Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

USÍNANKA

30. 03. 2001
2
0
1451
Autor
Kamenna_Tvar

*30.3. 2001

Hajdy hajdy na kutě ať už ležíš nehnutě už neměj strach z noci venku za okny. Když zavřeš hnedle oči spánek se k tobě stočí pak po špičkách k tobě přijdou krásné sny. Honem honem bez řečí jako tlapky štěněčí v pelíšcích si budem po pejskovsku snít. Pojď si tiše povídat o čem se ti chystá zdát já chtěla bych z tvých snů taky něco mít. O čem se Ti zdá, dnes už se nedozvím, dnes už mi asi nepovíš vždyť už spinkáš, vždyť už spíš…
lupen
04. 01. 2006
Dát tip
kéž by děti za tak krátkou dobu usnuli :o) obvykle musím číst tři dlouhé pohádky..ale je to milé

KennyG
11. 01. 2002
Dát tip
krasna ukolebavka

Jarodějka
30. 03. 2001
Dát tip
přečtu si to ráda ještě večer ty vůbec nejsi z kamene :o)

Wopi
30. 03. 2001
Dát tip
To je porád uspávanek, já potřebuju zůstat vzhůru!!! Napište někdo nějakou občerstvovánku znavených lidí ;-). Z posledních sil před usnutím ..... t i ....p..................

Wopi
30. 03. 2001
Dát tip
Aha. Teď mě napadlo, proč tolik dětských uspávanek. Děti nutno uspat, aby se dospělí mohli v klidu věnovati jiným činnostem ;-)) (prolézání Písmáka ap.). :-)))

Pája
30. 03. 2001
Dát tip
Jak napsal Chalíl Džibrán: Často zpíváme svým dětem ukolébavky, abychom mohli sami spát.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru