Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyznani Country Boy(e)

03. 04. 2001
6
0
1905
Autor
Stevenson

puvodne je to pisnicka.. jestli schvalne uhadnete, jakeho zanru..)

Country boy. Chtěl bych ti přinést puget růží a nebo zlatý nuget dát, necítím se však ve své kůži, tak mi to nech jen zazpívat. Jen čtyři akordy mi stačí na Nashville nemám správný ton a uzdu v ruce držím radči než nasvícený mikrofon… Líp při měsíčku nežli ve dne na noty vidět nemusím, a dřív než moje hvězda zbledne o vyznání se pokusím…. Chtěl bych ti přinest rosu ranní a první sedmikrásky pel první jahodu ke snídani to všechno chtěl bych, kdybych směl.. V letním horku být Tobě stínem vodou v řece co osvěží a opít Tě, kdybych byl vínem a sklem v koupelně u dveří…. I první hvězdou padající, které své přání prozradíš, víc bojím se ale už říci.. bojím se co, mi odpovíš.. Já vím, že nejsem Hynek Mácha, jen doufám že to nevadí, měl dát jsem si asi víc bacha ani kytara neladí….. Věř mi to, lehké pro mně není básníka nesedí mi kroj málokdy dojde k ocenění z prerie chudý country boy Nevidím si na prstoklady i měsíc za mrakem se skryl snad už se proto zeptám tady chceš-li být moje country girl……
suva
03. 04. 2001
Dát tip
a co takhle country child? :c))

Bacil
03. 04. 2001
Dát tip
Ale asi to bude chyták...

Pája
03. 04. 2001
Dát tip
krásné*

Stevenson
03. 04. 2001
Dát tip
)))) Dobry napad..po Honki Girl a Country boy.. nebo ze by Country grandpa..)) to bude ale pomalejsi..) Dik vsem

Anonym
03. 04. 2001
Dát tip
Tohle se ti moc povedlo. Pridavam do sbirky) J.

myrinda
03. 04. 2001
Dát tip
:-) tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru