Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zrádná faleš

31. 10. 2006
1
10
1377
ZRÁDNÁ FALEŠ Zrůdná ta tvář, jeví se kladně. Zuby cení, směje se klamně. Mámí krásnými slovy, však mluví chladně. Smrt v očích, když koukne na mě. Kvůli té, přenesu se na dně. Hebkou falší, vyhýbá se pravdě. Naříká, přece lže, za nic prý nemůže.

10 názorů

No já to asi líp neumím..........no poslední měsíce asi už vůbec :-( (promiň za pozdní odpověď)

chanson
26. 05. 2010
Dát tip
W.Shakespeare: Mých ještě bych se být tebou snažila vyvaroval těch "klišé" (smrt, pravda, lhát-lež)

Děkuji, snad tu koncovku nemám všude :-))

Tak ja to vyzkouším, ale nejsem žadnej talent. Navíc rád píšu jak mi to přijde pod péro. Třeba když si přečteš všechny moje básně, teda ty co tu jsou, tak něco najdeš. A když ne.............tak si nekaž den čtením mích špatných basní. Určitě je tu spoustu lidí, co umí psát a jejich basně maj rytmus, nebo gramatickej rým.

Ne, poučíš mě? Chtěl bych to vědět a potom tak budu možná psát, ale nic neslibuji

jako, že prostě, se i kvůli ní klidně zničím

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru