHÁŠ STEJNÝ VZDUCH JAKO JÁ. | ||
16.06.2007 13:35:27 | dát kritice tip | Quaken |
(budu hrát tvoji hru:) Přiznávám, že můj Čurila Plenkovič ala variace na ruské byliny se mi líbí víc... | ||
16.06.2007 00:26:43 | dát kritice tip | animovaný medvídek Pú |
Docela veselé a poučné.. možná ten konec bych poupravil | ||
21.05.2007 13:20:53 | dát kritice tip | viktorsefcik |
ja neviem....tvoja poezia je táák, tak divná, nepresvedčí nikoho o ničom...a je nudná, zároveň...nie som kritik, a tiež niesom básnik storočia, ale ešte rozoznám dobrú poéziu od zlej...aj rými su zlé...celkový dojem..NIE | ||
11.05.2007 01:00:46 | dát kritice tip | atjoV |
prosimte seniore, rekni mi, jak se to stalo, ze jsi se stal redaktorem? Ja myslim, ze bys mel byt objektivnejsi, coz je samozrejme tezky, ale ve tvem pirpade bude stacit necpat vsem svoji poezii a koukat se na vec z pohledu jinych... | ||
09.05.2007 13:21:13 | dát kritice tip | parmenides |
Jak jsem se mýlil v SENIOROVI! Promiň:-) | ||
09.05.2007 10:13:17 | dát kritice tip | SENIOR |
parmenides: Tvé omylno je sice pochopitelné, ale musí ti mnou být nco vysvětleno. Redaktorem jsem se stal zhruba kdysi v lednu, tudíže v době kdy toto dílo bylo již plnno slávy. Ostatně jako celé mé osobno. | ||
04.05.2007 14:53:38 | dát kritice tip | Pseudovíla |
nacionalismus,mému srdci vlastní!* | ||
26.04.2007 14:42:09 | dát kritice tip | parmenides |
Tečce: já bych to viděl spíš tak, že bejt za dobře s redaktorem, to se může vyplatit (avíza, výběry apod.:-) přiznám se, že mě sem taky přitáhlo to jméno, ale kde nic tu nic:-) sbohem | ||
21.04.2007 16:02:06 | dát kritice tip | . |
1600 návštěvníků a skoo dvacet tipů.. . asi se líbíš ) | ||
19.04.2007 16:09:29 | dát kritice tip | aleš-novák |
k dokonalosti chybí tu strýček Sam a vrazi z Wallstreetu... :o) | ||
16.04.2007 12:41:20 | dát kritice tip | jeindaline |
a takovíhle lidi píšou jeindisovi že píše hovna... říkal jeden můj známý musel jsem to napsat. | ||
14.04.2007 16:41:33 | dát kritice tip | jeindaline |
no, u toho novějšího díla se dalo říct že je to nic. toto je však hovno. sssry..... ale jako vtip je to vážně super, nejlepší je komentář čekal jsem pár neodborných kritik. | ||
11.04.2007 11:29:10 | dát kritice tip | parmenides |
S kritikou se každý vyrovnává po svém, ale být Tebou, psal bych (kritiky, odpovědi na kritiky i básně) tak, aby Ti ještě vůbec někdo napsal! Chudák Laura! Prolog trochu samolibý, ale jinak docela vtipné! | ||
10.04.2007 00:13:50 | dát kritice tip | miirdas |
chápu, že ti usa leží v aldku a tak.. ale já propagandu v poezii přeci jen nemám rád přesto jde o velmi kvalitní verše, jak sám píšeš:)) | ||
03.04.2007 20:10:52 | dát kritice tip | jt |
ať žije prokonzum ;-)) tenhle antiglobalismus mě rozčiluje, i když je to třeba jen vtip ( úsměv ) | ||
03.04.2007 13:01:46 | dát kritice tip | nepolapitelný_hrdina |
Odpornost. Ne svím poselstvím, ale tim vodporným zpracováním. | ||
02.04.2007 21:31:33 | dát kritice tip | Štěp |
Když jsem to přetel, tak jako bych nic nepřečetl.Poněkud to ve mě nezanechalo nic, čím bych to mohl "načančat" tady do toho rámečku, tudíž nemám jaksi ani nutkání začíst se znovu a dát tomu i kritiku.Ale u psaní určitě vytrvej!Šlechtí to ducha...Měj se moc krásně!:-) | ||
27.03.2007 22:12:02 | dát kritice tip | Senyoryta |
Mlč ty jakoby nezdárný jinochu! Pranic tomu nerozumíš! Já taky ne! nikdo! Ale ty ze všech nejmíň! Na to, jak se jůesej chová ať si každej udělá názor svůj, ale ať tady nepobuřuje jak ňákej komouš! Amerika vyhrála obě světový války! Bez ní by sme tady těžko byly a takle se ji vodvděčujem? Aspoň v tichosti! Jo, i kdyby ta básnička měla sebesuper vobsach, tak zpracování stojí za hovno, hold senior. Rozhodně bych tomu dal antitip, kdyby to egzystovalo. | ||
27.03.2007 22:00:01 | dát kritice tip | Senyoryta |
Mlč ty jakoby nezdárný jinochu! Pranic tomu nerozumíš! Já taky ne! nikdo! Ale ty ze všech nejmíň! Na to, jak se jůesej chová ať si každej udělá názor svůj, ale ať tady nepobuřuje jak ňákej komouš! Amerika vyhrála obě světový války! Bez ní by sme tady těžko byly a takle se ji vodvděčujem? Aspoň v tichosti! Jo, i kdyby ta básnička měla sebesuper vobsach, tak zpracování stojí za hovno, hold senior. Rozhodně bych tomu dal antitip, kdyby to egzystovalo. | ||
22.03.2007 09:26:29 | dát kritice tip | Petr_Fonvald |
To se mi líbí. Má to pravdivej obsah. Ať dou s těma hvězdama a pruhama do prdele * | ||
09.03.2007 23:54:40 | dát kritice tip | Senyoryta |
Tak jakoby vodemně máš jakoby pjetku se jakoby hvjezdičkou,jakoby faJnšmekre. Nedá se to jakoby číst, jakoby polytykaření a jakoby ani jakoby žádnej jakoby náznak jakoby poezyje. Co by se taky dalo čekat vod sedmnáctiletýho drzýho jakoby-blba? Jakoby to ani jinak nešlo říct. | ||
25.02.2007 04:01:38 | dát kritice tip | Usmáty_autor |
úprimne povedané? je to dosť že katastrofa...samé barličky, slabé rýmy...au...rýmovať hniť, biť, kryť vieš čo, zložím ti tu báseň... Ťažko je mi hniť, musím sa tu kryť, vlci, prestaňte vyť a dievčatá viť. Bolo všetko povedané už je to tu samo dané lebo je to len zahrané, však je to pekne podané? Hm, dúfam, že sa v tom nachádzaš...presne takto si to celé urobil...dokelu, veď aj môj brat, keď mal 4 roky tak vedel takto rýmovať...tomu hovoríš poézia? a tie farby? au...to je ako zvýraznenie toho veku 4 rokov, ktoré by dokázalo napísať aj dieťa? snažil si sa tam dať tajomno? aké? snažil si sa ponížiť Američanov? Ponižuj sám seba, meň eba a potom ostatných...ohľadom myšlienky...je habá, neúplná... Snažíš sa tvoriť nejaké nové obrazy, ktoré tento svet nevidel...áno, to sa ti podarilo...ale to je veľmi zlé, tak zlé obrazy...to už je lepšie aj to rýmovanie... ieš, čo som našla jediné pozitívne: nepoužil si tam 20x JAKOBY... pekný deň prajem;) | ||
03.02.2007 17:49:36 | dát kritice tip | den*v*NOCI |
upřímě: nelíbí se mi ani písmenko | ||
03.02.2007 01:40:53 | dát kritice tip | Ninkwen |
hehe, tak to je na mne moc...:) | ||
27.01.2007 00:24:00 | dát kritice tip | pété |
Na 17 dobry, mlady rebel - skola je kráva, lidi jsou tupci, amerika do háje, všechno vim a znám...nojo, ja ty staty taky nemusim, ale kde bychom bez nich byli? | ||
25.01.2007 12:02:16 | dát kritice tip | SENIOR |
Nanesmysly jsem zde uvyknut. Nemá cenu na ty výplodna reagovat nějak adresně. Někde sjem četl že búh má slabomyslné rád jakoby. | ||
25.01.2007 10:01:41 | dát kritice tip | fanfán |
...Blesk.."Bílý dům na stopě"..současná naše nejnepší soudružka agentka, zanalá situace/původem z Východního bloku/ narazila na stopu S. a to na Ostrovech , v souvislostí se smrtí L. . Mrkev a plutonium, jak zákeřná kombinace...stop...naše děti ohroženy. Pomsta bude sladká. Zavřeme Tě do lednice./a zítra sníme zaživa/. Boj se boj. | ||
23.01.2007 21:51:04 | dát kritice tip | Wee |
uvědomuji si, že z odpovědi Sydovi se stal nakonec tenhle "elaborát", kterej patří spíš na hlavní stranu ale von pan redaktor si to tam určitě může dát sám | ||
23.01.2007 16:39:55 | dát kritice tip | Wee |
POKRAČOVÁNÍ: Ale: ještě jsem nečetla jeho kritiky (myslím prostě jeho kritiky :-)) kromě tří u sebe (a v té jedné se docela snažil), tak pak na něho třeba ještě trošku změním názor. Je také pravdou, že když jsem tu byla asi druhý den, ještě trošku rozechvělá :-D, tak mi k jedné básničce napsal 4-, a v tu chvíli jsem se nějak zachvěla a skvěle mněe to nakoplo. Řekla jsem si prostě, že vzhledem k jeho seniorovství používá asi ještě tu ruskou stupnici hodnocení (pro náctileté-tam to bylo přesně naopak, než u nás, 5 byla nejlepší známka), tak že to pro začátek nejni tak nejhorší.-) Ta jeho báseń mě prostě pobavila, myslím, že je dost promakaná, aby vyzněla takhle, a v té kategorii"takovýchto" básní bych ji jaksi, ehm ,ohodnotila na výbornou 5:-) a on mě taky baví svým způsobem reagování (po všech stranách). Jen mne zarazilo, když pár lidiček u pár mých básniček reagovalo tak, jako kdybych byla nějaká SENIORova odnož, tak to tedy opravdu NÉÉÉÉÉ!!! Od toho se distancuji. Jedna věc je HUMOR, IRPNIE, SARKASMUS, NADSÁZKA, MILÉ ÚSMÍVÁNÍ a něco jiného je DĚLÁNÍ SI ŠPRŤOUCHLAT. Tak, to by asi stačilo, že?:-) Ale já zas někdy, když už, tak už :-) HOWGH! Tak stačilo, Syde?:-) Jsem zvědavá, jestli se mě ještě někdy na něco zeptáš:-) ale i bys mohl ocenit můj globální přístup :-) + Na závěr jeden veliký ÚSMĚVNÝ SMAJLÍK (ne ten obyčejný :-), to je takovej jinej úsměv Tak hezkej den... | ||
23.01.2007 16:16:14 | dát kritice tip | Wee |
asi je slušnost odpovědět na avi, tak tedy, Syde: SENIOR mi nic neslíbil,a já stejně na sliby nedám. Ale chápu, že ježto mě neznáš osobně ani vůbec, tak jsi asi nemohl postřehnout, že mi omylem v horních dvou třetinách mé reakce 9.1. scházejí různé smajlíky pro ironii, nadsázku i pobavení (ale takové stejně asi nejsou, nebo ano? kdyžtak mi je, sím, napiš).Ale není zase divu,byla jsem celkem vyčerpaná, neb jsem ty kritiky opravdu na jeden zátah přečetla a nevěřila jsem svým vlastním očím, jak může SENIOR někoho štvát či urážet. To jsou asi lidé bez smyslu pro humor , a to je škoda. Myslím si, že si prostě dělá legraci a pak se řehoní tomu, jak mu na to tady někteří lidé skáčou. Taky bych klidně souhlasila s názorem, že je to nějaký komplot z redakce, ale jelikož jsou ty jeho odpovědi dosti jednolité, tak by šlo o předem připravenou koncepci, image, a pak už to je na jednom člověku. Ale to se asi nikdy nedozvíme, takže co... POKRAČOVÁNÍ ZA CHVILKU neb jsem A nevzal jsi asi v potaz mé zdůraznění S. napsaného slova "povinně", kterýmžto se, myslím, prozradil -oproti "promakaným" slovům jako např. viděťi. Anebo kdyby sis přečet V noci, tak je,myslím, můj názor na S. dosti patrný. Ale pokud jsi, SENIORe, opravdu dyslektik, tak promiň, ale já dosud nepotkala dyslektika s takovými různými chybami, i stylistickými. | ||
15.01.2007 18:39:45 | dát kritice tip | de_juego |
Podle me tohle neni umeni,ale hovadina!!!!!! | ||
15.01.2007 07:00:33 | dát kritice tip | Čertínek |
Týýý jooo, tobě ale napsalo hóóódně lidičků....to tě musej mít moc rádi, když ti tak píšou, já to ani všechno nečet, ale tvojí básničku jo, je správňácky prdlá a ně se líbí prdlý věci, škoda, že jich nemáš víc, já bych si to všechno přečet a pak bych se týden válel smíchy....je to sůůůůůprácký* | ||
13.01.2007 21:29:57 | dát kritice tip | aradis |
mikádo, bez ladu a skladu, bez fantázie, nálady, rytmu, harmónie, rýmu, nie je tu nič čo by sa hodilo k poézii | ||
12.01.2007 23:10:10 | dát kritice tip | svličná svlečna |
připadáš tady spíš připadáte mi, velectěný rozumbrado, že poesii moc nevnímáte, jen tak sedíte a prudíte.Takže zvedněte (se) od klávesnice,vemte do ruky pero a něco pořádného vypoťte,když tomu všemu tak rozumíte.A nebo rovnou běžte k anarchistům.A to ještě není HLUBOKÁ KRITIKA.Ta by vypadala asi jinak.A zkuste přehodnotit marigold. | ||
10.01.2007 23:31:02 | dát kritice tip | Syd Barret |
nedá mi aby som sa aj ja nerozlúčíl... zbohom - to že prvou vetou si reagoval na moju prvú som pochopil, ale nepochopil som zmysel reakcie, no nič... P.S.: Za mna si aj lahni... P.P.S.: Nepoužívaj tolko jakoby - posobis potom ako so psychickymi potiazami. A vymysli si nove znamkovanie - Print a Fouckalt nie sú takí aktívni autori aby si kvôli nim držal vo svojom systéme známku 1... | ||
10.01.2007 23:22:18 | dát kritice tip | SENIOR |
Syd: Dobrá, pokud svůj bohapusty blábolismus 10.01.2007 01:21:55 ohledně buhví čeho jakoby s podivnou apelací na autora Wee považuješ za kritiku. (a jeste ti dělá problémy zjistit že první větou reaguju na tvou první). Opravdu velmi jakoby neustojeníhodné. Jeste že sedím. Sbohem. | ||
10.01.2007 22:00:11 | dát kritice tip | Syd Barret |
Se mnou v čeloví - rozumím ti kulový... vieš ako... Neviem (alebo nechcem vedieť) čo je to nepis. Dopis, popis, zápis, výpis, nápis, odpis - to poznám. Ale nepis - pokiaľ to má byť anagram tak ani nie je ťažký... ale poďme k tomu čo si napísal: jmenuj jakoby jeden - okrem toho že je tam všetko na J mi to veľký zmysel nedáva. jakoby sleduju - takže nesleduješ, len sa tváriš, že sleduješ? blabla...jakoby že to má cenu - pravdaže nemá, ak neustojíš negatívnu kritiku. V tomto je kritická práce lepší - a sebakritická ešte lepšia... | ||
10.01.2007 10:31:41 | dát kritice tip | SENIOR |
Syd: Jmenuj jakoby jeden. Mě je to jedno jakáje zde shromážděnost nepisů s tebou v čeloví jakoby. To by mě diskuze zaímala spíš když vložím další díla, což se mi ale jak jakoby sleduju vlnu nepisské nenávisti moc nechce pokládat za jakoby že to má cenu. V tomto je kritická práce lepší. | ||
10.01.2007 01:21:55 | dát kritice tip | Syd Barret |
Teda Senior, to si naozaj musíš zakladať nové alternicky, aby si rozprúdil novú diskusiu pod svojimi dielami? Na vyhasnutú pahrebu neprikladaj - je to zbytočné... Wee - a tebe čo sĺúbil? Jeden seniorský výber? Taký výber si môžeš aj z nosa vybrať... | ||
09.01.2007 18:44:50 | dát kritice tip | Wee |
určitě budu pochválená, neb koukám, že už to tady asi 14dnů upadalo, a to si takovéhle veledílo teda fakt nezaslouží..i když těch kýho výra 15 stran kritiky tu má snad jen ZOOM, ne ? pokud ještě někdo, tak ráda dostanu avi, leckdy číst kritiky je větší zábava než... je to úžasný, TIPUJU (jen mi vadí na třetím řádku odspodu ta dvě n ve slově "povinně", tos, teda, SENIORE, nezvlád´) (ano, su statečná, dovolím si tipovat, byť jsem mrzký začátečník -pokud jím tedy stále mohu být už asi měsíc a ne se na to furt vymlouvat .-)...ale já stejně nic nevím(pro nezasvěcené mé dílo NeWeem) a SENIOR mne tam nehodnotil(ovšem já to brala jako čest jako že nehodnotí se, co se prostě vymyká a myslím, že SENIOR na to prostě momentálně neměl stupnici) *** (jo, ještě jsem po přečtení tady toho napsala své dílko V noci :-)) ale toť vše, dále už zde nekomunikuji, kdybyste mě na nože brali a SENIORE, Tobě držím palce, ať se daří :-) | ||
28.12.2006 11:52:59 | dát kritice tip | SENIOR |
Kvákání jakoby žáby nemůže dolehnout uším orla. | ||
28.12.2006 11:12:12 | dát kritice tip | Vlkodlak |
další nudná věc | ||
26.12.2006 09:30:32 | dát kritice tip | Ondřej_Petřík |
nic proti politickým názorům v básních, ale toto je na hraně (anti) agitace. Jako bych se přesunul do oficiální poezie sedmdesátých let. děkuji nechci! | ||
23.12.2006 23:09:47 | dát kritice tip | Stevenson |
I ty jedno ocko vranne ..-)) Preloz to do english a vezmou te do toho Bileho Domu za poradce ..-)) FAJN..-) | ||
23.12.2006 01:12:39 | dát kritice tip | Žíně |
Proč se tím zabývám, místo abych se zlepšoval? 1) baví mě to 2) žádáš si kritiku 3) dělá mi radost s tebou hovořit 4) nebaví mě tvořit nic vlastního, takže nemám touhu se zlepšovat 5) abych se nenudil 6) protože až budeš jednou slavný a do celého světa překládaný básník, tak budu moci svým dětem s pýchou vyprávět, jak jsem ti psal pod tvé básně své kritiky | ||
22.12.2006 13:25:30 | dát kritice tip | SENIOR |
žíne: Jen tedy jakoby nevín proč se tím zabyváš vlastně vůbec? Vždyť to pro tebe je spíš důležité abyses sám zlepšoval. mé_tajné_já: Tyhle ty tipy jakoby za odmenu jsou stejně na nic jako uraženecké hloupych netipno po horší kritice u něj viz třeba palino8 teď. A ještě se prozradí že už předsudkoval na základě mojí kritiky. | ||
22.12.2006 10:08:53 | dát kritice tip | Vykradač_hrobů |
Díky za avi Tak to je pravda, teď už bych to nesved. Teď tak maximálně něco jako: svět jsou jen hřbitovy kde busch se svou chotí jakoby rádoby zbraněma rachotí mé srdce mocně plá při tom pomyšlení mina již sešláplá zem je v ohrožení však my v odpor bojovníci semkneme se v jeden šik buďte doma vy amíci slyšte bojový náš křik | ||
21.12.2006 22:15:58 | dát kritice tip | palino8 |
Presne to, čo som čakal na základe tvojej kritiky pri jedinom z mojich diel... veľké modro-červené nič | ||
21.12.2006 09:17:00 | dát kritice tip | mé_tajné_já |
Moc krásná báseň!Ty barvy!Jak krásně jsi to vystihnul!Sem budu chodit pro inspiraci! | ||
20.12.2006 11:57:17 | dát kritice tip | Žíně |
Ač nerad, musím uznat, že máš pravdu. Přečetl jsem si teď znovu celýho Voloďu a opravdu se stále zlepšuješ. Myslel jsem si, že něco jako Neber drogy je nepřekonatelný, ale objevovaly se další a další perly, jedna lepší než druhá. Teď by tvoji originalitu už nedokázal pořádně napodobit ani Vykradač_hrobů. | ||
20.12.2006 11:12:48 | dát kritice tip | SENIOR |
Žině: TO je nesmysl, nevím které díla na Voloďovi myslíš, ale rozhodně nehodlám psát jeden velký refrém, kvalitní čtenář chce i nenápadnou kvalitu tiché části a jiný mě nezajímá(š). Moje názorstvo je od určite doby dozrávaní stabilní viz třba diskuze pod dílem Hodné stroje, a pokud přecije s odstupem doby pokladám nějaká dílko za relativně né tak ještě povedeno, tak spadají právě do úplných začátků V., myslím první tři asi a pak jedno třeba ještě v první půli někde,.. | ||
20.12.2006 00:50:10 | dát kritice tip | Žíně |
Seniore, a neni to náhodou jen výmluva spojená s tvůrčí únavou? Jako Voloďa jsi měl mnohdy přímý tah na branku od začátku až do konce. Zvlášť v tvých začátcích. To byla jízda. Mít v písničce jen dobrej refrén nestačí. Je ale fakt, že když je dobrej konec, zapomeneš i na horší začátek. | ||
19.12.2006 10:46:33 | dát kritice tip | fárum |
Je mi opravdu líto, že nemohu posoudit stejně jako všichni ostatní betálnost s níž tato báseň byla napsána. Ale domnívám se, že v druhé strofě by měla být mrkkev, aby lépe vynikl jinak geniální záměr, (ale to jen pro mě nechápavého) | ||
18.12.2006 14:13:57 | dát kritice tip | SENIOR |
me2: Vzduch otravuješ edině ty, avi jsem neposíllal, a stejně tu pořád a pořád chodíš ho otravovat jako nějaký muj parazit. CO je mi po tvých pochybnostech, jemi to jedno. Vůbec se s tebou nebavím alébrz jsem to psal tomu Žíně. Přestaň se zviditelňovat, mé kritické oko jakoby zaujmeš jen kvalitní tvorbou. Bez avi. | ||
18.12.2006 14:05:41 | dát kritice tip | me2d |
Systém střídání mohutnosti krávovinovatosti. SENIORE, SENIORE, ty veleknězi oblbování... takové žblebty rádoby odborné. Jenomže fór je v tom, že jsi velice chytrý a blbce ze sebe jenom děláš. Nepátrám proč, asi bych se stejně nedopátral. To by bylo jedno, kdybys s tím neotravoval vzduch, o kterém si myslíš, že ti patří. Je taky možné, že jsi naprosto ulítlý recesista... to bych bral, ale ty vnější projevy jsou stejně na karas... | ||
17.12.2006 20:39:37 | dát kritice tip | SENIOR |
Žíně: Použivám různé systémy, experimentálně kdysi i system |tichá část - jízda - tichá část|. toto je jakoby dvoutakt, kdy jízda se nachází po klidnejším nápěvu zhruba 2. půle až do konce. nebo lze i t-j-t-j. Nejedná se tedy o odfláknutí ale střídaní mohutnosti. Od určité kvality si to autor může dovolit a korigovat jakoby. Nechci psát mohutnostně jednolitostní díla protože by míň vynikla v jednolitosti kvalita. Je to jakoby v džezu se hraje a najednou virtuozní sólo, nebo tvz. loudpárt v rockové písni kde dají do toho víc a písen měla vývoj dynamiky. Pokud tedy chci měřit svou kvalitu, zajimá mě spíš hodnocení loudpártu, i když nevím jestli má od tebe vetší hodnotu, když asi jsi jen málo aktivní člen s takto rychlýim nahodilým usudkem. Příště bych ocenil aspoň snahu o vysvětlenost názroru. | ||
17.12.2006 12:31:13 | dát kritice tip | člověk_který_není |
dej už pokoj, cvoku, tohle dílo stejně neni tvoje, tak se neurážej, ubožáčku | ||
16.12.2006 17:19:18 | dát kritice tip | Žíně |
Druhá půlka (od tý zástavy) fakt nemá chybu. Tu první půlku jsi trochu odflák. :-) | ||
16.12.2006 16:57:47 | dát kritice tip | thalina |
Je to hezky sladěný.........barevně. | ||
16.12.2006 16:24:43 | dát kritice tip | SENIOR |
me: No vidíš, už i jakoby člověk_ ti to říká. Už se začni řídit tím svým nejlepším nápadem sveho života a dej mipokoj. Mě zajímaji spíš kritiky než to tvoje blablabla jakoby. | ||
16.12.2006 13:21:10 | dát kritice tip | me2d |
Ano, až napíšu o psychotikách a šílenství, tak ti dám dobrou noc - ty vědecký pracovníku ! Být tebou, tak se nehrabu do cizích věcí, nudličko. | ||
16.12.2006 11:12:59 | dát kritice tip | člověk_který_není |
je mi líto lidí, kteří se hned uráží...no jo, co se dá dělat btw. být tebou, bych se nedovolila hodnotit ostatní díla, dokud nedosáhneš alespoň jejich 1:100 kvality | ||
15.12.2006 23:57:18 | dát kritice tip | me2d |
Sendo - nauč se česky. Když už kecáš, tak prosím, spisovně. Kdybys na mne kašlal, neměl bych důvod se s tebou zahazovat, nemilý SENIORE | ||
15.12.2006 20:34:40 | dát kritice tip | SENIOR |
me: Vidim, že i v jakoby hloupější hlavě se může urodit dobry nápad. Porsím realizovat! Až na to že nevím, kdy jsem na tebe jakoby nekašlal. To ty pindáš (bez podsatne kritiky) u mě ne naopak. Mě zajimají jen díla. | ||
15.12.2006 20:27:34 | dát kritice tip | me2d |
alternative4 : to avi mi promiň, prosím, a zařaď se SENIORE : dobrý - ty tak můžeš pindat o žvatlání (:-D) - já na tebe kašlu a ty mi, prosím, udělej stejnou službu. Já na ty tvoje pseudomoudrosti házím nočník... | ||
15.12.2006 20:17:22 | dát kritice tip | SENIOR |
alternative4: Jen ho nech at si pindá, na to my jsem zvyklý. Nikterak mi už tito hloupí žvatlálci nevadí. | ||
15.12.2006 18:58:22 | dát kritice tip | alternative4 |
me2d: pokud nemluvíš ke mně, proč mi posíláš avízo? Mám tě snad poplácat po rameně, jak jsi to seniorovi dal? Spíš jsi ze sebe udělal blbce, ale to neva - to občas každej ;-) | ||
15.12.2006 18:04:08 | dát kritice tip | me2d |
Když píšeš takovéhle sračky, jak se odvažuješ kritizovat, hovňousku ? | ||
14.12.2006 18:31:27 | dát kritice tip | domin.go |
no to je dílko...lol:) zkus to střelit nějakým pankáčům jako text, pokud možno nějaké začínající kapele, páč ty hrajou většinou jako první a na blbý ozvučení takže jim není rozumět (vl.zkušenost;)..... ....odpusť mi ten jemný osten ironie;);) ale je to hrozný | ||
25.11.2006 14:34:00 | dát kritice tip | člověk_který_není |
nene,tohle bych poesií nenazvala, politický podtext je vtipný...ale... | ||
24.11.2006 14:59:10 | dát kritice tip | Ne ty ne to |
otevřít mrazák, to bude zrada za kterou dostaneš křeslo..* výborný hanopis | ||
20.11.2006 00:03:53 | dát kritice tip | alternative4 |
víš, jak riskantní je smát se o půlnoci v paneláku??? jednou si bude své ufouny skladovat i v našich ledničkách! otevřít mrazák, to bude zrada za kterou dostaneš křeslo.. to křeslo umístíš povinně v obyvák před TV budeš se podivně komíhat jako bys kvedlal těsto trysková mrkev taky luxus, no prostě jsem rád, že aspoň některé kvalitní věci přetrvaly... | ||
18.11.2006 18:14:29 | dát kritice tip | SENIOR |
Cra: Co prosín? Dobrá. Beru to jako tvou (jako obvykle) nepovedenou kritiku. Ale k dílu se to asi nevztahuje. | ||
18.11.2006 18:02:43 | dát kritice tip | Craerassy |
mávání červenou vlaječkou?.-)) | ||
15.11.2006 23:44:40 | dát kritice tip | Syd Barret |
Za to sebažerstvo to máš za 5!!!!!! | ||
14.11.2006 21:36:27 | dát kritice tip | SENIOR |
Franšitek: Odpoveď viz dílo Nepisům (tedy i tobě). | ||
14.11.2006 19:34:04 | dát kritice tip | František_Miguel |
Mily SENIORE, (priste bych prosil avi) v tom pripade jsem nucen te vyzvat k tomu, aby jsi odhalil hloubky tohoto dila. Nemusis nutne vsechno, staci jen maly navod, jak k nemu pristupovat. Casu mas jiste dost - vzhledem k rychlosti s jakou odpovidas na kritiky. Navic tim rozptylis vsechny pochyby, nehlede na to, ze se konecne dozvime jak kompetentni jsi kritik. Tot vse, snad jen, ze ted se ukaze, koho lze nazvat "lacinym" a temi ostatnimi slovy, ktera s oblibou pouzivas... Rukavice byla hozena, ted je to na tobe. P.S. Pral bych si, aby jsi se ke me choval tak slusne, jako se chovam i ja k tobe. | ||
14.11.2006 18:09:32 | dát kritice tip | SENIOR |
Minim s: Už mě s tím autorem někdo srovnával, ale myslím že jen ten mísní hlupáček sumus_alpha nebo jak, tak doufám že mych kvalit nedosahuje. to bych se musel ještě víc zlepšit. Podívám se na něj, ale pokud nemá novy dílo , kritiku mu psát nebudu. Ted se zaměřuju na hrůzné současno Maatrin: Spíš sis chystal zase nějaké to svoje literální bláto. Uvidíme. Miguel: Jistě, jen se lacině sklouzni po povrchu. Na víc stejně nemáš. | ||
13.11.2006 23:08:50 | dát kritice tip | František_Miguel |
nevim, treba je to nejaka prapodivna ironie, ale me to prijde trapne. Pokud mam byt konkretnejsi, tak tim myslim ten zvlastni patos jako napriklad v "Ó né, já nemám rád onu zástavu vlát" :-/ navic je tam spousta jakehosi pubertalniho barbarstvi...zni to jak neco z prvniho alba Jaksitaksi, nebo prispevek mladeho clena Revo. s poesii tohle nema nic moc spolecneho... doporucoval bych treba nektere basnicky pabla nerudy...kdyz uz chces psat politicky, tak at to je spon ke cteni... no mozna se zajdu podivat i na dalsi veci...asi to bude sranda... ;-) | ||
11.11.2006 17:02:06 | dát kritice tip | Fairiella |
HÉÉJ teď mi to došlo :-D: -D nazdar Voloďo :-)))) | ||
10.11.2006 17:55:41 | dát kritice tip | Minim_Sladkyj |
sa mi lubi, akurat ze je to jak od Kridla | ||
10.11.2006 13:20:43 | dát kritice tip | maartin |
... jsem čekal, po těch tvejch bystrozrakejch kritikách, na který všude narážím, nějaký veledílo... už jsem si chystal dláto, že budu moci tesat do žuly... no, moje chyba... | ||
09.11.2006 23:45:32 | dát kritice tip | Fjoprd |
Ostatně se vším, co tuhle říkám, nemohu než souhlasit. Jen bych hypertext nahradil paratextem. Ale to je doopravdy jen drobná výtečka, dalo by se říct, něco, pro co se snad neurazím. | ||
09.11.2006 22:49:24 | dát kritice tip | Fjoprd |
Jsi trochu maniak. Je to celkově vzato dobrý text (s tím uhýbavým hypertextem to beru jako celek). Dobrá slova, dobrá hra, celkem vzato druh pohybu, který využívá možnosti tohohle textového prostoru. Psát umíš, nauč se žít (když už jsem to napsal, vztáhnu to i na sebe)*. | ||
09.11.2006 08:58:49 | dát kritice tip | Jiřička |
Koukám,že Norsko1 už na to taky přišel :o).Podezřívám Noeho1.Co ty na to? (Podruhé netipuju,doufám,že mi ta MOC nestoupne do hlavy a neskončím jako SENIOR!) :o) | ||
04.11.2006 06:28:58 | dát kritice tip | Anin |
viz dadíková,,,jen abys nám neuletěl...o))) | ||
29.10.2006 13:30:49 | dát kritice tip | mizzzina |
hh konečně sem se dneska zasmála... | ||
26.10.2006 19:02:38 | dát kritice tip | moonsoul |
no vidiš, toť rým... zlepšuješ se, parapoeto | ||
26.10.2006 18:52:39 | dát kritice tip | moonsoul |
no vidiš, toť rým... zlepšuješ se, parapoeto | ||
26.10.2006 18:50:24 | dát kritice tip | SENIOR |
Tento dementář nestojí za komentář | ||
26.10.2006 18:45:35 | dát kritice tip | moonsoul |
místy zbytečně akční... zásahy hvězdami do brňavek, kvedlání elektrického těsta v obýváku... to je jak z hollywoodu. nápad ne moc originální, zpracování děcké, nemoderní | ||
26.10.2006 18:44:08 | dát kritice tip | moonsoul |
místy zbytečně akční... zásahy hvězdami do brňavek, kvedlání elektrického těsta v obýváku... to je jak z hollywoodu. nápad ne moc originální, zpracování děcké, nemoderní | ||
26.10.2006 18:41:37 | dát kritice tip | moonsoul |
no, co na to říci... myšlenka ne zrovna originální, zpracování ne zrovna nejmodernější, některý části sou takový pomatený, kvedlání elektrickýho těsta, zásahy hvězdama do brňavky... moc akční... jak z hollywoodu | ||
25.10.2006 19:25:07 | dát kritice tip | Diana |
Víš co? Tak "přiviň se k velikému tomu tam dubisku, jež zhoubným vzdoruje až dosaváde časům" (či jak to ten Kolár o Rusku napsal) | ||
25.10.2006 00:17:41 | dát kritice tip | Luk_Malér_8 |
Dikobraz nebo Obrana lidu, 70. léta - supr, jen ta Laura nesedí, lze změnit | ||
20.10.2006 17:18:27 | dát kritice tip | slonovina2 |
tip za názor | ||
15.10.2006 21:40:39 | dát kritice tip | Podez_dívka |
beru to jako parodii na všecko...i na poezii, jen moc ne na tu ameriku, i když s tebou sympatizuji | ||
10.10.2006 08:21:37 | dát kritice tip | Muamarek redaktor poezie |
Pokud chceč slyšet kritiku jen od autorů, co maj nejmíň jeden zlatej výběr, stačilo to říct hned, nemusel jsem plácat játrama :-)) Sorry, že jsem se pokusil vybrat tři řádky, kde mi přišlo, že i mají obsah - pokud to nebudu vytrhávat z kontextu, tak to všechno dle mého stojí za ..., holt každému se líbí něco jiného :-)) Muamarek | ||
09.10.2006 11:02:30 | dát kritice tip | SENIOR |
Maumurek: vybrat si jeden řádek z básně je jako skoro nesmyls protože chybí v souvislosti. Na to že jsem ted v klubové zcéně kde nechci tak moc tipů, mám pořád asi sedumkrát víc než tvůj průmněr (s bídou 1). I tak už mám moc, chtěl jsem vždycky tak do pěti abych ukázal že mi už na nich nezálezí. abanda: nestojíš ani za konetář ale nechci jakoby vypadat že ignoruju zacátečníky. Stačí si na tebe kliknout a tvoje tři nuly a hloupé díkla se vyjeví. Uvědomuj si jinde. Dik. Přeju víc úspěchů do budoucna (možná ale zkusi nejaký ještě slabší servr - třeba liter.zc) | ||
06.10.2006 18:02:59 | dát kritice tip | Abanda |
Ty vole a teďka nevim jestli si z nás všech děláš prdel, nebo jestli todle myslíš vážně. Buď jsem tak natvrdlej a tendle protiamerickej blábol nechápu a ty jseš tedy génius, nebo jsi magor. Nevim když někdo napíše, že tvoří kvalitní poezii a patří k tomu nejlepšímu, tak by se neměl prezentovat s takovou (promiňte) SRAČKOU! Mír s tebou, těšim se, až zase ohodnotíš moje bláboly o kterých si jejich nedostatečnost alespoň uvědomuju.... | ||
06.10.2006 14:10:59 | dát kritice tip | Muamarek redaktor poezie |
Nic proti tvé velké snaze, červená se s modrou střídá, sem tam zazní vskutku fráze, ty chceš slyšet, že jseš třída. Snad se na tvou stranu přidá, kdo se nad potulkou baví. Kdo na druhé špínu kydá, má mít dílo, jež se stráví :-)) Ty tři poslední řádky bych aj bral, ale že "USA je země proradná", to u mne není Poesie, ale polopatické biflování - když už známkuješ, zkus oznámkovat sebe. Netvoř na setinu plynu, ale na plnej plyn, "hic Rhodos, hic salta", Muamarek | ||
04.10.2006 13:52:50 | dát kritice tip | vlastovka. |
Tato témata... "a George Bush sedí a čte si s dětmi pohádku o kozičce..."... * | ||
04.10.2006 13:11:03 | dát kritice tip | zpívající trávník pch, kandidát vět |
hurá:) | ||
30.09.2006 19:11:31 | dát kritice tip | sapfoo |
:-)))) A ty mi budeš říkat, že moje báseň není básní? hihi. Tak teď už je mi to všechno jasné :-) S pozdravem "Nejsme všichni tak skvělí jako ty" | ||
30.09.2006 18:17:57 | dát kritice tip | Háber |
tak ono je ťažké na túto tému niečo napísať, nuž aspoň za odvahu si ten T zaslúžiš | ||
30.09.2006 18:16:40 | dát kritice tip | SENIOR |
mart: ne, hodnotím poctivě bezohledu. Ale naši učitelové jsou banda dobrá jedině do hospody. viděl jsem je opilé na jedný hromadě a srděli (a řvali). A vůbec sjou to jen předavači jednoduchych věcí. Doufám že až budu na vš tak tam jsou nějací jiní. | ||
30.09.2006 18:09:05 | dát kritice tip | martinez |
myslíš, že je to s náma až tak vážný? až na psychiatričskou diagnozu? su ráda žes to o mně nevěděl dřív, to by ta 3- u mne nepadla, co? a já su na ňu tak hrda!!! a jinak, pokud seš recesista, plácej si co chceš - ale esli to myslíš vážně, tak je mi tě líto... | ||
30.09.2006 18:02:31 | dát kritice tip | SENIOR |
Aicis: ale to neznamená že za obsahem jakoby lidsky nestojím | ||
30.09.2006 18:01:22 | dát kritice tip | SENIOR |
Achjo. Nikoho jinýho bych tu nepotřeboval blokovat jen učitele. To je psychiatričská diagnoza. Barman: nemůžu za to že neumíš číst Aicis: o obsah až tak nešlo ale o veršoformu a obratnosti. Něco co ty nesvedeš a chodíš sem závistivě zhazovat. Ano toto je na čistou 1. (možná bych si dal malý minus za barvy, ale snažim se prístupně tady pro ty) | ||
30.09.2006 17:46:58 | dát kritice tip | martinez |
tak takový verše po mně chtěli, když mi ty mý vrátili z Marušky Kudeříkový pro nulovou angažovanost!?! ale to snad šmankote bylo už před 1/4 stoletím... jinak zdravím kolegy učitele (ahoj Norsko!) i ty s učitelskými sklony (čau JiKo!) | ||
28.09.2006 06:45:16 | dát kritice tip | Jarmila Moosová Kuřitková |
promiň, SEN, nejsou smutné - zmýlila jsem se ... * | ||
27.09.2006 16:26:03 | dát kritice tip | Aiscis |
O ano osklivy, zlobivy George a ti hloupi amici. Uprimne na me tohle pusobi jako detska rikanka s tim rozdilem ze se to nerymuje. Napad neni... Zpracovani fuj metafory(lupu nemam), mluvis o gradaci me prijde ze gradace at dejova nebo jina tu opravdu neni. Sdělujes jak nemas rad americany njn... tak fajn ale asi by mělo větsi smysl a mozna i umělwckou hodnotu ciste napsane "Nemam rad Šmouly", teda Američany... NA to jak znamkujes ostatni bzch čekal alespoň trochu sebekritiky, opravdu maš pocit že tohle je 1??? | ||
27.09.2006 16:14:44 | dát kritice tip | Barman |
Jediné, co se na této básni povedlo, jsou ty barvičky | ||
25.09.2006 16:17:01 | dát kritice tip | JiKo |
dislektik? Sákra na to má monopol Jenyk ne? ps: já víc děl psát nepotřebuju, už jich mám dost | ||
25.09.2006 13:48:18 | dát kritice tip | SENIOR |
Jiko za A, jsem troch dislektik a od dob volodi jsem s tím vic pohnul než ty tu stagnujes. Za B během diskuce měníš náhle tema zaC kdyz nevíš co říct- nekorektní, za E když mě tak šmíruješ tak by s mohl vědět že přečtu vždycky nový díla kolik stihnu popořadě, a co je zrovna v cestě to dám kritiku, takže nevybírám slabý jak píšes ale ani uznanému když tak nedám něco zadarmo. za F si nepřišel komentovat dílo ale mně což (když už to kdoví proč musí byt) máš na to autorskou stránku a asi s cílem mě zdržovat od kritik protože se ti nelíbí. Kdybys raději sám víc je psal jo. Dneska už mě nebavíš nemám čas, promiň. ale chci ještě pár děl stihnout než půjdu do krámu. (A hrubku tam nemám bílý je jen jakoby ozančení barvy, mě neoblafnes) | ||
25.09.2006 13:23:01 | dát kritice tip | JiKo |
A teď bych si dovolil kritiku tak nějak jakoby laickou - učitelskou (ač chemik). Na prvním řádku máš hrubku | ||
25.09.2006 13:19:20 | dát kritice tip | JiKo |
Senior: obávám se že ty nenaučíš nikoho nic a mě slušnému chování tuplem ne. Jsem jak japonec chacha, slušně se chovám k lidem k nimž mám úctu, tu sis zatím nevybudoval. tvých kritik jsem četl dosti, není to složité stopovat člověka pomocí stejnojmenné funkce. Slon v porcelánu by měla být tvá přezdívka | ||
25.09.2006 13:03:07 | dát kritice tip | SENIOR |
Nejsi náhodou taky učitel? avi Houpčka, Slušnému vyjadřování tě už asi nenaučím a já tady nejsem pro legrácky, aby z kritik nebo děl byly cítit. Nečetl si asi moc mých kritik a nevíš kdy jsem dal tipy a dokonce jedno (zrejmně od dobrého autora) dílo už i do klubu. | ||
25.09.2006 12:44:59 | dát kritice tip | JiKo |
Možná bys měl uvážit, kde má být hranice srandy. Když totiž tvý "záporný kritiky", co rozdáváš autorům po hrstech, píšeš z pozice síly a nabubřelosti, - není z toho zkrátka cítit ta sranda, za A to mnohé uráží (to by ale každý měl snést, vyjma právě autorů co začínaj a plácaj sem svý první pokusy), ale za B hlavně spíš vypadáš jako idiot. ps: nevšim sem si, že bys tak nějak jakoby kritizoval zdejší silné autory... bojíš se jich? Nebo si myslíš, že nováčci jsou snadnějším cílem? | ||
25.09.2006 11:57:31 | dát kritice tip | SENIOR |
Jiko- To máš (ale jen náhodně) pravdu, voloďa už jak jsem na začátku uveld není. Stárnu. Potřebovat jsem se vymanit z něj a být svuj ne jak mě chtějí. Psát komentovací básně k tomu co se mi nelíbí, co si myslím, angažované třeba. možna se v některých dílech vrátim troško ohlédnu za starším stylem ale oživovat Volodu už nechci anebudu. Mě už o tipáž tak nejde aspoń tech chabých, jako spíš o uznaní tech nezhrzelých (po mých oprávnených kritikách) (jako treba houpačka teď, škoda že není kvalitnejší autor) Hrubost sis mohl nechat. | ||
25.09.2006 10:46:46 | dát kritice tip | JiKo |
Já se poseru no ale upřímě, tohle už není voloďa. RIP | ||
24.09.2006 19:46:04 | dát kritice tip | SENIOR |
Dalších pár amatérů vlezlo omylem na klubovou zcénu + Renas, ano máš pravdu, muj taletn se mému věku dost vymyká. Dik. Ale srovnávat mě z dechovkou? | ||
24.09.2006 13:42:08 | dát kritice tip | silence |
..)))) to je tak jediný .:) | ||
24.09.2006 13:20:47 | dát kritice tip | Zly |
nikdo už mě nezavolá nikdo mě nepohladí všem lidem totiž moje bytost vadí hej hej jsem mladej :-))) tohle není tvoje platforma, ty to víš. ale věřím (palce)(že někde jinde opravdu)(zazáříš :-) | ||
23.09.2006 23:37:10 | dát kritice tip | Jolka |
Vážně báseň a bojovná? | ||
23.09.2006 23:23:38 | dát kritice tip | Renas |
to je az moc dobre na sedemnast... je to ako jazda na motorke... fakt... no... som zmateny... ale... no... tie rymy ma dostali... to je ako hip hopovy text od chaozzu... no | ||
23.09.2006 21:06:10 | dát kritice tip | SENIOR |
velika: Tim já opravdu netrpím. Nehodnotím na základě toho jak někdo mně, i když většinou ne med okolo pusy mažu než je tady průměr. Nenechám se ovlivnit. Nemaš se mnou tuto osobni zkušenost a jen jakoby placáš. asi o těch nahoře. sprosté slovo nekomentuji abych neklesl na tuto úroveň. děkuji za hodnoceni tvorby a je mi srdečně jedno jestli toto čteš. Po takový nekorektnosti jsi mi jedno. | ||
23.09.2006 21:03:24 | dát kritice tip | velika |
jo...len...keby si potreboval cvokara na riesenie komplexu superiority, tak sa ozvi...v opacnom pripade ma nezaujimas...papa... | ||
23.09.2006 20:49:31 | dát kritice tip | velika |
jo, moja hlboka kritika : mozno pises na 17 rocneho dobre, ale povahovo si kokot... (a teraz si chod precitat moje sprostosti a vyjadrit svoje opovrhnutie nad mojou tvorbou a tymto stupidnym komentom...)...vitaj v neoblubenych...avizo mi posielat nemusis , citat tvoju onanisticku reakciu ducha samozvaneho genia nebudem...bodka, utrum... | ||
23.09.2006 19:57:59 | dát kritice tip | sidonia |
tyyyy jo ted si me teda setrel | ||
23.09.2006 19:28:23 | dát kritice tip | SENIOR |
Sidonia: dílo přirozeně graduje smerem ke konci. já to takprostě píšu a tak si dej spíš pozor aby si vymackala neco ty. máš sice jakoby serviní výběry od kolegů ale já jsem si u tvého díla musel napsat do notesu tři mínus. bylo mnohem méně nápadité než to mé a počet tipů an tom nic nezmení, protože jsou zhrzelí a nebo raději nehodnotí protože je jim blbější kritizovat kvalitní dílo než jakoby tem nulám výše. poznámku s pitim jsem blahoskoňně přešel crawling: takových už bylo, nic k tobe nemám Gustav: dík, napiš něco. Houpačka: dík i když podle tvých díl není tip moc odborný a pro mne prakticky bezcený. s tim gronskem nemáš pravdu on mě ale fakt jakby nezajímá. připomíná mi naše učitele, mysli si že je nekdo a je jen, to je jedno. | ||
23.09.2006 15:51:03 | dát kritice tip | Houpačka |
chichi to je príma:-))) to já vždy odvrátím ty svoje oči vrané - pruhy přec vězením! hvězdy zas zbraně štvané! to bych nevymyslela.. ani ten zbytek taky jsem trošku zlomyslná tak se mi líbilo jak se tu ztrapňoval ten učitel \'onanií\' rádoby inteligence objevováním objevenýho:-))) si myslel jak ti to nandává a přitom vlastně sobě, to jsi chtěl že jo:-) já už tě mám přečtenýho;-) dílko líbí * | ||
23.09.2006 11:36:25 | dát kritice tip | sidonia |
spis za bobrika postrehu:))))) | ||
23.09.2006 11:34:40 | dát kritice tip | CrawlingChaos |
no:) z literarnej teorie, ze?:) | ||
23.09.2006 11:28:31 | dát kritice tip | sidonia |
to je skoro na diplom:))) | ||
23.09.2006 11:26:41 | dát kritice tip | CrawlingChaos |
hej a netrvalo mi to dlho:))) | ||
23.09.2006 11:14:48 | dát kritice tip | sidonia |
crawling....na tos prisel sam???:)))))) | ||
23.09.2006 10:34:25 | dát kritice tip | CrawlingChaos |
pod slovom kvalitna poezia som cakal urcite viac... vies, mne pride, ze si z nas robis na svojej stranke prdel a sebe reklamu, aby sme ta citali tot moj skromny nazor:) | ||
22.09.2006 21:54:17 | dát kritice tip | Gustaf_Pohoňsson |
****hahah fuckt dobrý:)))) kašli na uražený učitýlky voloďo | ||
22.09.2006 21:42:13 | dát kritice tip | dunaj |
haha - urcite si ma pobavil 2:0 pre teba .... | ||
22.09.2006 21:22:09 | dát kritice tip | sidonia |
asi sem se u cteni moc jakoby vrtela:) hele ten konec je fajn.. vis jako to o tom kresle v obyvak jakoby postavenym a naslednym komihanim se jakoby pri kvedlani testa... haha.. ot me rozesmalo...jakoby zbytek... nevim,... myslim, seniore, ze kdybys to trochu prepracoval, urcite bys z toho vyzdimal vic:) ale ja sem hloupa sid, a jen sem tady zanechala svuj hloupy nazor.... tak to melo bejt, ne? mel bys zacit pit... vek uz na to mas | ||
22.09.2006 19:58:57 | dát kritice tip | SENIOR |
zelený ráj: sice méně odborný tip, ale po učitelohlupákovi ktery si tady jakoby ukájí svou "inteligenci" nekopromisními odhaleními nebo co to šaškoval, je to jakoby pořád velke osvežení. dik | ||
22.09.2006 19:53:45 | dát kritice tip | Zelený_ráj |
Jsem tu, bych zajásal a vyslovil úžas nad počinem to araba hodným. Ne že by byli hodný všichni, tak jako nejsou všichni ostatní zlí a naopak. Líbí se mi, že už ve svém mladistvém věku pociťuješ naléhavou potřebu vyjadřovat se k otázkám takto zásadního kalibru ve chvílích, kdy tví vrstevníci zapalují za školním prahem konopné tyčinky. Oceňuji to a hodnotím tipem. | ||
22.09.2006 19:37:10 | dát kritice tip | SENIOR |
Norsko: nemáš pravdu, jde mi o kvalitní literaturu, tvoje pření je mi hlostejné. Jsi jenom učitel a to je hloupá vrstva. Jestli se ti chce o něčem přít tak jakoby nekde jinde, já se ti taky nebudu pod dílem přít kdo jsi a je mi to jedno. | ||
22.09.2006 19:29:48 | dát kritice tip | Norsko 1 |
dyť se máme tady přít, kdo to je, o ničem jiném to není ... no jo, ale ty víš a mně ... mně už je to jedno (tumáš, seniore) | ||
22.09.2006 19:29:42 | dát kritice tip | SENIOR |
hleďte se vykecávat jinde, amatéři. Zde máte jen zanechat svůj hloupý názor a odejít. | ||
22.09.2006 19:27:25 | dát kritice tip | marw |
ach jo a já se tak snadno nechám :))). to je asi tím pivem :))). sorry na písmákovi se nevyznám, takže fakt neodhadnu, o čí recesi se jedná ;). | ||
22.09.2006 19:26:05 | dát kritice tip | daddy |
...já vím svý a to si nechám pro sebe...nedebatuju.. :) | ||
22.09.2006 19:24:40 | dát kritice tip | Norsko 1 |
jiná perzóna mě dadi nenapadá, ale když pišta zná voloďu, a toto je jasný voloďa, tož ... :-) | ||
22.09.2006 19:21:50 | dát kritice tip | daddy |
když se bublině daří, je to fajn..:) | ||
22.09.2006 19:19:00 | dát kritice tip | Norsko 1 |
podotýkám, že je mi jasné, že celý ten humbuk kolem seniora je pouze jedna velká bublina a sranda ... o nic jiného mu jít ani nemohlo ( je to jiko nebo noe, nebo smetiprach ve svých slabších chvílích ...?) | ||
22.09.2006 19:10:17 | dát kritice tip | marw |
norsko_1: heh ano asi tak :) | ||
22.09.2006 19:08:50 | dát kritice tip | marw |
senior: :))). to jo, to je taky tvoje štěstí :). odbornou kritiku bych ti totiž nepřál slyšet - bylo by to něco jako když milovník dobrých filmů hodnotí seriál pojišťovna štěstí :))). | ||
22.09.2006 19:07:12 | dát kritice tip | Norsko 1 |
vydrž, nějaký odborník se jistě objeví a pošle tě rovnou do prdele | ||
22.09.2006 19:04:01 | dát kritice tip | SENIOR |
Prvních pár neodborných kritik jsem čekal. | ||
22.09.2006 18:59:34 | dát kritice tip | K2 |
Tvou paniku vyřeší biometrické /pardon/ biologické pasy, které pokakáme a počuráme, aby nás měli úúplně všechny pod kontrolou. Jinak dílko nevadí. | ||
22.09.2006 18:52:10 | dát kritice tip | daddy |
...asi su hlópá--- | ||
22.09.2006 18:51:58 | dát kritice tip | marw |
hmm těžko říct, jak se k tomu postavit. kolik ti je, 16? Když odhlédnu od samotného obsahu, který je minimálně dikutabilní, a pohlédnu jenom na ten zbytek, tak to nemá nic společného s "poesií", sorry :-). Drogy jsou špatné, áno? Amerika je špatná, áno? To je dneska v kurzu, fajn. Mně osobně nevadí, že tady někdo (defacto za mě) nasazoval prdel jak v první, tak v druhé válce. Bohužel některé problémy jsou trochu složitější, než aby se na ně dalo odpovědět ano nebo ne a bylo to vyřešené - to už by asi někdo dávno udělal, nemyslíš :-)? (sorry přišel jsem z hospody, možná dost nedovedu krotit svůj sarkasmus :) | ||
22.09.2006 18:42:21 | dát kritice tip | Norsko 1 |
tož, voloďo, nebo kdo vlastně jsi, až na ten politický podtón to není špatné ... je to skoro až vtipné, to jo ... ale POESIE bych tomu neříkal (ostatně, to se celkem dalo čekat) |
Kritiky a názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.