Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Skvrna na duši

05. 04. 2001
4
1
3879
Autor
Funda

Skvrnu na duši lihem nevyčistíš.

1 názor

hurricane
25. 02. 2002
Dát tip
:*))

Funda
11. 04. 2001
Dát tip
Jdu otevřít knihu jejíž stránky jsou každý den jiné. PS: asi se tam zdržím

Amicta_sole
09. 04. 2001
Dát tip
Skvrny na duši lidem nesluší... Nesluší ani nelidem... Nutno bráti je s neklidem! Aspirin duši nevyléčí... (a jestli, tak zas jenom něčí) Co třeba místo lihu otevřít moudrou knihu? Nechat i srdce otevřené ať strach to moudro nezažene... Pojďme se všichni vyléčit. Snad nastal pro nás čas zas žít. :o)) Janiško, šluníško... ty si to pšetlumočíš dosyslava, ze jo? :o)

rire
09. 04. 2001
Dát tip
moudrou knihu - modrou knihu a což takhle červenou? kníhovnu :) srdce se otevře dosytova :))) hele to už tu bylo ...no tak znova lích ! :) chlí, chlá, chló :)))))

Stínovlas
06. 04. 2001
Dát tip
Hluboká pravda ve čtyřech slovech. Máš můj tip. Asi se mi mění na haiku i mozek. :o) Skvrně na duši nepomůže ani líh. Znamení navždy.

ulita
05. 04. 2001
Dát tip
ale za pokus to stojí...a pak v šuplíku v kuchyni, v takovém tom šuplíku co obsahuje několik tužek, jedno blahpřání "cokdyby", platíčko paralenu, několik drobných a špulku nití najít zápalky, otevřít je a zjistit, že jsou do jedné vyškrtané...hm?

Depka
05. 04. 2001
Dát tip
Když máš skrvrnu na duši, svěř se tetě Miluši, ta tě jistě zahluší...

ulita
05. 04. 2001
Dát tip
...a budeš v tom až po uši! (A to každému nesluší!)

rire
05. 04. 2001
Dát tip
Funda: je mnohem lepší odpovídat zněním otázky: "Nejsem pán." :))))) Skvrna na uši se přeci dá vyprat, nedřív se namočí slzami, pak se vypere smíchem a nakonec vymáchá v koši ve Vltavě :))) A kdo nechce nemusí, bude mít duši jako zebra .-))))))

rire
05. 04. 2001
Dát tip
[ech, na Duši :))))]

Naso
05. 04. 2001
Dát tip
POSTREH! moje pocity totálne a absolútne vyjadrila Cavalera. (ale ani dobrý koňak nemusí byť zlý...) :-))

Astalavista
05. 04. 2001
Dát tip
Naso: vyjadriLLL Cavalera. Myslím, že skvrny na duši na nějakou chvílí vyčistíš, ale pak delší dobu musíš čistit skvrny na koberci.

Mythus
05. 04. 2001
Dát tip
heh....

Petulka
05. 04. 2001
Dát tip
Když né lihem, třeba by šla vyčistit jinak, důležitá je snaha :-)

Funda
02. 04. 2001
Dát tip
Janis: promiň, ale já nejsem člověk

Cavalera
01. 04. 2001
Dát tip
No to ne, ale flaška rumu taky dokáže svý:-)

Zoltan
01. 04. 2001
Dát tip
Dělím skvrny na duši na dvě kategorie. Jedna, ta se opravdu vyléčit dá, stačí pár dobře mířených sklenic... Druhá, tu nic a nikdo nevyčistí. Sakra, zase mám tu druhou! Nemáte někdo aspirin na duši?

Funda
01. 04. 2001
Dát tip
Zoltan: mám, stav se někdy Akorát, že je ten Aspirin v trochu větší formě, a musí se jím chodit a poslouchat ho

Janis
01. 04. 2001
Dát tip
jůůůůů..a na to ši plišel úplně šám? ty mušíš být ale chytlý pán.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru