Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(V)rány

11. 11. 2006
10
23
2102
Autor
Cairo

Tahle byla výchovná. ta další bude bolet.

Říkali mi
že ses na mě ptal
Že o mně někdy mluvíš
jak vypiješ pár deci
 
Vrány letos přiletěly brzy
 
Znáš mě tak strašně málo

23 názorů

jazzgirl
23. 11. 2007
Dát tip
Báječná. Opět skvělý nápad. Tip* :-)

leenai
05. 02. 2007
Dát tip
au jau =( čítám dál..

Cairo
04. 12. 2006
Dát tip
jsi milá. ale zas tolik neplýtvej slovy. zítra nebo pozítří určitě napíšu něco a bude to taková hrůza, že budu ráda že mám falešné jméno, bydliště i názory na literaturu:) děkuju, že ses tu stavila, bylo mi potěšením:)

Rowenna
04. 12. 2006
Dát tip
Jo, chacha. Právě jsem si říkala, že jsem bláhová, když si myslím, že přijdu po čase na Písmák a objevím někoho nového, neznámého, kdo se tu ZJEVÍ a bude psát jak pánbůh. Zatím to vypadá spíš na... no, vždyť víme.

Cairo
04. 12. 2006
Dát tip
mám radši věci které tvořím. třeba několik dnů na nich pracuji, piluji. no a nakonec jsem s nimi spokojená...(a jen tak mimochodem mě pak děsně naštve když někdo řekne že to nemá šťávu nebo tak něco:) ach ta ženská ješitnost!)ale tenhle nick mám v zásadě na to co tak volně odpadne:)

Rowenna
04. 12. 2006
Dát tip
No, nemyslím si, že by poezie musela být zrovna fuška. I když může být.

Cairo
04. 12. 2006
Dát tip
Rowenna: opravdu děkuju, ale neviděla bych to tak vážně. jsou to takové výlevy psané rovnou do komplu. moc jim nevěřím:)

Rowenna
04. 12. 2006
Dát tip
Máš dar úžasné zkratky. Máš dar.

martinez
12. 11. 2006
Dát tip
líbí... už jen proto že každý si z ní může vzít co chce... *

Cairo
12. 11. 2006
Dát tip
děkuju za zastavení a kritiky. hezký den!

Cairo
12. 11. 2006
Dát tip
fairiella: myslím že když se ti nelíbí co jsem napsala k tvému dílu, můžeš to řešit do avíz nebo zpráv a pokud tohle měla být kritika k mému pokusu, pak docela určitě nemáš žádné právo vytýkat eulálii její názor. nemyslím si že by této básni (popřípadě výkřiku nazvanému "báseň") slušel rým. věř mi, kdybych si to myslela, napsala bych si ji tak. mimochodem když se chceš nutně vracet k tomu co jsem ti psala jako dobrou radu, přidám další: rýmovaná báseň a rýmovaná blbost není to samé. howg.

sue
12. 11. 2006
Dát tip
thalina: dalas té básni opravdouvou pointu, (:

eulálie
11. 11. 2006
Dát tip
:-)

Fairiella
11. 11. 2006
Dát tip
eulálie: špatněs to pochopila. Trochu hysterčíš vzhledem k tomu, že jsem jen podotkla něco, čemu porozumí pouze Cairo, co se týče té řílanky. A... téhle básničce by opravdu podle mého názoru slušel rým.. jiným ne, ale téhle jo. Jestli nenávidíš rým, fajn, to je tvoje věc. Já mám ráda oboje, rým i nerýmovanou poezii. Ale každá básnička si zaslouží určitou formu. V dnešní době se forma zatracuje a místo básní jsou k přečtení často nějaké výkřiky nazvané "báseň"... howgh.

SENIOR
11. 11. 2006
Dát tip
Známku kazí zejména chybějícnost jakékoliv atratívnosti. 4-

eulálie
11. 11. 2006
Dát tip
fajn moment fairiella_není to říkanka neboť se to nerýmuje a rym by tomu něco dal ? ech a báseň by se také měla rýmovat že a všechno a tak a hexametr hop !chronostichon hop ! *

guy
11. 11. 2006
Dát tip
začátek s tím "Říkali" mi evoknul krásnou písničku Vlasty Redla .. a pak už jsem to celý vnímal v tom podtextu .. *

silence
11. 11. 2006
Dát tip
*!

Print
11. 11. 2006
Dát tip
:-)*

Fairiella
11. 11. 2006
Dát tip
Sorry... ale tohle není říkanka jen a jen proto, že se to nerýmuje.. i když rým by tomu možní něco dal.. Ale co.. další zástupce moderní poezie, asi tomu zase nerozumím, asi jste všichni nadčasoví :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru