Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Morbidní pohádka o atomové bombě....

20. 10. 2006
9
8
3663
Autor
malá*
Bylo - nebylo

8 názorů

I <3 minimalism


nemáš za čo.

Priamočiará a pritom ostali potvorené vrátka fantázii čitateľa...len na ňom samom záleží, či si rozpovie príbeh v oných dvoch slovách, alebo bude pridávať ďalšie a ak sa rozhodne pridávať bude len na ňom záležať čo pridá a čo ponechá mimo príbeh. Preto hodnotím toto dielo v podstate z dvoch rovín... z umeleckej a psychologickej. Z umeleckeho hladiska je dielo v podstate chabé, aj keď má určitú pointu a originalitu. Jeho prednosťou je však psychologická úroveň a tá je velmi vysoká... a z onej urovne dávam aj tip. uvedené dielo by som nedoporučoval ndeťom, nie že by obsahovala vulgarizmi alebo oplzlé slová - to nie, bá práve naopak je napísané vo všetkej počestnosti, ale z dôvodu, že deti nedokážu ešte pochopiť jeho psychologický význam a teda ani posúdiť jeho kvalitu. Je to skôr dielo určené pre odbornú a dospelú verejnosť s tohto titulu by som aj názov upravil na " Morbidní pohádka o atomové bombě.....pro dospělé"

malá*
22. 11. 2006
Dát tip
Znám podobně krátkou s tragickým koncem: Byl jednou jeden král a ten měl tři syny. Když mu na to královna přišla....:-)))

bestye
22. 11. 2006
Dát tip
připomíná mi tu - Byl jednou jeden král a ten měl krásnou dceru. Jednoho dne do království přiletěl drak - a všechny sežral :c)

Noe1
16. 11. 2006
Dát tip
maximální úspornost*

Čumák
16. 11. 2006
Dát tip
:D:D:D *****************************************

satannáš
08. 11. 2006
Dát tip
Bomba. Tip.

vlastovka.
31. 10. 2006
Dát tip
:DDD No jo, no *

wawat
24. 10. 2006
Dát tip
smekám.....(t)

malá*
20. 10. 2006
Dát tip
:o) díky Před hodinou jsem chvilku hlídala sousedovic divoké dítko - chtělo, abych mu vymýšlela pohádky, ale tuhle jsem mu neřekla, i když mě napadla jako první :-)))))). (asi každý v sobě nese malý zlomek Herodese :)))) )

Rabb
20. 10. 2006
Dát tip
ve své podstatě to má věechno, co to mít má.. ..doplňuji *.

Rabb
20. 10. 2006
Dát tip
he he.. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru