Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odpověď

28. 10. 2006
2
0
1540
Autor
Jolana19

Za tohle může Styfler, fakt :-), teda díky za inspiraci,

Co je to láska? No to je otázka

Krok do prázdna
velká neznámá
ticho ale i křik
černý otazník
pád ze skály
srdce zoufalý
schody do nebe
možná pro tebe
To všechno čeká Tě
vezmi do ruky opratě
svýho života
                                                            A když budeš mít štěstí tak potká Tě
Bude nádherná i krásná
bude smutná i vážná
bude chladná i vřelá
bude jedinečná i skvělá
                                                           A když budeš mít trochu štěstí
                                                                                                    snad mine Tě

Jolana19
31. 10. 2006
Dát tip
Pánové díky za poučnou debatu, jejíž obsah mě poněkud pobavil, co taky jinýho, osobně Vám obou doporučuji k přečtení "návod k použití Písmáka". existuje tu totiž něco jako zprávy uživateli, takže až budete chtít rozebírat své "touhy, vášně, náhražky, funkce, nefukce (tak to bylo fakt zajímavý :-) )můžete tam a já vám do toho nebudu kecat. Přísahám na holý pupík :-))

Oldjerry
31. 10. 2006
Dát tip
neznám ale zní to strašně.... nic nenahrazuji, náhražky jsou na dvě věci : na nic a na to druhé... Jestli si najdeš chvilku času, tak si přečti moji povídku Kozák (název je zavádějící, ten neber vážně).

rainman
31. 10. 2006
Dát tip
sorry, zapomněl jsem avi

rainman
31. 10. 2006
Dát tip
Připomněl jsi mi verše J.Žáčka : "Až odložíš to nejcennější, co muž má až nahradíš to prstem z gutaperči..." atd.; znáš to ? :-)

Oldjerry
31. 10. 2006
Dát tip
Zbytečná první otázka - jasně, že ano... trochu té nostalgie je cítit i z některých mých prací (jasně, že není času hledat a přečíst toho tolik). Zbytečná druhá otázka : trochu ne, velmi, ale chápu to jako fázi života, kdy funkce se stává nefunkcí a libido zůstává... šťasten ten, koho opustí i touha.

rainman
31. 10. 2006
Dát tip
Oldjerry - a nestýská se ti někdy po té bystřině ? Opravdu ani trochu ? :-)

Oldjerry
28. 10. 2006
Dát tip
Větší štěstí je potkat ji, ale bez vášně... vášeň je strhující - jako velká voda : krásná ve své monumentální prudkosti, ale - zahučí, zatopí sklep, strhne lávku, podemele cestu, zbourá dům. Klidná voda hladí - a pracuje... Báseň je ale moc pěkná, je to ovšem zkušenost tvoje - asi jsem měl větší kliku.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru