Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

!!!!!1984 za 59!!!!

02. 04. 2001
3
0
4225
Autor
Suppe

Čau Lidi, chtěl jsem vám říct, že v Levných knihách prodávají legendární, jinak hrozně blbě sehnatelný, román George Orwella o \Velkém Bratrovi\ tedy 1984 za 59,- Kč jako paperback. S pozdravem SUPPE:)
dík moc ja už sem si ho koupila a v nejbližší době se na něj chystám:)

Danny
11. 04. 2001
Dát tip
Naso: v Brně mají Levné knihy svoji pobočku. 1984 jsem koupil právě tam. (je to na Náměstí svobody)

Naso
09. 04. 2001
Dát tip
Neviem ako je to v Brne, ale Pražákom ich Levnú knihu závidím! Keď porovnávam podobný podnik v Bratislave s tým pražským vychádza mi trochu iný pomer ako keď sa federácia delila. To 2:1 by som ešte celkom bral...

Suppe
09. 04. 2001
Dát tip
Naso: tak přijeď, a vyrazíme na nákupy!!

Danny
05. 04. 2001
Dát tip
Suppe: až to bude hotový, hodím to na Písmáka ale stagnuje to už asi rok, takže nevím nevím kdy to bude...

PetrViP
04. 04. 2001
Dát tip
sakra, Maťu nejblíž? co mi to jenom říká:))

jorel
04. 04. 2001
Dát tip
doplním si knihovničku ,o))

Silly
04. 04. 2001
Dát tip
Adame, ty stránky jsou nádherný....! modrá barva a vůbec celý to ladění působí moc hezky. Obsah vypadá taky slibně, zvlášť mě ohromila ta spousta odkazů. Prostě fajn práce.. Držím pěsti :-)

PetrViP: No to by mě teda zajímalo...:))) Leda bys byl ten mládenec, co k němu chodím s fakturama, před ním jsem tuto repliku asi pronesla...:)))

rire
04. 04. 2001
Dát tip
Děkuji, už jsem si to koupil. Dobrá reklama. :))))) *

rire
04. 04. 2001
Dát tip
nevíte kde by se dal sehnat Neuromancer?

PetrViP
04. 04. 2001
Dát tip
MP: i kdepak, já jen chodím do Mati (do Opletalky...) do krámu:))) už si tam na mě pomalu zvykaj:)))

Danny
04. 04. 2001
Dát tip
pracuju na parafrazi 1984 zvane 2084, kdy svet ovladne M$ zatim mam jen prvni kapitolu CRASHING IS STABILITY FREE SOFTWARE IS SLAVERY IGNORANCE IS STRENGTH BIG BILL IS WATCHING YOU

Suppe
04. 04. 2001
Dát tip
Všichni: Navrhuju založit auditorium nebo zvláštní rubriku na téma "výhodné knihy", protože tu a tam by si člověk rád něco koupil, ale buď na to nemá peněz nebo to nejde sehnat, co vy na to? P.S. Ale muselo by to fungovat jako nekomerční doporučovací systém písmáků!!!!! Danny: držim ti palce, až to bude hotový, dej mi to pleaz k přečtení. Adam: Je to naprosto skvělá stránka, propracovaná, doporučím širokému okolí Orwellistů!!!!!!! rire: nevim

Suppe
03. 04. 2001
Dát tip
Monty: řekni mi o tom víc, já Farmu zvířat zbožňuju!!

Prokletí
03. 04. 2001
Dát tip
fuj, paperbacky, ale co se dá dělat, jinak to asi neseženu Díky moc, si hodný m. jen ten odkaz mi nejde

Suppe
03. 04. 2001
Dát tip
Prokletí: odkaz byl aktualizován, nějak jsem tam asi vložil včera "" místo uvozovek.

Prokletí
03. 04. 2001
Dát tip
díky m.

Suppe: Viděla jsem jí před 14 dny u Mati ve skladu, je to tuším formát A4, tištěný na poměrně kvalitní křídě a graficky je vůbec velmi povedená. Nevzala jsem ji, už jsem měla plný ruce jiných knih, ale až půjdu příště pro knížky na recenze, určitě jí tam nenechám...:)

PetrViP
03. 04. 2001
Dát tip
Rivka: jak Ignor? je sice hezký, že to Velíšek maluje hezky, ale..., nejsem zas takový jeho fanda:)) MP: jů, ty chodíš taky k Maťovi?!? tak to se brzo potkáme:)))

MM
03. 04. 2001
Dát tip
hoho... tak vám tu ještě strčím upoutávku na stránku o orwellovi, která je dílem mé mailčkosti :) http://www.pismak.cz/knihomolna/orwell/ - třeba se bude někomu hodit...

kalinka
03. 04. 2001
Dát tip
a Hustlera za 15,- :o))

PetrViP: Mám Maťu nejblíž...:) A taky má docela slušný výběr. Teď mě tu straší dvě nezaplacený faktury, takže se k Maťovi vypravím, až mi přijdou peníííze...:)))

JiKo
02. 04. 2001
Dát tip
Woow máš bod za správné použití upoutávky :-))) (musíme nejen kárat nedostatky, ale i vyzdvyhnout klady :-))) )

...a nedávno vyšla ilustrovaná Farma zvířat, sice nestojí 59.- a není ve formátu vhodném do metra do kapsy, nicméně stojí za povšimnutí...:)

papouch
02. 04. 2001
Dát tip
JiKo to vystihl :-)

Albireo
02. 04. 2001
Dát tip
_JiKo_, já ovšem to vyzdvYhnout jako klad vyzdvihovat nebudu. :-(

Albireo, jenom jestli _JiKo_ nezvedal někde v lese klády a nemá z toho kÝlu...:)

PetrViP
02. 04. 2001
Dát tip
MP: tu Farmu zvířat ilustroval Velíšek z kapely UŽ JSME DOMA, ale dávat za to dvě kila... (?!?)

Rivka
02. 04. 2001
Dát tip
Petře - jsi kníže Ignor:))) Za Orwella i daleko vííííííííc:)) A D*Ě*K*U*J*U za upoutávku, mrknu se po tom, neb tuhle knihu sháním už tři roky...:)))

Petr VIP: Mám výhodu, nakupuju přímo ve skladu - což znamená 28% z ceny dolů...:) Taky se vždycky skoro strhnu, než ty balíky dotáhnu domů...:)))

Silly
02. 04. 2001
Dát tip
dík... :-) kouknu se!

JiKo
02. 04. 2001
Dát tip
Albí? To je sranda co? No tak sem tam udělal hrubku..směj se!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru