Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hloupá holka

28. 09. 2006
0
1
1361
Autor
Deni

Je opravdu hloupá ?

Vím, že nejsem nic
snad hloupá holka jen
ale uvnitř mám a vím,
jak většina věcí chodí.

Ne, nejsem naivní
chci jenom nevědět.

 

 


1 názor

Induan
30. 10. 2006
Dát tip
Na první pohled nejsem nic, snad hloupoučká holka jen však uvnitř mám mnohem víc, znám jak se s nocí střídá den. Ne, nejsem naivní chci jenom nevědět. chci jenom netušit ty další stovky dní... Tak teď jsem udělal něco, co jsem ještě nikdy neudělal :) Pro Tvoji inspiraci jsem Ti zkusil přepsat básničku :) Prostě Ti chci trošku pomoct jestli neva, protože přestože je mi to hrozně líto, zatím mě ale většina těch věcí nenadchla, přestože potenciál tam je. Je to jen tak narychlo upravený jako příklad rytmiky a je to samozřejmě jen nesmysl, jak bych to napsal já, ne Ty, ale jde tu hlavně o větší hloubku podání. Jasně, chtěla jsi volný verš, ale zrovna tohle by si možná víc rýmů zasloužilo. Samozřejmě já vím, že taky nejsem nic, ale cit mi prostě napovídá, že aby to trochu lahodilo uším i duši, chce to prostě víc!

Celebrian
04. 10. 2006
Dát tip
nevědět?...tak to je to nejhorší milá, zlatá...:-)

Deni
30. 09. 2006
Dát tip
díky, já se budu snažit ...

Oldjerry
30. 09. 2006
Dát tip
Tohle je lepší, i když nikoli nadprůměrné, ale ty se rozepíšeš... to přijde.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru