Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PRVNÍ AUTORSKÉ ČTENÍ POD VESUVEM

Výběr: pozorovatel, Fouckault, a2a2a, Nicollette
05. 10. 2006
9
15
13498
Autor
vesuvanka

Pozvánka

PRVNÍ AUTORSKÉ ČTENÍ V KAVÁRNÉ POD VESUVEM


Vážení autoři,


dovoluji si Vás pozvat na premiéru autorského čtení Vašich

vlastních děl do Kavárny pod Vesuvem, v Praze 8 - Karlíně,

Šaldova 34 (na rohu Šaldovy a Sokolovské).


Budete srdečně vítáni. Přijďte v co nejhojnějším počtu

a tím přispějte ke zdárnému průběhu této zcela ojedinělé.

I na Vaší účasti záleží, zda nezůstane pouze při premiéře.

Vynikající občerstvení, teplé pokrmy, pití všeho druhu

můžete konzumovat v příjemném prostředí této literární

kavárničky a nasytit se duchovně a tělesně.


Akce se koná ve výše jmenované kavárně

v úterý 7. listopadu 2006 od 18 hodin.


Těší se na Vás organizátorka akce

Vesuvanka (Jana Haasová)


15 názorů

vesuvanka
15. 11. 2006
Dát tip
f_moll - díky :-))) i já se budu těšit. A také vzpomínám na naše setkání a těší mě, že se Ti obrázek líbí :-)))

f_moll
15. 11. 2006
Dát tip
To je skvělá zpráva! Gratuluju a budu se těšit:)

vesuvanka
15. 11. 2006
Dát tip
f_moll - vítám Tě po delší době a děkuji za milé zastavení i zájem. Čtení bylo skvělé, hojná účast a výborná atmosféra :-))) Další čtení se bude konat v úterý 16. 1. 2007 od 18 hodin - pozvánku dám včas na Písmáka.

f_moll
15. 11. 2006
Dát tip
Vesu, jak to čtení nakonec dopadlo? Taky mám tvůj obrázek na očích - visí mi tam, kde chodím nejvíce a vždycky si vzpomenu na tu milou chvilku, kdy jsme ho s Honzou vybírali, na naše povídání.. Doufám, že se máš dobře. Snad se tu teď objevím častěji zase ;)

vesuvanka
14. 11. 2006
Dát tip
dadíková - díky, mám radost :-)))

dadíková
14. 11. 2006
Dát tip
...vesu modrého ptáčka od tebe mám na očích..:)

vesuvanka
13. 11. 2006
Dát tip
dadíková - ono to té frontě přece jen trvá pár hodin než se přesune :-))). Hledám nové fotky Vesuvu na internetu, chtěla bych podrobněji květenu na jeho svazích, ale marně. A tak jsem předevčírem cestovala na západ od Neapole a malovala poměrně málo známou sopku Monte Nuovo (Flegrejská pole), která se zrodila v roce 1538 - z hlediska geologie je to sopečné miminko :-))) Už je celá porostlá bujnou vegetací i v kráteru. A dnes jsem namalovala koťátko britské modré kočky :-))))

dadíková
13. 11. 2006
Dát tip
jo? no tady přes den nepršelo, až teď, navečer.... tak maluješ léto na Vesuvu ne, aby sis spravila náladu...:))

vesuvanka
13. 11. 2006
Dát tip
:-))) přesně tak a navzdory deštivému počasí, někdo na Letenské pláni dnes pouštěl draka :-))))

dadíková
13. 11. 2006
Dát tip
taky zdravím Jani...ať žije deštivej listopad, no ne? :)

vesuvanka
13. 11. 2006
Dát tip
dadíková - to je vpohodě, díky a zdravím Tě :-)))

dadíková
13. 11. 2006
Dát tip
né to bylo avi a přišlo mi, že to musím vesu vysvětlit....:)) tečka tam tečka sem

Zbora
13. 11. 2006
Dát tip
Ta tečka. Co vypadá, jako oprava :o)

dadíková
13. 11. 2006
Dát tip
čo čo? čoho sa týka ta tvoja poznámka? šéfe? .)

Zbora
13. 11. 2006
Dát tip
Hrozná pintlichperfekcionistka ta dadíková :o))))

dadíková
10. 11. 2006
Dát tip
promiň vesu, to mě nedošlo, jen jsem posílala avi Lukášovi...něco jsem mu chtěla...ukázat tady...promiň

vesuvanka
10. 11. 2006
Dát tip
dadíková :-))))

dadíková
10. 11. 2006
Dát tip
.

vesuvanka
10. 11. 2006
Dát tip
Zbora, sk8ergirl, dadíková, a2a2a - děkuji za milé zastavení i zájem. a2a2a - Jirko, moc mě potěšil zájem přijet i s ostravskou sekcí. Věřím, že lednové čtení bude stejně úspěšné jako bylo toto, takže budeme pokračovat v únoru (nejspíše v druhé polovině, když lednové je 16. 1., aby byl měsíční odstup) a další měsíce. Myslím, že páteční termín by byl možný, zeptátm se na to během příštího týdne a termín se budu snažit zajistit. Budu se na Vás moc těšit Přeji krásný den :-)))

dadíková
10. 11. 2006
Dát tip
..jsem se lekla, žes byl a nic...to bych nepochopila..:)) zdravím jo na ostravskou sekci bych byla zvědavá :)

a2a2a
10. 11. 2006
Dát tip
Honzo, Staničko, netušil jsem, že budu takto odhalen, ale ne, nebyl jsem tam. Jen jsem upřímně přál speciálně Janičce Vesuvankové úspěch, mimo jiné proto, že je zde na ostravsku malá skupinka autorů, která by měla zájem v únoru, bude-li se takováto akce u Janičky konat, přijet. Podmínkou je ovšem páteční termín, kvůli zaměstnání. A také proto, že, jak se mi zdá, se tam sešli vlídní lidé.

dadíková
10. 11. 2006
Dát tip
Jiří neříkej že jsi tam byl..inkognito?

sk8ergirl
10. 11. 2006
Dát tip
vesu, pokud budu jen trochu moct v ten leden, tak přijdu a myslím, že Celebrian taky :)

Zbora
10. 11. 2006
Dát tip
a2a2a: Ty jsi byl ten pán, co sháněl lístek na městkou hromadnou? Vesuvanka: bezva, bylo to příjemné, těším se na leden.

vesuvanka
10. 11. 2006
Dát tip
a2a2a - Jirko, děkuji Ti za milá slova zároveň také děkuji Noemu, Mabi, a všem zúčastněným. Mám velikou radost, že se akce vydařila :-))). Další čtení se bude konat v lednu, a to v úterý 16. 1. 2007 od 18 hodin. Upoutávku uveřejním na Písmáku v polovině prosince.

a2a2a
09. 11. 2006
Dát tip
Milá Janičko, mám radost, že se čtení vydařilo, a ačkoliv to pro tebe byla jen a jen práce, vím, že to vnímáš stejně. Chtěl bych rovněž poděkovat Noemu za jeho sympatický přínos, Mabi za podrobnější "Zápisek z živého domu" a dalším, kteří se účastnili.

vesuvanka
09. 11. 2006
Dát tip
Armand - děkuji za milé zastavení. Mám radost, že se Ti akce i obrázky líbily - přeji krásný den :-)))

Armand
09. 11. 2006
Dát tip
Pěkná akce... a pěkně vyzdobená! :) *

vesuvanka
08. 11. 2006
Dát tip
Mabi - díky za odkaz :-))) dadíková Milly i já moc děkuji a zdravím Vás :-)))

Milly
08. 11. 2006
Dát tip
děkuju za růže.. :o), za milou společnost, čtení a tak... :-))

dadíková
08. 11. 2006
Dát tip
..i já děkuju a zdravím... :)

Mabi
08. 11. 2006
Dát tip
K včerejšímu Vesuvu http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=222495

vesuvanka
08. 11. 2006
Dát tip
sapro - i já děkuji. Mám velikou radost, že jsme se sešli v tak hojném počtu. Přeji krásný den a zdravím Tě :-)))

vesuvanka
06. 11. 2006
Dát tip
Milly - díky, těším se na zítřejší setkání :-)))

vesuvanka
06. 11. 2006
Dát tip
Milly - díky, těším se na zítřejší setkání :-)))

Milly
06. 11. 2006
Dát tip
avi

vesuvanka
03. 11. 2006
Dát tip
Luk_Malér_8 - škoda, že nemůžeš přijet... dadíková - to je príma, budu se těšit :-)))

dadíková
03. 11. 2006
Dát tip
..juž mám jízdenku do té Prahe..tož tak :)

chichi, já tam nebudu, anžto si mě práce žádá v Jihlavě. Jinak mam doma malou Auroru, ta by mohla otevřít onu seanci.... ;-)))

vesuvanka
02. 11. 2006
Dát tip
exorcista - díky za zastavení, to je škoda, že nemůžeš přijít, třeba příště Ti to vyjde :-))) Luk_Malér_8 - díky za zastavení a připomenutí slavného data, že bychom si zazpívali Internacionálu?:-))))))))))

velmi třeskuté datum. co takhle zahájit to výstřelem z ňáký lodi nebo internácionálou? ;-)))) A doufejme (v této souvislosti), že nás Moravskoslezsko nedobyde co se týče volebních prefereencí... ;-)))

exorcista
02. 11. 2006
Dát tip
oficielně se omlouvám ze čtení...ač nerad. z generálního štábu si vymysleli školení, takže jedu na moravu učit chemické pozorovatele naší lidově-demokraticky-socialisticky-kapytalistické armády. mrzí mi to...pozdravujte od majkiiho magnetku, holky, esli přinde. a pak mi napište oč jsem byl ochuzen, ju?

vesuvanka
29. 10. 2006
Dát tip
Milly - díky, když to bylo nejisté, zajistila jsem hru na kytaru, takže budeme mít dva muzikanty :-))))

Milly
29. 10. 2006
Dát tip
ahoj vesuvanko, promiň, já ti zapomněla napsat... na čtení je zajištěna hudba v podání Franty Bartáka... :-)

vesuvanka
25. 10. 2006
Dát tip
Zbora - podívala jsem se na upoutávku, je skvělá, díky moc :-)))

Zbora
25. 10. 2006
Dát tip
Upoutávka vložena na Totem http://www.totem.cz/meets.php?fc=1&c1=6 připomínky k nevhodnosti obsahu či upřesnění? :o)

vesuvanka
24. 10. 2006
Dát tip
Imminici - děkuji za zastavení a milé přání :-)))

Imminici
24. 10. 2006
Dát tip
To je škoda, že tak pozdě a v Praze. Tak si to hezky užijte!

vesuvanka
18. 10. 2006
Dát tip
Augustin_Šípek - to je prima, díky za milé zastavení a zájem, budu se těšit :-)))

ahoj vesu, uvolnilo se mi místo v diáři, takže dorazím a těším se A_Š

vesuvanka
16. 10. 2006
Dát tip
exorcista - díky za milé zastavení i zájem - budou ãíst: Noe1. Zbora, jan(ek), rebecca13, sapro, Mabi, MilanH, i.l.n. červánky - děkuji za milé zastavení, zájem a přání. Často na Tebe vzpomínám. Přeji Ti krásné podzimní dny a pěkné výlety a zdravím Tě :-)))

červánky
16. 10. 2006
Dát tip
Škoda, že nejsem z Prahy. Držím palečky, ať se Ti to Janičko vydaří, krásný den či večer.

červánky
16. 10. 2006
Dát tip
Škoda, že nejsem z Prahy, určitě bych přijela. Ať se Ti to Janičko vydaří. Krásný den či večer.

exorcista
15. 10. 2006
Dát tip
jen kratičkou otázečku...kdo bude číst? (jen abych věděl nač se těšit ;) hmmm...a esli bude zima, můžu vzít pár lahví výborné medoviny...tak tak.

vesuvanka
13. 10. 2006
Dát tip
a2a2a - děkuji za milé zastavení, vypadá to zatím velmi dobře, doufejme, že se akce vydaří :-)))

Pacer
13. 10. 2006
Dát tip
Jiří :)pracuji soustavně, třeba zrovna i nyní dlouze do noci - i když zrovna v praze. V Římě budu až v tom listopadu - bohužel. Ale..vcelku rentabilní výměna požitků :))

a2a2a
13. 10. 2006
Dát tip
Pacere, pracuješ taky někdy ? Pokud vím, tak lítáš mezi Amerikou a Římem, píšeš básničky, sekáš trávu ( doma )a hlavně se necháváš unášet "inspiracemi." Janičko, zdá se, že se vám to všem povede. I já na vás budu myslet.

vesuvanka
12. 10. 2006
Dát tip
dapler - díky :-))) Pacer - díky za zastavení i zájem - Ty jsi opravdu v Římě? tak ozdravuj moji milovanou Itálii :-)))

Pacer
12. 10. 2006
Dát tip
Zašel bych rád poslechnout si své oblíbence - ale ze Říma je to trochu z ruky :)Stejně nahlas číst neumím..Budu na Vás vzpomínat, že se uškytáte :))

dapler
12. 10. 2006
Dát tip
Já taky,Jani.:)

dapler
12. 10. 2006
Dát tip
Já taky,Jani.:)

vesuvanka
11. 10. 2006
Dát tip
JARUB - děkuji za milé zastavení i zájem. Budu s Tebou počítat se čtením a moc se těším na setkání :-))) Jana dapler - díky za návštěvu i zájem, budu se těšit :-)))

dapler
11. 10. 2006
Dát tip
ZAjdu se též podívat.Měl bych se v té době pohybovat v Praze,tak snad mi to vyjde.

JARUB
11. 10. 2006
Dát tip
Zdravím srdečně! To je bezva - ráda se přijdu podívat a poslouchat. A kdyby bylo nějaké volno, tak bych taky klidně i exhibovala, tedy něco přednesla. :o) Těším se na setkání! Janina

vesuvanka
11. 10. 2006
Dát tip
Milí Písmáci, děkuji za zastavení a milou odezvu, přání a zájem. Budu počítat s těmito autory, kteří budou číst: Noe1 Zbora jan(ek) rebecca13 sapro Mabi MilanH i.l.n. (z Epiky) Myslím si, že počet je dostačující, každý bude mít na čtení 10 - 15 minut (poezie nebo próza). Čtení bude doplněno muzikou. Noe1 - děkuji :-))) Milly, ozvi se prosím, ohledně muzikantů

a2a2a
10. 10. 2006
Dát tip
Noe, určitě, a upřímně vám držím palce, zasloužíte sito.

Noe1
10. 10. 2006
Dát tip
vesu: rád pomohu s moderováním a2a2: neboj, Jana nedělá první čtení v životě, ona to zvládne

vesuvanka
10. 10. 2006
Dát tip
K-Anče - díky, budu se těšit :-))) rebecca13 - díky, to bude prima, budu se těšit a počítám s Tebou na čtení :-))) jan(ek) - děkuji, budu s Tebou na čtení počítat a těším se :-))) Zdravím Vás a přeji krásný den

K_Anče
09. 10. 2006
Dát tip
přijdu se podívat

vesuvanka
08. 10. 2006
Dát tip
Armand - díky za zájem, budu se těšit :-))) Alimra - díky za zastavení, budu se na Tebe těšit :-))) Diana - díky za zastavení a milé přání, přeji Ti krásný pobyt na ostrově zpívajícím a tančícím fandango :-))) Fandango mám ráda, jedno moc hezké složil také Ital Luigi Boccherini

Diana
08. 10. 2006
Dát tip
Je mi strašně líto, Janičko, ale můj ostrov mne - jako každoročně touto dobou - bude zpívat fandango. Ať se akce vydaří - na všechny budu myslet.


pozorovateli, něco mi uniklo?

pozorovatel
08. 10. 2006
Dát tip
alimro: přijď i 21.

Alimra
08. 10. 2006
Dát tip
Vesuvanko, pokud se nic nepřihodí, přijdu. Číst nebudu, ale ráda zavítám mezi milé lidi. Děkuju

Milly
08. 10. 2006
Dát tip
_Sví_ a avi jako proč? .-) Jinak ještě díky za svíčku....... tam u kapra v kapse.

Nicollette
08. 10. 2006
Dát tip
a vůbec, pamatuješ na naše poslední čtení a to víno a to bloudění a nebyl pak náhodou Majky a Tiskárna a Vitex a čajovna a jestli ne tak to je jedno, stejně to byla pařba :)) vůbec se tam nebudem chovat slušně

Nicollette
08. 10. 2006
Dát tip
ano

Armand
08. 10. 2006
Dát tip
mám poznamenáno .-)

Nickyx
07. 10. 2006
Dát tip
tak snad ta dnesni akce vysla, hm? :) a2a2a: no nevim, jak osmnacteho, ale tyjo kdybych mohl, podival bych se na to, Trinec je ostatne od Ceskeho Tesina asi 15 kilometru :)

vesuvanka
07. 10. 2006
Dát tip
pozorovatel, Fouckault, a2a2a, Nicollette - díky za výběr

vesuvanka
07. 10. 2006
Dát tip
zvedavec, a2a2a, Celebrian, sk8ergirl, Celebrian, Nicollete, malej_blazen, zvedavec děkuji za zastavení, milá přání i zájem a2a2a - program sestavíme - asi za deset dní připojím k pozvánce výzvu, aby se přihlásili závazně ti autoři, kteří budou mít zájem číst. Čtení bude zpestřeno hrou na kytaru, event. písničkami. Moc mě potěšil Tvůj zájem. Budu na Vás 18. října vzpomínat a přeji, aby se čtení v Českém Těšíně vydařilo a stalo se tradicí

pozorovatel
07. 10. 2006
Dát tip
výborně, 18.10. je dobrý datum.. to bychom se možná přijeli podívat

a2a2a
07. 10. 2006
Dát tip
Přátelé, kteří si nerozumí ? Ale jinak, jde o zdar tohoto čtení, jsi místní, jsi aktivní, zkus se dát dohromady s Vesuvankou, případně ještě aspoň dvěma lidmi, a připravte to, pokud už to náhodou neděláte. Ale ten program je důležitý, to máš pravdu, aby to nešlo do rozplihla a příště to neodradilo. My máme 18.10.2006 malinkaté čtení v Č. Těšíně. Jde o skupinku lidí, která si předem navzájem rozešle několik věcí, na ty si připravíme jakýsi laický názor, ale na místě si je nejprve v autorském přednesu vyposlechneme. A pak si budeme vytýkat, chválit, vysvětlovat a obhajovat. Ale tato forma se dá dělat tak maximálně do 7 lidí. Píšu tu jen proto,že Moravsloslezsko se chystá dobýt Prahu

pozorovatel
07. 10. 2006
Dát tip
a neútoč na mě, můžem být přeci přátelé, i když si nerozumíme

pozorovatel
07. 10. 2006
Dát tip
spíš nechápu tvoje věty.. a jistě, stopuju tě, abych tě při nejbližší příležitosti nachytal dostanu tě, fantomasi!

a2a2a
07. 10. 2006
Dát tip
Pozorovateli, to máš tak neskutečnou potřebu komentovat téměř cokoli, co napíšu ? A chceš to snad zpochybnit ? Připadáš si moudrý nebo snad spravedlivý ?

Celebrian
07. 10. 2006
Dát tip
sk8 mě tedy ještě nebalila, jedinečná možnost zažít nepoznané :-D...takže asi opravdu dorazím tedy :-)

pozorovatel
07. 10. 2006
Dát tip
nevim, co s tim má společného skromnost a neúnavnost ale hlavně bych vymyslel program nebo někoho nechal, ať ho připraví, pokud ovšem nechcete jen dobrovolné čtení těch, kdo zrovna bude chtít

Nicollette
07. 10. 2006
Dát tip
přijdem

sk8ergirl
07. 10. 2006
Dát tip
juu, to mám blízko, blizoučko...sbalím celebrian a přijdeme :)

achjo utery je tak vybornej termin ze bych se z toho (cituji wemi) preskocil

a2a2a
07. 10. 2006
Dát tip
Pro mne je to hodně z ruky, ale možná, pokud by se tato akce ujala, a ze srdce to přeji neúnavné Janičce Haasové Vesuvankové, která ze své příliš velké skromnosti, a navzdory řady redaktorům i mnohým autorům zde, odmítá být redaktorkou, ale i vám ostatním, pak by třeba na nějaké další zkusil přesvědčit několik málo moravskoslezských autorek a autorů, a přijeli bychom.

zvedavec
07. 10. 2006
Dát tip
držím palce!!!!!! :)

vesuvanka
07. 10. 2006
Dát tip
pozorovatel - díky :-)))

vesuvanka
07. 10. 2006
Dát tip
Děkuji Vám všem za návštěvu a milé ohlasy, zájem i nabídku pomoci Oldjerry - díky i za milé přání :-))) dadík - díky za obrázky a plánek - to je skvělé :-))) Noe1 - to bude moc prima a asi Tě poprosím o moderování, umíš to tak pěkně :-))) Garth - to je prima :-))) Zuzulínka, Sarrah - já vím, ta dálka... Makrelka - díky :-))) sapro - díky, potěší mě když přijedeš a také Eilil :-))) Zbora - samozřejmě, můžeš dát pozvánku i na Totem, já jsem ji dala na Epiku :-))) Milly - to bude skvělé, když pozveš Zbyňka, aby zahrál na kytaru, písničkáře bys mohla také zkusit, díky :-))) Celebrian - budeš vítána :-))) zdravím Vás a přeji krásný víkend :-)))

Celebrian
06. 10. 2006
Dát tip
Že by? :-)

Milly
06. 10. 2006
Dát tip
Ahoj vesuvanko, snad mi to vyjde a přijdu- ráda bych..... :-) Mám se zeptat Zbyňka, jestli by měl ten den čas a přišel zahrát něco na kytaru? Nebo mám v záloze ještě jednoho písničkáře... ;-)

dadik
06. 10. 2006
Dát tip

dadik
06. 10. 2006
Dát tip

dadik
06. 10. 2006
Dát tip
je to tam hezký...:)

Zbora
06. 10. 2006
Dát tip
Zapsáno do kalendáře. Hlasuju pro to aby byl Noe1 opět povýšen do funkce pankonferenciéra. Můžu toto info vložit i na "konkurenční" Totem? Můžu něco přečíst? :o)

Makrelka
06. 10. 2006
Dát tip
Já přijdu, pokud se mi nepřihodí něco nepředvídatelného. Ten den bych měla mít celý volný, takže pokud bys potřebovala s něčím pomoct, tak dej vedet...

Garth
06. 10. 2006
Dát tip
pokud budu v praze a nebudu v práci, podpořím čtení minimálně svou účastí! lúza následuje luzného kapitána!

Noe1
06. 10. 2006
Dát tip
Jani, skvělé ... také se hlásím že přiložím ruku hlavu i ústa k dílu, bude-li třeba.

Sarrah
06. 10. 2006
Dát tip
.....viz Zuzu.....*** ať se akce vydaří přeji co nejsrdečněji...

oleandr
06. 10. 2006
Dát tip
tož se tam mějte hezky a ať přijde hodně lidí

Zuzulinka
06. 10. 2006
Dát tip
budu brečet..proč se všechno zajímavé a milé děje tak daleko?

pozorovatel
06. 10. 2006
Dát tip
výborně! hezky se ta čtení rozvíjí pokud budeš s něčim potřebovat pomoct, tak napiš do zpráv už jsem se zhruba domluvil se s zborou

Oldjerry
06. 10. 2006
Dát tip
Budu na tebe vzpomínat pod Lovošem, ať se ti to vydaří !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru