Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Splynuti

05. 04. 2001
6
0
2633
Autor
Stevenson

Splynutí Rozčesanými paprsky slunce jsi vlasy svoje propletla po ránu a sprayem rosy obohaceném vůní luk první kosou pokřtěných, jsi parfém svého těla posvětila.. Šum větru v korunách stromů a zurčení potůčku ve skalách do svého hlasu a smíchu notami v moll i dur bezděčně jsi přimísila.. a hvězdy jasných nocí se ve Tvých očích odrážejí … jsi víla luk, či vodní víla ? jsi lásky oddanost , či síla ? když dech Tvůj ve spánku pohádky přilivů mi připomíná . a stále jsi to Ty stejná, a přec pokaždě jiná… Přírodě v Tobě pokorně hold vzdávám dáváš mi vše, radost i pohnutí krásu, co Tebou rozpoznávám … Ty s přírodou jsi pro mne splynutí.
Yeziiinka
27. 06. 2001
Dát tip
... a zase molli a duři... :)

bishak
09. 04. 2001
Dát tip
>>Stevenson: Díky za krásu a něhu !! Ad., destruktivnimu : asi máš špatné oči, je tam napsáno dekonstrukce, o subversni poezii také nic : subverse literárních žánrů, což je jistě zcela jasné, o co jde a puberta ? To je bohužel útok, proti kterému se nelze logicky bránit a tak můžu říct jenom to, že .......... Ale díky za ohlas na mojí krásnou kritiku !

Bix
05. 04. 2001
Dát tip
Neviem, mne nesplýva spray s podsväcovaním...zmysel sa mi páči, ale chýba mi tu nejaké zvláštne čaro, hoci to nie je zlé...

Bix
05. 04. 2001
Dát tip
S posväcovaním, opravujem, :o)

Bacil
05. 04. 2001
Dát tip
Já tomu tipím.

suva
05. 04. 2001
Dát tip
pro mě tam kouzlo je, vůně.... světlo.... čistota... *

bishak
05. 04. 2001
Dát tip
Smrt poezie ! Pubertální výplach mozku, jakých je na internetu tisíce ! Přestaň si myslet, že si básník, přestaň psát, prosím !!!!!

rire
05. 04. 2001
Dát tip
I když nejsem příznivcem bezbřehého zbožštění ženy, báseň je moc hezky postavená :) * P.S. Tak nějak dávám pro splývání přednost originálu před prostředníky. :)

Ber
05. 04. 2001
Dát tip
nějak mě to nechytlo ..zdá se mi moc ..nevím jak to vystihnout -něco ve smyslu- moc cukru žádný pepř

Stínovlas
05. 04. 2001
Dát tip
Taky mám ten pocit, že to není ono. Tenhle obrat se Ti ovšem moc povedl: "když dech Tvůj ve spánku pohádky přilivů mi připomíná"

trúbka
05. 04. 2001
Dát tip
trošku skrátiť by sa to dalo, ale bishak si moc vyskakuje je to každopádne pekné, Stevenson

Stevenson
05. 04. 2001
Dát tip
Diky za kritiku.. i destruktivnumu obdivovateli subversni poesie (??) s pranim, aby se z te puberty dostal co nejrychleji sam..))

rire
05. 04. 2001
Dát tip
bishak, heh, to byl fakt dobry zertik :))))))))))))))))))))))

Anonym
05. 04. 2001
Dát tip
Mne se to libi. Davam TIP) Jana

Mythus
05. 04. 2001
Dát tip
Súhlasím s Anonymom (Janou). TIP jak hrom!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru