Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NIC

28. 10. 2006
1
8
2410
Autor
Chiméra

(a prozmenu se omlouvam ze je to bez znaminek, ale ja je tu psat nemuzu)

...jsem jak cervena tresnicka topici se v alkoholu

...jsem ten na nehoz ukazuji palec dolu.

 

Muzednik v cerne kapi pro smrt jdouci,

tesici se na okamzik az prestane jeho srdce tlouci.

 

...jsem cerna Karkulka s kudlou v ruce,

snazici si vyriznout sve teskne srdce...

 

...jsem moucha topici se v hovne,

...jsem sikma vez, co nikdy nebude stat rovne.

 

...jsem zbytek nudle na ubruse,

kousek mastnoho jidla na Tve puse.

 

Jsem zkratna NIC,

ale at polibi si prdel kdo chce vic.


8 názorů

Chiméra
31. 01. 2007
Dát tip
Hi, no nad tim jsem taky premejslela, jak asi vetsina tech lidi tady nekam lita, to si asi musej kopit dve sedadla do letadla :), ale fakt je ze americani moc nelitaj...

ale že u nich maj pořádný prdele, co? ;o)

Chiméra
31. 01. 2007
Dát tip
Ja sem byla nastvana, strasne...to sem splodila tady(vsak vis tady tady za tou velkou louzi) a tak nak jsem si rekla ze napisu neco hezkyho pak ta darda a konec dopadl jak dopadl :)))

a začlo to tak poeticky... :o)

ale at polibi si prdel kdo chce vic....:-)

vulgarismy nevadí, ale stačil by jeden. škoda těch rýmů, které naví někdy ani nevychází (jdoucí - tlouci, ruce-srdce)

pepička15
10. 12. 2006
Dát tip
ja souhlasim s anyzkem...

Chiméra
09. 11. 2006
Dát tip
Ono to tak strasny neni :). Ale stava se ze je clovek jednou za cas nasranej...Vsak ja jim dam co pro to zac je toho ceska holka :))))

Kaczenka
08. 11. 2006
Dát tip
huch...anetko, ty se nam tam nejak moc podcenujes...to je podezrely, aby te nezdeptali do ruzova holka! tohle preci vubec nejsi ty...anebo te neznam:/

Chiméra
07. 11. 2006
Dát tip
Pobavil ses z hrozny kvality nebo z toho ze si nekdo muze pripadat jako moucha topici se v hovne ? :)

Anyz
28. 10. 2006
Dát tip
...jsem jak cervena tresnicka topici se v alkoholu zacina to jeste celkem poeticky ale pak:D no teda potes to musela bejt nalada;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru