Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak ...

Výběr: jenyk
12. 11. 2006
13
10
1443
Tvoje letní polibky
rozplývají se mi na jazyku
Horečka stoupá
a dny se přetahují

Svět se utápí
v podzimních slzách
Nálada se mění
jako spodní prádlo

Za rty si schovávám
pár letmých úsměvů
na horší časy
A taky na Vánoce
aby bylo co rozdávat

Očima hledím do polštáře
a ty zas do peřiny

Tak ...
kdy už mě přikryješ?

10 názorů

Smíšek:-)
19. 11. 2007
Dát tip
*

maly.kliste
14. 11. 2006
Dát tip
Rozumím, chápu :-))) Však on tě někdo přikryje, přece v zimě nebudeš mrznout :-) nálada se mění jako spodní prádlo*

mad_orgasm: já taky žádný nevidím.... bohužel máš pravdu... co nadělám? Píšu prostě o tom, co momentálně vnímám... a slavná básnířka ze mě určitě nikdy nebude... tak proč se snažit o nějaký krok vpřed...? nechám to ostatním.... jsem prostě amatér a pro amatéry tento server taky zřejmě je... už jsem unavená... promiň, dobrou noc... btw jako negativní ohlas to neberu, chápu a jsem si toho sama vědoma... díky...

Skrze_mě
13. 11. 2006
Dát tip
nevim jestli stoji za to nosit dyl jedno pradlo, ale zivot je pak snazsi a plyne klidnej, doufam ze me tenhle postreh vydrzi dyl nez sam doufam, asi nemusim vysvetlovat jak je cloveku co podleha naladam dlouhych noci...

mad_orgasm
13. 11. 2006
Dát tip
naposledy jsem tě četla před pár měsíci a od té doby nevidím žádný posun škoda vzhledem k tvýmu věku a dejme tomu zkušenostem bych čekala tématický i formální krok vpřed neber to jako negativní ohlas, zastavila jsem se, zauvažovala, zdravim ;)

Děkuju moc všem a jeden široký úsměv pro vás :-) ten nemusím schovávat :-D....

malá*
13. 11. 2006
Dát tip
krásná... ...posílám tipík + :) (jako rezervu, abys nemusela šetřit na Vánoce :) )

podezdívka
13. 11. 2006
Dát tip
Souhlas s vesuvankou.... *

vesuvanka
12. 11. 2006
Dát tip
je hezká, milá :-))) TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru