Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tečky

01. 11. 2006
4
12
3314
Autor
Sarlota.Alli
.................................................
........................................................
..................
.........................................................................................
..................
..................................................

12 názorů

Nejsem přece lotr, ne?

Ten byl způsoben citovou explozí...

čárky mě bohužel zatím nijak neinspirovali...

Lucia6
15. 02. 2007
Dát tip
velmi inspirujici:-)bude i neco o carkach?

:)

ty jsou tam navíc, drahá...

nějak sem nepochopila 3. a 4. tečku v pátym řádku ,ale z toho si nic nedělej, já nikdy nic nepochopim tak jak mám :))

za prvé není žádné poslední slovo, to doufám řeknu až těsně před smrtí, takže ti samozřejmě nemohu objasnit to předposlední, leda že bys mi řekl, o které slovo se podle tebe jedná. Za patetický závěr se omlouvám ale mezi mnou a jím vznikla trochu patová situace, takže nevím kdy se ho zbavím, avšak sama se domnívám, že sem docela patří a měl se se chápat jako ironie. Ano, přiznávám že s rytmem mám problémy, protože jsem naprosto hudebně hluchá a nenadaná, ale už na to beru hodiny - takže mi dej jen trochu času a sleduj můj vývoj... Jinak ti velmi děkuji za první vážnou a konstruktivní kritiku, protože to, že jo blbý vim sama, avšak kde je chyba... To netuším.

j. nick
12. 11. 2006
Dát tip
Na mě až moc romantický a ve čtvrtym verši ti lehce ujel rytmus... a moc sem nepochopil ten (trochu patetickej) závěr, vlastně vůbec nechápu význam toho předposledního slova... můžeš to nějak objasnit?

Ostružina
03. 11. 2006
Dát tip
Moc stručný...

zorka
01. 11. 2006
Dát tip

zorka
01. 11. 2006
Dát tip
a tímto dílem chceš vyšoupávat básníky z první strany? že se nestydíš...

to je divný...nějak se mi to nezdá

A mimo rebelie to byla taky zkouška systému, vzhledem k faktu, že se mipodařilo přihlásit až na čtvrtý pokus... Tu třetí věc co tam mám, považuji za podařenou, ale nevím, jestli je srozumitelná pro někoho, kdo mě mezná...

To byla jen taková zcela obyčajná touha po ůplně stupidní rebelii...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru