Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na poledne ...

12. 10. 2006
26
18
4728
Autor
NePoe_ta

/ 13tého v pátek, rok tomu nazpět /

Čas v mlze leže
vleče se
napadá
naklání -
hrušeň pod tíhou
zduřilých plodů
praskání ...
Výkřik zlomu!


Zvoní na poledne
k tomu ...

/ obětí(-m) /


18 názorů

damaxy
06. 02. 2008
Dát tip
*

NePoe_ta
03. 08. 2007
Dát tip
už_v_pyžámku: Ale se sílou vzpomínky z ranného dětství na propocené pyžamo se sloníky jezdícími na jednokolkách v růžové manéži nesnese srovnání. I oni, oděni v jakýchsi pyžámkách s jezdícími slony, proužkovaných kalhotech, obraz vložený v obrazu, kterého miniaturizace nemá stejně jak ta mlhavá vzpomínka konce ... Smekám tedy, dík za pozastavení.

líbí se mi.. má zvláštní sílu T

úplně se taky nakláním....... je to moc pěkný*

Wee
03. 05. 2007
Dát tip
jo - líbí už dost dlouho°°° ty poslední tři řádky to krásně zaobalují, zdánlivě dramatizují, a přitom zároneň uhlazují...nebo spíč dodávají celistvost (že by tedy něco jako pointa?! :o))

Anetté
29. 04. 2007
Dát tip
*


jůůů

Ve skutečnosti je toto praštějící mikrodrama již nějaký ten pátek - ne, ne, čtvrtky jsou o hodně hezčejší, v pátek, to celá Praha dodělává na výpadovkách a vůbec - nějaký ten čtvrtek v mých oblíbených. Tak se k tomu jako veřejně přiznávám. Le voila!

palino8
23. 02. 2007
Dát tip
tak toto je dobré a absolútne netypické k tomu! super! a dik za avi

ale áno, dosť dobré;) * a avi a klub;)

zaujímavé...ešte sa sem vrátim;)

vesuvanka
08. 02. 2007
Dát tip
výborné... TIP

připomnělo mi to můj pátek třináctého před rokem :)))

NePoe_ta
11. 12. 2006
Dát tip
Say no to the Devil, say no, say no to the Devil, say no, the Devil is a dissever, he wont treat nobody right, say no to the Devil, say no, ... ... never I could imagine, I'll send him my thanks in opposite ... :)

satannáš
03. 12. 2006
Dát tip
Povedené . T

Diana
18. 10. 2006
Dát tip
Zdařilá miniature. Líbí T***

Smutněnka
13. 10. 2006
Dát tip
Kdo nejsme obětí...sebe sama v objetí? Rozumím ti... I když to žel na mazání krajíců každodenních nestačí a oje oslíka v zápřahu praskají pod tíhou břemen... Držím ti alespoň palce ruce nasvazujíc* :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru