Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čudácki milenci?

09. 04. 2001
8
0
2206
Autor
Naso

z chystanej zbierky nEROSpaky /príbeh o láske aký-taký/

Myslieť na nás je čudné... Kým ty preberáš prstami na klavíri svedkov-stien a ja sa stmrhlav vrhám do túžob Deň si objednal dámsku volenku Noc k nemu prichádza so zahanbeným: \Smiem?\ Spolu vytvoria navždy krásnu spomienku POtom tancujú PO rozhádzanej posteli POtme a Povonku POmedzi tvoje prsty POmedzi spomienky Myslieť na nás je čudné keď stále do taktu hráme toľkým výmenám stráží nocí Čudní milenci? Možno. Prečo nie? Ale ten pocit...
Yeziiinka
15. 04. 2001
Dát tip
Prostě...libozvučné!!! A jak - jsi virtuos a já bez * neodejdu...

Kovi
09. 04. 2001
Dát tip
*

inventor
09. 04. 2001
Dát tip
*

Print
09. 04. 2001
Dát tip
*!

Wopi
09. 04. 2001
Dát tip
taky tak

Bacil
09. 04. 2001
Dát tip
*****

Ještě že měla máti slovenskýho milence, co mi vozil slovenský knížky...:) Hezké, tip.

Biri
09. 04. 2001
Dát tip
Naso, znáš to... Tip

Miroslawek
09. 04. 2001
Dát tip
zajímavé ... ovšem pocity (v kritikách) nehodnotím ... líbí se mi nápaditost a barvitost obrazů v první sloce a pak zvuově vyvedená hra s náslovným rýmem .. ale ten pocit ...

trúbka
05. 04. 2001
Dát tip
milenci - nemilenci, ale ten pocit, keď ťa čítam ! :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru