Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Už ráno před čtvrtou

Výběr: Print
13. 10. 2006
11
0
1973
Autor
JirkaS

.....

Správná báseň ví, kdy má skončit CH. Bukowski Prolog: Toto není ta správná báseň neboť nebýt ohleduplnosti k náhodným čtenářům nemohla by nikdy dospět ke svému konci Už ráno před čtrvrtou --------------------- Už ráno před čtvrtou chodí po bytě Tápe ve tmě rukama tím fonendoskopem připevněným navěky k drobnému trupu Poslouchá všelijaké zvuky pocházející z topení Je jako gheto těsně před probuzením kde slyšíte Touhu Kloktání Kašel Nervozitu z nového rána jemuž zatím není vidět do obličeje Už ráno před čtvrtou čistí akvárium zavařovací sklenice v němž plavou puntíkovaní rejnoci kteří dohořeli těsně po půlnoci: SHAKE WELL BEFORE USE! (před použitím zatřepat) Jsou jako čínští pandové v kouli kde sněží na požádání Dívá se do mísy a pak jim dává svobodu Už ráno před čtvrtou vybarvuje zbylá políčka dne v tajence napůl hotové Segment dne na čtyři: R á n o Pramáti na... A jak je to dál? O výhru se však dělí mnoho zájemců!!! Už ráno před čtvrtou v tom módním časopise BURDA 4/1990 obdivuje dávno zapomenuté iluze a Greta Garbo umírá v New Yorku na pneumonii Už ráno před čtvrtou srká horký čaj z kombuchy a dodržuje své malé rituálky S nakresleným obočím tužkou na linky se rozpouští do nového dne Už ráno před čtvrtou..... Epilog: Je toho moc na jednu lidskou hlavu a správnou báseň podle Bukowského ...
(závorka)
20. 10. 2006
Dát tip
jo, ale jo (líbí) T

Norsko
16. 10. 2006
Dát tip
takové ohleduplné *

fidlip
14. 10. 2006
Dát tip
Nečetl jsem mnoho lepších ... ...ale je ráno, hodně před čtvrtou ... kdo ví *

fukolt
13. 10. 2006
Dát tip
parada...naozaj....T

Print
13. 10. 2006
Dát tip
Bukowský, Hofman, LSD, poezie,poezie... Bez přívlastků, bez přídavků, čistá, měřitelná...*

Milly
13. 10. 2006
Dát tip
já četla "vybarvuje zbylá vajíčka"........ :-)))

dadik
13. 10. 2006
Dát tip
ach jo...*

guy
13. 10. 2006
Dát tip
*

K_Anče
13. 10. 2006
Dát tip
wow!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru