Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Světlo se už jen krčilo v rohu místnosti

08. 10. 2006
6
2
2995
Autor
Anyz
Už jsem z toho nějaká unavená. Celý ten kolotoč kolem, ručičky obíhající nesmyslně jedním směrem po trojúhelníkovém ciferníku a do toho křik všech lidí propletený s hučením celého světa. Všechno mi splývá v šedý umolousaný svět, motá se mi hlava, hučí mi v uších. Vidím už jen pohyblivý, nepohyblivý obraz na zdi. Malá místnost bez oken, bez dveří, prošedivělá z rohu do rohu. A vkaždém rohu jedna postava. Sami a spolu. Sledují se. Nemají ústa, nemají uši, jsou až příliš jednoduché. Vypadají jako nedodělané loutky, od kterých někdo strachy utekl. Stojí a mezi nimi jakoby se jemně pohyboval vzduch.

2 názory

Anyz
21. 12. 2007
Dát tip
no nevim nevim s tim talentem:o)ale dekuju

Ó
21. 12. 2007
Dát tip
...taky zvláštní pocit...prostě máš talent...

pepička15
20. 10. 2006
Dát tip
*

Anyz
15. 10. 2006
Dát tip
dekuji chimerko

Chiméra
15. 10. 2006
Dát tip
Napad a konec je uzasnej...libi :)

Anyz
11. 10. 2006
Dát tip
dekuju vam vsem velice a 0x100 ono puvodne je to delsi jen sem to tunepublikovala cely

0x100
11. 10. 2006
Dát tip
Musim se připojit k pochvale od Kaczenky. Surrealisticky, trochu z toho mrazi, ale ma to jiskru. Jen škoda, že to není delší.

Kaczenka
10. 10. 2006
Dát tip
tak tohle je dobre uzasne surrealisticky, syrovy...proste zase dobry anetko:)

Ze začátku, jsem jaksi nevěděla která bije, ale nakonci....za tu myšlenku...TIP(ale s odřenýma ušima) :)

Jakubisko
08. 10. 2006
Dát tip
Nojo...ono to sice nemá moc kvalit, jenže přesně vím o čem mluvíš a to stejný mě trápí a štve...takže za to tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru