Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Že po lane.....chcel....(nad)človekom

12. 10. 2006
1
0
1945
Autor
rudko

Stálo medzi skrinkami, vo veľmi nepohodlnej polohe. Okolo bol hluk a všetko ponuré, aj keď svietilo. Viac dovnútra ako von. Vnútri je vždy teplejšie a väčšia šanca opätovania… Rozprávali o melónoch (kockových) a banánoch (rovných), k smrti ho nudili. Ale súcitilo s nimi – malo chuť minimálne všetkých dokopať.

 

            Sladké pelendreky, ktoré nakupujú keď sú ešte pod pult, iba ruky trčia. Nepadni, vypadni…

 

            Príliš blízko sa nachádzalo a vtedy sa nedá dostatočne sústrediť. Bemedeletaf. Bromdenisssimo. Annoooo. Zaujímam sa o….. a mňa to ne….  Impredentestaletento

 

            A keď nezmyselnosť privádza na zmysel, je čas skončiť…

 

            Prekvapujú, nechcelo to…. Bolo nič… A prišiel, povedal že vraj je to pravda. A skomolil, príliš retamendalatati….

 

            Benasaa jecherda, blato prská na strany, topánky sú čisté, druhú nemá. Z princípu ustriháva šnúrky a schováva ich pod posteľ, aby nespadol. Beťár je….. keď vymýšľa ô do vody ide mokrý. A vychádza štvornožky. Kvetináč, polieva pod stromom, vyžmýchava smrdľavý dáždnik. Pre istotu, môže pršať.

 

            Únik neistý… no, áno? Jedným prstom do ucha… Vynašiel som ťa… lochooo prestaŇ…


miirdas
17. 10. 2006
Dát tip
ee

Háber
13. 10. 2006
Dát tip
veselé je to vidieť:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru