Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

na tom nezáleží

05. 04. 2001
11
0
2137
Autor
Marigold

Když nám doma chcíply rybičky, tak jsme je spláchli do záchoda. Všechny. I ty, namalovaný prstem do písku... No jo. Ono to tady v tom horku stejně nejde moc dlouho vydržet.

A ze všeho nejhorší je básník, kterej vyčerpal. Ponevadž, když vyčerpáte, tak jste na dně. Což by se v jistém smyslu dalo považovat i za výhodu, protože když jste na dně, tak vám neteče do bot, ani v tom neplavete, nemáte toho nad hlavu a taky o vás nemůžou říct, že jste podvodníci. Nicméně jste na dně. A tak si říkáte, už aby to všechno nějak skončilo, aby už to konečně někdo spláchnul se vším všudy. A tak ležíte (na tom dně) a chce se vám brečet, ale nejde to, protože už nemáte čím brečet. Tak to vzdáte a už jenom ležíte a čekáte, až to skončí...dyť na tom nezáleží, ono se to tady v tom horku stejně nedá moc dlouho vydžet. A vono nic. Furt nic. Co je? (Já jsem chtěl už spláchnout!) a najednou... ...najednou vás něco vezme a vy letíte... a letíte...vznášíte se a pak to udělá ŽBLUŇK! a ste zase v akvárku. Ale už je to jiný akvárko. Je v něm slaná voda. Proč? Protože On taky neměl vodu, vůbec žádnou - ani kapku! Ale viděl vás, jak ležíte na to dně a mohl ještě brečet... ...
kafka
19. 09. 2001
Dát tip
Je to moc čistý a vypadá, že vod srdce... jenom mám někdy pocit... fakt se ti to stalo? I tobě...???

Polárka
28. 05. 2001
Dát tip
Já jsem dnes splachnout nechtěla, ale tohle dílko mě zvedlo lehounce nad hladinu, jako letající rybičku, nebo to nebylo dílko.......?:-)) Ať to byl kdokoliv... ty máš jeden Tip.:-)

Anonym
01. 05. 2001
Dát tip
No dyt! ( anonymita e-konverzace je tak svudna ...) malo ctes mezi radky :) vitus ps: stav se nekdy na treninku (Ne 18:30)

Marigold
01. 05. 2001
Dát tip
:)))) jo tááák....no už mi to zapálilo, i když to chvíli trvalo. díky za pozvání, rád bych se stavil, ale mám (od minulého týdne) zjištěnou přechozenou mononuklózu, takže nesmim jíst (nic, co má jakoukoliv chuť) a taky NESMIM SPORTOVAT :((( do ..... a do....... a ještě do....... C. U.

Marigold
28. 04. 2001
Dát tip
To je o Bohu! A On je prostě On :-)))) m.

kachnička
20. 04. 2001
Dát tip
Taky se mi to zdá vystihující :o))) *

Merle
11. 04. 2001
Dát tip
JOjo.. tip

Avelon
10. 04. 2001
Dát tip
Hooodně dobrý...jo...***!

suva
09. 04. 2001
Dát tip
šplouch :c) já su vlastně ryba

Print
06. 04. 2001
Dát tip
*!

papouch
05. 04. 2001
Dát tip
.............................KRUCI !! znám to..... :-) píííp jak zvon

Albireo
05. 04. 2001
Dát tip
Dobrý!!!

Vio
05. 04. 2001
Dát tip
ŽBLUŇK.......

crayfish
05. 04. 2001
Dát tip
Paráda! *!

Mythus
05. 04. 2001
Dát tip
jamilujemtakétoperfektnéveci! ešteešteešteešteešteešteešteešteešteešteešteešteešteešteešte ešteešteešteešteešteešteešteešteešteešteešteešteešteešte ešteešteešteešteešteešteešteešteešteešteešteešteešteešte! keby sa dalo dal by som tip, a pretože sa dá.........

AZALIN
05. 04. 2001
Dát tip
Chjo.. já to asi nechápu.. asi sem měl v životě míň chlastat.. no ale třeba se mi eště rosvítí.. ;-) Jinak zdravim, už sme se dloooooouho neviděli.. no třeba zase někdy... :-))

zajímavé.

Šílená
05. 04. 2001
Dát tip
.....mě jenom nenapadá co bych ti k tomu moudrýho mohla napsat....nějak to na mě zapůsobilo ale když tak zpětně přemýšlím tak to slovy nevyjádřím.... tak jen... a vůbec proč máme furt tu potřebu kecat:o)?*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru