Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Elfí stromy

09. 11. 2006
19
23
3301
Autor
elfka_Sea

pst a tiše slyším právě, jak kameny se smějí v trávě.

        


         Chtěla bych  jak elfí stromy ,     

ráno pěkně klidně vstát.


V poledne být v plné kráse
a každý večer opadat.
.

23 názorů

elfka_Sea
03. 10. 2009
Dát tip
Desirée - díky za milé zastavení. Je stará, dodnes vlastně nevím jak mohla z pouhého povzdechu vzniknout... :)

Desirée
03. 10. 2009
Dát tip
Krásná - něžná i vtipná. Slovíčko nechybí, ani nepřebývá. *D.

Bíša
12. 05. 2009
Dát tip
:o)

elfka_Sea
02. 09. 2008
Dát tip
NO, je to velmi abstrakní... :) a široké :) (Bud v klidu, knihu k Hvědnému prachu jsem také nečetla a žiju, dokonce se nestydím :-D )

elfka_Sea
02. 09. 2008
Dát tip
:-D Myslíš tedy podobu dívky - Hvězdy? Večer...jde unavená, vlasy splihlé spát...:) Díky... díky za čas i písmenka... líbí se mi tvé komentáře a vyjádření :)

elfka_Sea
12. 01. 2008
Dát tip
:-). S tou melodičností to bude spíš náhoda ;-)

Řízek
09. 01. 2008
Dát tip
dobře melodický,... vystohovalo by to slovo- "líbivé"

elfka_Sea
24. 12. 2007
Dát tip
no, psala jsem o stromu listnatém a v zemi, kde Vánoce nemají :) a nebo je vnímají jinak a trochu jindy :)

Elyon
24. 12. 2007
Dát tip
Nechcela by som byť strom. Najmä nie ihličnatý a na Štedrý deň... Skončila by som u nejakého šialenca v obchode/doma. K tvojmu dielu: Páči. :)

Smíšek:-)
15. 07. 2007
Dát tip
velmi se mi líbí nádhernáá jo- báječná díky díky *

elfka_Sea
04. 02. 2007
Dát tip
Díky vám :) ..Hodilo i nehodilo, ale jsem si jistá, že by se večer dostavila tolik vyhlížená úleva...

Ostružina
04. 02. 2007
Dát tip
No to by se vážně hodilo :oD *

Moncheri
18. 01. 2007
Dát tip
* ;)

elfka_Sea
15. 01. 2007
Dát tip
Díky za zastavení, jsem ráda, že se líbí... :)

elfka_Sea
07. 12. 2006
Dát tip
díky vám všem :-)

guy
06. 12. 2006
Dát tip
je to fajn *

legere
22. 11. 2006
Dát tip
simple tender pretty a a a ano

karmen
11. 11. 2006
Dát tip
*

elfka_Sea
10. 11. 2006
Dát tip
Děkuji Ti Janičko, tolik milých a hřejivých slovíček jsem ani nečekala.. i já znám smějící se kameny, hihňající se stromy...a spoustu malých tajemství, která odhalí jen ten co se umí dívat i duší. Díky vám všem, udělali jste mi opravdu radost.

nazov a prolog sa mi lubia

Rabb
10. 11. 2006
Dát tip
gůt..*

Jan_Urban
09. 11. 2006
Dát tip
Křehká touha. Líbí.



vesuvanka
09. 11. 2006
Dát tip
je krásná, jemná a moc se mi líbí prolog - moc dobře znám ty smějící se kameny v trávě, které ráda hladím, prohlížím si jejich barvy - v šedé nebo šedočerné se skrývá víc barev a často se v nich na slunci zatřpytí drobný krystal. Díky za milou báseň, TIP a mezi nejoblíbenější :-)))

vesuvanka
09. 11. 2006
Dát tip
je krásná, jemná a moc se mi líbí prolog - moc dobře znám ty smějící se kameny v trávě, které ráda hladím, prohlížím si jejich barvy - v šedé nebo šedočerné se skrývá víc barev a často se v nich na slunci zatřpytí drobný krystal. Díky za milou báseň, TIP a mezi nejoblíbenější :-)))

vesuvanka
09. 11. 2006
Dát tip
je krásná, jemná a moc se mi líbí prolog - moc dobře znám ty smějící se kameny v trávě, které ráda hladím, prohlížím si jejich barvy - v šedé nebo šedočerné se skrývá víc barev a často se v nich na slunci zatřpytí drobný krystal. Díky za milou báseň, TIP a mezi nejoblíbenější :-)))

elfka_Sea
09. 11. 2006
Dát tip
Wu_Chan: Patří ti má malá omluva. Stavy duše jsou nevyzpytatelné, to teď vím i já.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru