Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kopie dopisu

22. 09. 1999
0
0
1449
Autor
Lalinka

Moje rozlouceni jemu...

Otvirala jsem si schranku cekala jsem neco od Tebe potistenou prazskou znamku co dovede me do nebe Zadne ahoj ani jak se mas zacal jsi to tvrde vzpominek si nevsimas vse rikas tak hrde Vsechna slova bez lasky kousky citu v cernem stinu peklem dlouhe prochazky odpiras si svoji vinu Neverim ... nestiham popate ctu Tvuj dopis posledni slovo Dekuji dnes vystridalo podpis...
Moonlight
13. 02. 2003
Dát tip
souhlasim s Datim: basen vynikajici, jako zivotni zkusenost je to hnusny..

Drakkan
21. 04. 2002
Dát tip
0/5 ........

Nalim
28. 09. 1999
Dát tip
Teda ... jestli to je ze zivotni zkusenosti, tak fakt hnusne ... proc si to nerict do oci?
A uz jste neky nekdo uvazoval o tom, proc nejsou vesele basne?

Merle
23. 09. 1999
Dát tip
Někdy je lepší nevědět, ale většinou se spíš vyplatí vědět. Je potřeba vědět, co a kdy vědět, a co nevědět, ale to nikdo neví. A když ví, nepoví. To sem vám chtěl povědět...
K básničce: docela dobrý.

Datin
22. 09. 1999
Dát tip
Jako báseň je to vynikající, jako životní zkušenost je to hnus...

Kyslik
22. 09. 1999
Dát tip
...je nefér požívať ma,
ako prostriedok smútku,
ako bútľavú búdku,
ako nositeľa zlých správ,
veď ja som len papier ...

Bibša
22. 09. 1999
Dát tip
Znam lidi, kteří dopisy na rozloučenou ze zásady nečtou, prostě je rovnou vyhazují, má to něco do sebe, nezkazíš si iluze a máš navrh Ty !!! A taky si dej pozor, abys jeho slovům nedávala svoje významy. Kluci to kolikrát neumí napsat líp (kromě těch našich písmákových zlatíček, už slovy pomotají hlavu, že?)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru