Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozpísané

Výběr: Skafararix
27. 10. 2006
26
1
2624

I.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Sedela pri fontáne. Pes štekal. A ja som lúskal jadierka a pľul ich na zem.

Prišla za mnou.

Vraj.

Vyzeráš dobre. Povedala.


A ja som vedel, že to je pravda. Tak som pokýval hlavou. A odpovedal niečo v zmysle. Tiež nevyzeráš najhoršie.


Keď sa ozvalo.
 

Brý deň, ujo. Pozrel som dolu. Nejaké decko.

Nedáte mi cigu? Spýtal sa, ako by som na strednej napísal anjelským hlasom.

Nemám. Odbil som ho.

Kokot. Zamrmlal.

 

A mne bolo fajn. Však aj keď som kokot mám čo fajčiť. Pomyslel som si.

A dievča vedľa mňa ma objalo.

 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Soňa je kamoška. Má pekný rukopis. Pekné prsia. A nikdy by som s ňou nešiel do postele, ak by som nebol skutočne opitý. Mám ju skrátka rád. Ako chlap chlapa.

 

A ona to o mne vie. A tiež sa ma nesnaží opiť. A zbaliť. A vravieť mi miláčik. Hoci by isto rada.

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Potrebujem psa. Alebo sex. Povedala Soňa. Zamračila sa. na zrkadlo. Ja som sa usmial.

A čo to tak spojiť?

Ty si debo nechutný. Schladila moje predstavy.

 

Ale aj tak som sa výborne zabával na tom ako chodila po byte. Rozhadzovala rukami. Pindala na celý svet. Zvlášť na chlapov. Na to akí sú trápni. A na to akí sú neschopní ju poriadne pretiahnuť.

 

Prebudilo sa vo mne čosi mužské

 

Hej. Už dosť. Brzdi. Ohriakol som ju. A ona sa rozosmiala.

 

Čo sa smeješ? Strácal som pomaly zvyšky sebavedomia.

 

Ale nič. Odvetila.

Tak čo?

Veď vravím, že nič.

No tak povedz. Otravoval som.

No. Len som si na moment predstavila, že by som s tebou niečo mala. Musím si zapáliť. Povedala akoby sa nechumelilo. A moje sebavedomie bolo definitívne v prdeli.

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Keď som došiel za ňou na balkón, vyzerala trochu veselšie. Pozeral som na ňu. Rozmýšľal..

 

A však nakoniec ja by som ju bez tak nechcel. Napadlo mi. Že to aj tak nemyslela vážne. Nedobytná. Pche.


Odpľul som si.

A kým slina doletela na zem, ja som bol zasa v starej forme.


1 názor

Skafararix
17. 11. 2006
Dát tip
ta prva vecicka je paradna kamo...vies pisat lahko, uderne, s citom...si macher:)

kiksy
07. 11. 2006
Dát tip
jj takéto sa mi páčia, dobre sa to číta :o)

lukášj
29. 10. 2006
Dát tip
typické - ale mne sa tie tvoje sračkárny fakt páčia i tie pocity zbytočností

zaki
28. 10. 2006
Dát tip
hehe

Bix
28. 10. 2006
Dát tip
:o))

StvN
28. 10. 2006
Dát tip
Umíš, pane redaktore.

dadíková
28. 10. 2006
Dát tip
Prebudilo sa vo mne čosi mužské :))

rudko
27. 10. 2006
Dát tip
mne vacsina tvojich poviedok pride ako dennik, nehovorim ze tvoj, taky imaginarny, toci sa to akosi stale okolo toho isteho ale nevadi mi to * (beztak neni spolu?.. vazne neviem...)

Fouckault
27. 10. 2006
Dát tip
..úsmev ako inak :-)*

krempi
27. 10. 2006
Dát tip
jj klasika a tie vety su tak strohe... myslim ze aj chybicka sa vloudila...

sidonia
27. 10. 2006
Dát tip
stejne ji prehnes vole tk se aspon snaz, at pak nemusis zase poslouchat mrmlani:)

...ved aj ja...ale to neznamena ze sa ich niekedy neprezerem...atd... ...na druhej strane...je absurdne spajat hlavnu postavu so mnou...co mam pociit ze robis...snad sa mylim.. ...mozno je narcizmus len forma...ochrana... ...mozno akasi hra... ...mimochodom...nemyslim si ze to ma co spolocne s pseedointeletualizmom... ...poznam dost chalpikov...co sa postavia pred zrkadlo a povedia si..pjekny som..usmev...

Enwi
27. 10. 2006
Dát tip
Nuz, ja mam jadierka rad. Pokial nie si plantaznik alebo nekrmis zver... skoda ich neskonzumovat. Skupiny? Narcistickej predsa! A este mierne svihnutej, pseudointelektualne ladenej, nedozretej. Mozno i tie semiacka neboli zrele, preto to vypluvanie.

enwi...preco by sa jadierka nemohli plut na zem?...usmev... ...je to zamer pisat tak narcisticky...to bol ciel.. ...len mi povedz u akej skupiny je to typicke?..usmev..

Enwi
27. 10. 2006
Dát tip
Jadierkami sa clovek zvycajne krmi a nepluje ich na zem, :) Text az privela hovori o autorovi, to sa mi zda trochu narcisticke, ale u istej skupiny ludi si na to clovek jednoducho musi zvyknut. Kratka vetna stavba sice dynamizuje, ale opakovanim neuspeje.

magnetka
27. 10. 2006
Dát tip
ejha, teraz uz viem, co som predtym len tusila mam jedneho kamosa ... :))))) diky za ten kratky nahlad do vasho zmyslania *

Renas
27. 10. 2006
Dát tip
mal si ju pretiahnut:)) alebo bol ten zaver metafora toho charakteru?

America
27. 10. 2006
Dát tip
smál jsem se**

ceder_john
27. 10. 2006
Dát tip
jo

Norsko
27. 10. 2006
Dát tip
tož si ve formě, si

solomon
27. 10. 2006
Dát tip
klasika

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru