Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Život je těžky...

24. 09. 2006
1
0
1548
Autor
Tiché moře

Každý to už někdy zažil.kdy si řekl,,Život je těžky''

Život je těžky...

Přednět matematika,pro někoho skvělý a nepřekonatelně lehký přednět,pro někoho zase děsně nudný a nepotřebný přednět. My máme hroznou matikářku každou hodinu se vysřídá celá třída u tabule mam už příklad perfekně připraveny a vypočítany i u tabule a učitelka mi dá tak hroznou a stupidní otázku s kterou mě ponoří až na dno a vždy ji to řeknu trochu jinak než se ji to líbí a celé  to po mě opraví a rikam si pak... K tabuli jdu jako chytrý a na všechno okolo příkladu připraveny člověk a odcházím a připadám si jako uplně vygumovaný debil:))


No myslím ze ty takovy nejsi...

jaza
26. 09. 2006
Dát tip
norsko - jsou to naši studenti)))

Norsko 1
25. 09. 2006
Dát tip
... až teď teprve vidím do duší svých studentů ... :-)

Ne to uz je asi mesoc stalo se to na zacatku skolniho roku...

jaza
24. 09. 2006
Dát tip
to deš vod tabule teďka, že?

to se myslelo,jako že život nám hodně věcí ztěžuje a mě ho ztěžuje zrovna matika a matika ani ne ale to jak je ta ucitelka na nas zla...no co uz se da ale delat budeme se s tym muset smirit prijdou v zivote jeste horsi veci...:))

jakto ze tam mas aj spisovne slova HA???

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru