Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Věta čtvrtá: O zrcadlení

00. 00. 0000
9
2
3011
Autor
Zly

Autor realitu zrcadlí, umělec realitu vytváří. (Citát z čtenářského deníčku)

Motivací autora je úspěch. Pokud možno okamžitý, zajišťující přísun dalších příležitostí k tvorbě.
Autora tedy vždy zajímá metoda, východiska a postupy, které k úspěchu vedou.

Ověřeným a jednoznačně nejlepším postupem, jak docílit autorského úspěchu, je naučit se zrcadlit lidi, jejich potřeby a postoje způsobem, kdy se ve vašem zrcadlení sami poznají. Máte k dispozici alespoň dva různé přístupy.
Jednodušší model, zpravidla velmi účinný a úspěšný, je ten, kdy se soustředíte na to, aby jste ukázali lidem obraz, jaký chtějí vidět. Obraz, ve kterém se jejich iluze o sobě samých dokonale potvrdí. Kdy čtenáře ujistíte, že to, co dělají, dělají správně a dobře. A pomocí díla omluvíte jejich chyby a postoje s poukazem na to, že je to lidské. Vyhovíte-li lidské potřebě mít iluze o sobě samých, vaší všeobecné oblibě jednoduše nepůjde zabránit. Budete tím oblíbeným človíčkem, který realitu zobrazuje.

A nebo, v druhém případě, se soustředíte na to, aby jste ukázali svět takovým, jakým vám skutečně připadá.
Podaří-li se vám se svou vizí světa uspět, máte zaděláno na úplně jiný příběh. Stanete se někým, kdo realitu vytváří.

 


2 názory

Cypherion
03. 03. 2010
Dát tip
jo

Cypherion
03. 03. 2010
Dát tip
jo

Print
10. 10. 2006
Dát tip
*!

rudko
09. 10. 2006
Dát tip
ale, heeej, suhlasim (viac menej :-) * (aby to nevyzeralo ze si autor)

pampelin
07. 10. 2006
Dát tip
Citát: Opravdu nebezpečné nejsou chyby, které děláme, ale iluze, které si vytváříme. Syrová Realita je makačka. Turn down the wall Turn down the Luštěninový deflektor.

Armand
03. 10. 2006
Dát tip
:) i tak se na to dá pohlížet. Snad bych jen doplnil, že největším počinem je zrcadlit skutečnost takovou jaká je - tj. ani takovou jakou ji vidím já (umělec) ani takovou jakou ji chtějí vidět druzí (autor), ale obě dohromady. Pak teprve se k tomu přidá něco navíc, tak jako když se v alikvótním zpěvu dvou zpívajících po chvíli připojí i třetí .. Bůh. Když to řeknu symbolicky, tak psát, žít i zpívat se má tak, aby se mohl připojit sám Zdroj všeho života. .-) *

Zuzulinka
01. 10. 2006
Dát tip
nejkrajsnější cesta jak se stát autorem...je umět popsat svoje sny k obrazu jiných:)

zana_zana
01. 10. 2006
Dát tip
nadhera * idem na dalsie

Zly
30. 09. 2006
Dát tip
vím a děkuju

StvN
30. 09. 2006
Dát tip
Především srozumitelnější a čitelnější. Jasně vyjádřená myšlenka, to se do úvahy hodí. Však víš.

Zly
30. 09. 2006
Dát tip
:-)) ano, je kratší

StvN
30. 09. 2006
Dát tip
Tak nějak souhlasím. Jinak takováhle úvaha je mi milejší, než "dvojka" a "trojka".

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru