Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DEUS EX MACHINA

Výběr: Nicollette, Print
14. 11. 2006
9
8
1970
Autor
JirkaS

.....

Starej pumpař se potřicátý zvedl ze židle a šel sebrat odhozený víčko od oleje Vůbec si nemyslel že je život zasranej Jen se tupě usmíval a nebolely ho zuby a starý kosti a nemyslel na důchod a už vůbec nemyslel na to jak krásný může bejt umírání A chlápek co přijel v modrým autě se taky smál na plný kolo a byl cool protože mu včera řekli ať už nechodí do práce Tak se jel projet jel si vyčistit palici někam do lesa Do hlubokýho lesa kde ho nikdo nikdy nenajde a neuvidí tak třeba za tejden jeho prázdný oči A listonoš co jel kolem nehulákal jako ten mladej kluk co ještě vloni v tomhle bloku roznášel Ten teď umíral na AIDS ale byl taky dost skvělej neboť byl odstrašujícím příkladem pro zevlující teenagery který ale na něj srali který srali úplně na všecko kromě toho jak sehnat kvalitní peří nebo tak něco a pak si to rozdat každej s každým... --- Chlápek s modrým autem odjel a listonoš zabočil do první ulice Starej pumpař se po jedenatřicátý zvedl a šel sebrat další víčko Vylovil noviny ze schránky a zabil jimi mouchu za výlohou Bylo mu krásně Vůbec – bylo krásně Vše bylo tak čistý srovnaný a promyšlený a ty kulisy ty byly vážně za babku ...

8 názorů

guy
17. 11. 2006
Dát tip
jo *

Print
15. 11. 2006
Dát tip
Taky mám slabost na tvé věci:-)*

Norsko 1
14. 11. 2006
Dát tip
(že se smál)*

Nicollette
14. 11. 2006
Dát tip
to mi na chvilku naplnilo klidem Chlápek s modrým autem odjel a listonoš zabočil do první ulice Starej pumpař se po jedenatřicátý zvedl a šel sebrat další víčko tohle je famózní záběr/moment paráda *

Noe1
14. 11. 2006
Dát tip
jj, mám slabost pro tvé věci, ale to víš :-)

Háber
14. 11. 2006
Dát tip
tak tak

Petrusha
14. 11. 2006
Dát tip
jo, niektoré su dokonca zadarmínko ... hm inak *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru