Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hospoda

05. 04. 2001
0
0
1573
Autor
kosa

Hospoda, smrad, blbej pingl, smutek, znáte to,..

Voda se utápí v myšlenkách a číšník Tě jebe, jakoby on tady byl pánem. Stěna hluku Tě uzavírá do sebe jako špinavý hadr a pach cigaret Tě nutí ke kašli. Nápis nad vchodem říká: 'Dnes se budete bavit!' Já říkám: 'Tak trp!'

sk8ergirl
01. 08. 2004
Dát tip
No, souhlasím s Litochowitzem...

Litochowitz
22. 07. 2004
Dát tip
....je to kravina....a já si pamatuju..........i stejně proto....klub.

uranium
03. 09. 2001
Dát tip
No nemiluju já na těch hospodách zrovna toto.

Litochowitz
11. 06. 2001
Dát tip
Asi nejsi hospodskej typ..

kosa
06. 04. 2001
Dát tip
jebat není v češtine opravdu příliš vulgární. Ve slovenštině to má naprosto oodlišný kalibr.

jester
05. 04. 2001
Dát tip
Ono.. v tehle letech.. se trpi rado.. i v hospode..) ale jinak take dobre.)

Bix
05. 04. 2001
Dát tip
Kedy mám a kedy nemám rada vulgarizmy v básni...asi vtedy,keď sa nedajú obísť a tu by sa možno dali, nejak ma trhlo. Bez celého čašníka by sa mi to možno páčilo viac...

Naso
05. 04. 2001
Dát tip
Bixi, vraj v češtine niektoré tie naše (slovenské) vulgarizmy nie sú až také vulgárne... Ale súhlasím s tebou, že ich treba používať s citom...

ruby
05. 04. 2001
Dát tip
je to dobry. musim uznat:-)

Pavlas
04. 04. 2001
Dát tip
Když nerad trpíš v hospodě, tak proč tam chodíš?? Ale pěkný.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru