Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vůně pomaranče part II

22. 09. 1999
0
0
2601
Autor
AHED
Pod stájí pomerančových akátů Chladím trny svou rozpálenou kůži A nechci se otáčet zpět Včera mi láska řekla "Tak sbohem, odcházím Zůstaň tu sedět Pár hodin A pak si mě zkus chytit" Běžel jsem A dech mi nestačil Dnes mi láska řekla "Přidej, jinak mě nikdy nechytíš" Pomeranče ztrácejí svou chuť A jejich vůně podobá se hnilobě Na moje ramena teď padla suť A ztratila se v cizí podobě Večer mi láska zmizela Už jsem ji nikdy nespatřil A úlevou si oddechl Po tvářích mi tečou pomerančové slzy Válí se všude okolo Zavírám oči a vzkazuji láskám "Trhněte si nohou!"
Print
27. 09. 1999
Dát tip
Stálo by to za to!:-)

Print
24. 09. 1999
Dát tip
Kaštánku...

AHED
24. 09. 1999
Dát tip
Abyste se mi tu neporvali...

castan
23. 09. 1999
Dát tip
AHED: Hm...?
Print: Ano? A jak to víš?

Print
22. 09. 1999
Dát tip
Ano.

Print
22. 09. 1999
Dát tip
Vlastně...ne!

slavek
22. 09. 1999
Dát tip
slzy s vůní pomeranče. Žhavé a slané.
Chtěl duhou bych je setřít z Tvé tváře.
Neplač prosím.. Neplač. Ani já utíkající lásku neumím dohnat.
I když zastavila. Nevím zda ji chci dostihnout.

Bibša
22. 09. 1999
Dát tip
Nehoň se za přízrakam, láska je jen schovaná za nejbližším rohem, jakmile ji přestaneš honit, pomalu se vrátí s pokorně skloněnou hlavou zpět ... pomerančová II mě oslovila víc než pomerančová I :-), bude i optimistická trojka?

AHED
22. 09. 1999
Dát tip
Print: chtěl bych se doplazit s posledním dechem na jedno místo. Ty víš kde to místo je, ale já vím, že se tam nikdy nesejdeme...a v tom je to blbý...

Slavek: ano

Bibša: pokud bude vůně pomeranče, bude i neoptimistická trojka...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru