Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

svoboda naštorc

05. 10. 2006
12
3
2772
Autor
Luk_Malér_8

origoš se hejbe: http://www.totem.cz/enda.php?fBShowOpi=1&a=156095 vkládám to v pár dnech podruhý, páč ovládání tohodle servru je horší než u korejskýho auta...


3 názory

je to jednodušší - nic takovýho neviděli a/nebo se jich to dotýká ... bouře noa co jinýho? Dílo kerý bude jako všechny vobyč, a všichni budou řikat: krááááááááááááááááása, NO TO NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ. ;-)))))))))

NePoe_ta
03. 07. 2007
Dát tip
Lucky, chlapče, kdykoli nečekaně vynoříš ze svých pouští, vtrhne sem ... ehm, disonance a la Mahler. Jakoby´s chtěl přivolávat deště ale vždy přitáhnou bouře. Čím to? :)

satannáš
19. 12. 2006
Dát tip
Výborná věc . T

no jo von zvuk je pomalejší než světlo... ;-))))))

nemáš bedničky? Dyš tak můžu poslat swf na ňákej mail...

vlastovka.
06. 11. 2006
Dát tip
Už jsem to viděla v pohybu, ale zatím ne se zvukem- to časem přijde :)

nojo, tady jen něco - na totemu se to hejbe a hraje to, toje paque parádizna

vlastovka.
06. 11. 2006
Dát tip
Má to něco do sebe... *

hospoda je eště lepčí nápad. Kdy kde a koho eště?

a2a2a
06. 11. 2006
Dát tip
Toto téma je velmi nosné, ale nevím jaké máš zkušenosti s diskusemi zady na \písmáku, za chvíůi každá podlehne rozplizlosti, rozuteče se do různýchodbočel a nejapných vtípků, apod. Ale zkusit to můžeš. Toto je pro mne téma do hospody tak pro 5 - 7 bystrých lidí, tam se dá reagovat vícestranně a udržet to. Jinak si, díky této krátké výměně názoru, znovu uvědomuji, jak je to pro mne i bolestné téma.

souhlas - otevřem na toto téma fórum? S tím, že má první teze je: svoboda jako taková nemá hranic, ty jí dáváme jen my sami. (jako příklad bych mohl úvést to, že mám tu svobodu jít a zabít prvního koho uvidim. Neudělám to, ale proč? Nechce se mi nýst důsledky - jít do krimu na 20 let - mít v sobě ty negativní emoce, ale hlavně, mě se nechce vstávat vot kompu.)

a2a2a
05. 11. 2006
Dát tip
Aniž bych se chtěl vymlouvat,či bych měl obavu, toto není prostor a zejména ani dobrá možnost toto a takto diskutovat. Takže se omlouvám.

Tak jaké hranice má svoboda sama o sobě?

a2a2a
04. 11. 2006
Dát tip
svoboda hranice má, ostatní je jen sen

áčko, vedle, svoboda žádný hranice nemá, ty jí dáváme sami, protože svoboda znamená i zodpovědnost. Podle toho, jak se svobodou nakládáme jsme buď zaprděnci, hovada nebo normální lidi.

a2a2a
04. 11. 2006
Dát tip
Poslouchej, nedělej mi malér, pošetilé je to v tom, že svoboda má tak drsné hranice, že ač vypadají bezmezně, svazují víc než obcházená nesvoboda. A nemám ze svého vyjádření vůbec dobrý pocit, protože je to pošetilá volovinka pouštět se do těchto úvah. Ale jinak tvou "zvídavost" neochotně oceňuji.

Nenarazils, jen se ptám v čem volovinka, nyní jyš v čem pošetilost, toť fše. Čekam na rozbor redaktore a tvá řeč budiž ano ano ne ne, to řek jeden neskladnej frajer a dojel na to - nejen na to.

a2a2a
04. 11. 2006
Dát tip
nebudeš mi to věřit, ale když jsem psal slovo "volovinky" jasně jsem cítil, že mohu narazit. proto jsem pro jistotu předeslal "milé". Měl jsem na mysli, jak lehce napsaná pošetilost.

a včem je to volovinka?

a2a2a
04. 11. 2006
Dát tip
díky, takové milé volovinky vidím rád.

já vo tvoje jo, di do toho

Saufrinka
27. 10. 2006
Dát tip
sorry,ale já o tvé připomínky fakt nestojim

Buď konkrétní. Text? Grafika? Jejich spojení? Nebo si byla na totemu a nelíbí se ti použití hudby - ano Residents jsou jedny z nejenaivnějších - ta animace to už dělá každej, viď? Já ti slibuju, že taktéž konrétní připomínky napíšu pak já tobě.

Saufrinka
26. 10. 2006
Dát tip
ta tvoje naivita mě fakt dostává:-!

NePoe_ta
21. 10. 2006
Dát tip
I hle! Radikální reinkarnace a la "El Lyseckij"! :) - proštínuto (v)tipem -

Celebrian
07. 10. 2006
Dát tip
je to dobrý psycho, to ti teda povím, líbí se mi to :-)

Peeta
05. 10. 2006
Dát tip
uzasnej text s uzasnou grafikou, tip!

Noe1
05. 10. 2006
Dát tip
*t

silence
05. 10. 2006
Dát tip
.:)

dj_salinger
05. 10. 2006
Dát tip
to je na pytel, že to tady neběhá... t

Milly
04. 10. 2006
Dát tip
mně se víc líbí 1. verze.....- "svobodu!" :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru