Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

19.10. 2006

19. 10. 2006
3
0
979
Autor
lady1kazoo

in memoriam

Chcem, aby si vedel, že som ťa ľúbila

tak veľmi som ťa ľúbila

a neprestávam

 

 

plakať


Natasha_
20. 10. 2006
Dát tip
Je to ve správné kategorii. Jen to asi nikomu kromě Tebe a lidí, co vědí, oč jde, nemůže nic říci.

lady1kazoo
20. 10. 2006
Dát tip
Assurbalit "...nechcem byt hnusak...ak ale hnusak tak sukromne... ...toto sa mi nelubi...odhliadnuc od toho in memoriam...atd... ...vies...ono mi to pride ako ista forma citoveho vydierania... ...nazvat basen o oteckovi o mamicke...alebo o priatelovi co zomrel... ...a mysliet si ze z toho vsetci padnu na prdle...pretoze sucit..a podobne kecy...aj napriek tomu ze to je totalny odpad...laska paska atd... ...lenze to tak nie je... ...zavesila si to sem...takze ratas s reakciou... ...a aku reakciu si ocakavala?...ze je mi to luto?...chela si polutovat?..alebo tak nieco... ...ja osobne odporucam...veci ku ktorym ma autor citovy vztah...nechavat v zositku..." Kto si myslis,ze si? pane redaktore. Trufat si povedat,ze cakam to a myslim to - nikdy nezistis,co sa deje,kym to clovek sam nepovie. Vrat sa na zem. ESTE RAZ A VEREJNE: TRHNI SI!

lady1kazoo
19. 10. 2006
Dát tip
chlapci, sms? vsimli ste si to in memoriam?

Norsko
19. 10. 2006
Dát tip
jo, takovou sms bych chtěl dostat )a je mi jedno, od koho) ***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru