Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tři Cesty

31. 03. 2001
3
0
1073
Autor
Henry_Cold

Nemáte šanci pochopit kam vedou...

Přinesu Ti v dlaních tři Cesty, na každé je stejně kamení, jsou to naše tři veliké tresty, které ve skalách pramení... Tři Cesty bolesti, mosty za námi jsou spáleny, dvě vedou v neřesti, třetí staví most kamenný... První nám byla určena, těžké je však ji snésti, druhou jsi dala Ty a není ztracena, tu třetí přinesu já v pěsti... Každou Ti sladkou nabídnu a na každou Tě budu svádět, koně v bocích pak pobídnu a vydáme se do ztraceného ráje... Když říkáš, že to tu znáš, tak Ty vybereš po které, podívej, vedle sebe mě máš, po kterékoliv jít je skvělé... Lze jíti po všech najednou, jsou to Cesty tajemné, možná zjistíš, pojednou, že jsou propleteny vzájemně... Doposud byly jen dvě, ale našel jsem třetí!!! Pokaždé je to ale jedno, Anděl vždy do Vody sletí...
Ramona
20. 04. 2001
Dát tip
Henryku, já je neposlouchám, ale slyším.. děkuji ~ ~ ~

Henry_Cold
14. 04. 2001
Dát tip
Chyba Ramono, musíš jííííííít. Neposlouchej je....

Ramona
02. 04. 2001
Dát tip
Henry, ale všichni mi naopak říkají, abych se na chvilku zastavila.. ~ ~ ~

Henry_Cold
01. 04. 2001
Dát tip
Tak to ale musíš jít Ramono! Někam určitě vedou, ale kam?

Zolo
31. 03. 2001
Dát tip
To jsem se nacestoval, vyčerpal, ale síly jesště na Tip zbyly :-) Pěkné ...*

Ramona
31. 03. 2001
Dát tip
chtěla bych se třemi cestami někam dostat ~ ~ ~

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru